wat is der tegen woordig mis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:33

Fairytales schreef:
Celiien schreef:
Das een goedkoop bakje vla! Hoop dat die zich niet minderwaardig voelt :))


:')

Wat een vermaak zo op de vrijdag avond, the voice is er niks bij.

Ik zit ook The voice te kijken.

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:33

michelle___ schreef:
Hoef ik niet eens te weten, dus dring je niet zo op aub.
Ik zeg alleen, heb je er meer als €1500,- voor betaald, ben je voor de gek gehouden.

Als je weet wat je koopt, waarom koop je dan een draver?

En lekker boeiend of die heeft gekoerst ja of nee? Het is en blijft een draver, en die worden niet doorgefokt als dressuurpaarden net als de haflingers tegenwoordig.



Nou we weten wel wat we hebben gekocht hoor. Al toen we 1st keer ging kijken. En we mochten daar zelf meerden paarden kijken dus. En je kan wel heel goed dressuur mee rijden hoor. Mijn kan heel mooi lopen hoor. En ik wil niet eens paard die alleen maar dressuur gefokt is. Maar wij zijn niet arm en zeker niet voor gek gehouden. Maar ja ik hoef geen Z paard ik rij me paard der liever zelf naar klassen toe. Dan dat die het al kent.

IvankBacardi

Berichten: 1005
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:33

owow ts je vraagt er echt zelf om met die reacties...

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:34

Fairytales schreef:
Celiien schreef:
Das een goedkoop bakje vla! Hoop dat die zich niet minderwaardig voelt :))


:')

Wat een vermaak zo op de vrijdag avond, the voice is er niks bij.


hahahaha _/-\o_

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:34

Ts, wat is jouw manier van schrijven enorm vooruit gegaan! Hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen? Top :)
Zelfs interpunctie en hoofdletters!

(En dit bedoel ik als compliment)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 18-10-13 21:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Maartenn

Berichten: 2976
Geregistreerd: 13-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:34

Hou hier alsjeblieft mee op, dit draait toch nergens op uit TS

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:34

heidy_wilco schreef:
Als je geen groentje bent, gedraag je dan ook niet als een groentje...



Nou zo gedraag ik me zeker niet hoor. Wij hebben wel meerder paarden gehad dan iereen denkt.

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:35

valerie2012 schreef:
michelle___ schreef:
Hoef ik niet eens te weten, dus dring je niet zo op aub.
Ik zeg alleen, heb je er meer als €1500,- voor betaald, ben je voor de gek gehouden.

Als je weet wat je koopt, waarom koop je dan een draver?

En lekker boeiend of die heeft gekoerst ja of nee? Het is en blijft een draver, en die worden niet doorgefokt als dressuurpaarden net als de haflingers tegenwoordig.



Nou we weten wel wat we hebben gekocht hoor. Al toen we 1st keer ging kijken. En we mochten daar zelf meerden paarden kijken dus. En je kan wel heel goed dressuur mee rijden hoor. Mijn kan heel mooi lopen hoor. En ik wil niet eens paard die alleen maar dressuur gefokt is. Maar wij zijn niet arm en zeker niet voor gek gehouden. Maar ja ik hoef geen Z paard ik rij me paard der liever zelf naar klassen toe. Dan dat die het al kent.

*PROEST*

Nou en?

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:35

valerie2012 schreef:
heidy_wilco schreef:
Als je geen groentje bent, gedraag je dan ook niet als een groentje...



Nou zo gedraag ik me zeker niet hoor. Wij hebben wel meerder paarden gehad dan iereen denkt.


Het blijft knap hoe jij steeds weet wat iedereen denkt. Kun je mij dat ook leren?

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: wat is der tegen woordig mis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:36

Ts is 19?!
Pff, sta echt versteld. Dacht dat hier een meisje van 12 achter zat..

heidy_wilco

Berichten: 4479
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:36

michelle___ schreef:
heidy_wilco schreef:
Ik heb t bonnetje: 79 cent :D

:(:) toch wel Campina?
Anders hoor je er niet bij.


;(
Waarom word Jumbo vla buiten gesloten? Is de Framboos niet roze genoeg, is de vanille niet geel genoeg? Is het te slap, te hard? Of slikt het gewoon niet goed? Waarom proberen jullie mijn vla een minderwaardigheidsgevoel te geven! Mijn vla heb ik gewoon bij de jumbo weg, en ik zag wel wat in deze vla, en ik heb zelfs door het pak heen gekeken. Ik dacht, van de buitenkant mag het wel niets lijken, maar van de binnenkant...?

En ik heb gelijk hoor!! Het is heerlijke vla! Ik ben blij dat ik zo goed ben geweest om hem toch mee te nemen!!

En nu ga ik een topic aanmaken, want ik hou niet van vla discriminatie...

Trouwens: Iemand een hapje?

Celiien

Berichten: 13262
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:37

valerie2012 schreef:
Nou we weten wel wat we hebben gekocht hoor. Al toen we 1st keer ging kijken. En we mochten daar zelf meerden paarden kijken dus. En je kan wel heel goed dressuur mee rijden hoor. Mijn kan heel mooi lopen hoor. En ik wil niet eens paard die alleen maar dressuur gefokt is. Maar wij zijn niet arm en zeker niet voor gek gehouden. Maar ja ik hoef geen Z paard ik rij me paard der liever zelf naar klassen toe. Dan dat die het al kent.

Leuk man, maar wie zegt dat je arm bent? Wauw insinuaties overal hiero :=
En dan zou ik toch nog maar meer aan je paard werken nav dat filmpje vorige keer, maar daar hebben we al uitgebreid ( :') ) pb contact over gehad!

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:38

Tessa_93 schreef:
Ik heb niks met dravers, komt door het uiterlijk en het dravers-loopje. Ieder zijn smaak.
Maar wat wil je eigenlijk horen van iedereen nu ? :')


IK wil helen maal niet speciaal horen. Maar der is gewoon niets mis met dravers. En mijn als goed tempo loopt heeft ze geen dravers pasje hoor en mijn is echt niet lelijk hoor. Want ik kenden een paard die leek op draver is was ook draver. En die liep ook als draver en die had ook gekoerst. En die liep zeker heel anders dan de mijn hoor.

Celiien

Berichten: 13262
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:39

valerie2012 schreef:
IK wil helen maal niet speciaal horen. Maar der is gewoon niets mis met dravers. En mijn als goed tempo loopt heeft ze geen dravers pasje hoor en mijn is echt niet lelijk hoor. Want ik kenden een paard die leek op draver is was ook draver. En die liep ook als draver en die had ook gekoerst. En die liep zeker heel anders dan de mijn hoor.

JOUW PAARD IS EEN DRAVER INCL DRAVERSPAS
Hoe vaak wil je het nog horen allemachtig? Ik heb er ook zo een, big deal! :roll:
Laatst bijgewerkt door Celiien op 18-10-13 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

heidy_wilco

Berichten: 4479
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:39

Celiien schreef:
valerie2012 schreef:
Nou we weten wel wat we hebben gekocht hoor. Al toen we 1st keer ging kijken. En we mochten daar zelf meerden paarden kijken dus. En je kan wel heel goed dressuur mee rijden hoor. Mijn kan heel mooi lopen hoor. En ik wil niet eens paard die alleen maar dressuur gefokt is. Maar wij zijn niet arm en zeker niet voor gek gehouden. Maar ja ik hoef geen Z paard ik rij me paard der liever zelf naar klassen toe. Dan dat die het al kent.

Leuk man, maar wie zegt dat je arm bent? Wauw insinuaties overal hiero :=
En dan zou ik toch nog maar meer aan je paard werken nav dat filmpje vorige keer, maar daar hebben we al uitgebreid ( :') ) pb contact over gehad!


:')

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:39

valerie2012 schreef:
Tessa_93 schreef:
Ik heb niks met dravers, komt door het uiterlijk en het dravers-loopje. Ieder zijn smaak.
Maar wat wil je eigenlijk horen van iedereen nu ? :')


IK wil helen maal niet speciaal horen. Maar der is gewoon niets mis met dravers. En mijn als goed tempo loopt heeft ze geen dravers pasje hoor en mijn is echt niet lelijk hoor. Want ik kenden een paard die leek op draver is was ook draver. En die liep ook als draver en die had ook gekoerst. En die liep zeker heel anders dan de mijn hoor.

Er is misschien niets mis met JOU draver. Maar dat wil niet zeggen dat alle dravers de hemel in geprezen moeten worden.

IvankBacardi

Berichten: 1005
Geregistreerd: 28-12-12
Woonplaats: Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:40

op het filmpje uit je andere topic zie k wel degelijk een dravers loopje hoor..

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:40

heidy_wilco schreef:
michelle___ schreef:
:(:) toch wel Campina?
Anders hoor je er niet bij.


;(
Waarom word Jumbo vla buiten gesloten? Is de Framboos niet roze genoeg, is de vanille niet geel genoeg? Is het te slap, te hard? Of slikt het gewoon niet goed? Waarom proberen jullie mijn vla een minderwaardigheidsgevoel te geven! Mijn vla heb ik gewoon bij de jumbo weg, en ik zag wel wat in deze vla, en ik heb zelfs door het pak heen gekeken. Ik dacht, van de buitenkant mag het wel niets lijken, maar van de binnenkant...?

En ik heb gelijk hoor!! Het is heerlijke vla! Ik ben blij dat ik zo goed ben geweest om hem toch mee te nemen!!

En nu ga ik een topic aanmaken, want ik hou niet van vla discriminatie...

Trouwens: Iemand een hapje?


En waarom praat je niet over de blanke vla? Dat noem ik pas discriminatie.

Eske_B

Berichten: 15104
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:40

En hoeveel paarden heb je gehad dan?

Dravers zijn niet minderwaardig, maar kan me voorstellen dat ie zich wel zo voelt als hij naast Totilas of London in de wei staat :(:)

heidy_wilco

Berichten: 4479
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:41

En hoe kom je er bij dat wij je paard lelijk noemen?
Ik vind het nogal knap dat je zegt dat wij dingen hebben gezegd, terwijl wij die dingen helemaal nog nooit hebben gezegd?! (volgen jullie me nog?)

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:41

Liesje1611 schreef:
Ts is 19?!
Pff, sta echt versteld. Dacht dat hier een meisje van 12 achter zat..


Ik durf temisten voor mij leeftijd uit tekomen ik lieg temisten niet en zeker daar om niet.

Celiien

Berichten: 13262
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:41

_O- wauw ik ga temmen. Het is heerlijk vermaak maar kan j niet gewoon verbannen worden ofzo?

Celiien

Berichten: 13262
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:41

valerie2012 schreef:
Liesje1611 schreef:
Ts is 19?!
Pff, sta echt versteld. Dacht dat hier een meisje van 12 achter zat..


Ik durf temisten voor mij leeftijd uit tekomen ik lieg temisten niet en zeker daar om niet.

Waar komt dit vandaan _O- wie doet dat wel dan?

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 21:41

Ene oor in, andere oor uit.

Meningen verschillen en dat moeten we accepteren. De een houd van koudbloed ander van warmbloed. Een houd van friezen en andere dravers!

Als je je om alles druk gaat maken wat andere vinden kan je beter ergens in een hoekje kruipen. De wereld word zo klein dan.

xxpaaardje
Berichten: 1390
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 21:42

Celiien schreef:
valerie2012 schreef:
IK wil helen maal niet speciaal horen. Maar der is gewoon niets mis met dravers. En mijn als goed tempo loopt heeft ze geen dravers pasje hoor en mijn is echt niet lelijk hoor. Want ik kenden een paard die leek op draver is was ook draver. En die liep ook als draver en die had ook gekoerst. En die liep zeker heel anders dan de mijn hoor.

JOUW PAARD IS EEN DRAVER INCL DRAVERSPAS
Hoe vaak wil je het nog horen allemachtig? Ik heb er ook zo een, big deal! :roll:



Mag best van haar vinden maar is zeker niet zo. Je weet niet eens hoe ze normaal loopt dus.