Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie heeft er verstand van de Draver hengsten?

 
Profiel   

Haha, ja ik herken dr ook.
Ik heb t boek ook gelezen... leuk hoor, zo wereldberoemd paard in dravend NL
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 22:43 



 
Profiel   

CarinaR schreef
Haha, ja ik herken dr ook.
Ik heb t boek ook gelezen... leuk hoor, zo wereldberoemd paard in dravend NL


Is ze "beroemd" dan jaa?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 22:44 



 
Profiel   

In drafsport wereldje wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 22:46 



 
Profiel   

CarinaR schreef
In drafsport wereldje wel



Ooh wat gaaf zeg, had ik eigenlijk niet zo gedacht dat zij zelf nog veel gekoerst had, wist dat ze wel had gedaan maar zoveel..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 22:48 



 
Profiel   

[ON] ‘U spreekt met de slechtste amateurrijder van Nederland’

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 22:51 



 
Profiel   

Wat leuk, nu kun je vast een heleboel te weten komen over je merrie! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 22:53 



 
Profiel   

CarinaR schreef

??

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 22:57 



 
Profiel   

Dertig koersen in 2,5 jaar is niet abnormaal veel volgens mij?

Ziggy is dankzij Bram inderdaad een bekende draver geworden, leuk om haar nu op bokt tegen te komen! Dat boek is inderdaad een aanrader. :j

Edit: over het fokken van een draver moet je heel goed nadenken. Het kost veel geld (meer dan alleen dekgeld), brengt risico's met zich mee en de kans dat het veulen voldoende geld opbrengt om zichzelf terug te verdienen is klein. ;)


Laatst bijgewerkt door Westernfreak op 13-01-16 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 23:03 



 
Profiel   

Westernfreak schreef
Dertig koersen in 2,5 jaar is niet abnormaal veel volgens mij?

Ziggy is dankzij Bram inderdaad een bekende draver geworden, leuk om haar nu op bokt tegen te komen! Dat boek is inderdaad een aanrader. :j


Ik heb er geen verstand van, maar ga het boek zeker bestellen nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 23:06 



 
Profiel   

Janinevv schreef

Klik maar aan, gaat over ziggy.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 23:07 



 
Profiel   

CarinaR schreef
[/quote]

Jaa gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-16 23:51 



 
Profiel   

Boek niet bestellen hoor, ik kan je er zo 1 opsturen. Ze liggen hier nog met stapels in de kast! :D

Als je even je adres per PM stuurt komt die zsm naar je toe :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-16 00:10 



 
Profiel   

Chrissie schreef
Boek niet bestellen hoor, ik kan je er zo 1 opsturen. Ze liggen hier nog met stapels in de kast! :D

Als je even je adres per PM stuurt komt die zsm naar je toe :)


Haha bedankt maar heb al contact gezocht met de schrijver van het boek! Komt binnenkort keer kijken en neemt een boek mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-16 21:48 



 

Wat grappig dat je ineens een beroemd paard hebt gekocht! :D

Apart trouwens dat zelfs een paard dat voor de eigenaar zoveel betekent dat hij een boek over haar schrijft haar toch weer wordt doorverkocht. Maar dat soort dingen gebeuren. Afgaande op wat ik over Ziggy heb heb gelezen vond ze het lang niet altijd leuk op de baan (qua protest), dus dan heeft ze nu mooi bij jou een tweede leven gekregen! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-16 21:56 



 
Profiel   

Gebeurt toch snel hoor. Als je het paard verkoopt als bijvoorbeeld rijpaard en het wordt al snel doorverkocht, heb je als eerdere eigenaar niets over te zeggen he. Bij ons zijn ook genoeg koerspaarden verkocht als rijpaard, waarvan je denkt dat ze een mooie plekje hebben, en dan toch binnen een jaar alweer te koop staan. Doe je niets aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-16 21:59 



 
Profiel   

xyzutu2 schreef
Wat grappig dat je ineens een beroemd paard hebt gekocht! :D

Apart trouwens dat zelfs een paard dat voor de eigenaar zoveel betekent dat hij een boek over haar schrijft haar toch weer wordt doorverkocht. Maar dat soort dingen gebeuren. Afgaande op wat ik over Ziggy heb heb gelezen vond ze het lang niet altijd leuk op de baan (qua protest), dus dan heeft ze nu mooi bij jou een tweede leven gekregen! :)


Jaa ik wist niets eigenlijk of weinig van de draf sport en dacht echt wow is dat mijn paard! Haha, ja ik hoop dat ze lekker ma genieten bij mij en dat we lekker kunnen rijden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-16 22:02 



 

Janinevv schreef
Chrissie schreef
Boek niet bestellen hoor, ik kan je er zo 1 opsturen. Ze liggen hier nog met stapels in de kast! :D

Als je even je adres per PM stuurt komt die zsm naar je toe :)


Haha bedankt maar heb al contact gezocht met de schrijver van het boek! Komt binnenkort keer kijken en neemt een boek mee!


Wauw, wat bijzonder! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-16 22:03 



 
Profiel   

WendyBZ schreef
Gebeurt toch snel hoor. Als je het paard verkoopt als bijvoorbeeld rijpaard en het wordt al snel doorverkocht, heb je als eerdere eigenaar niets over te zeggen he. Bij ons zijn ook genoeg koerspaarden verkocht als rijpaard, waarvan je denkt dat ze een mooie plekje hebben, en dan toch binnen een jaar alweer te koop staan. Doe je niets aan.


Nou hoop toch echt dat ze heel lang hier mag blijven, want ze heeft een super lief karakter

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-16 22:03 



 
Profiel   

Haha bedankt maar heb al contact gezocht met de schrijver van het boek! Komt binnenkort keer kijken en neemt een boek mee![/quote]

Wauw, wat bijzonder! :j[/quote]

Jaa ben zo enthousiast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-16 22:04 



 

Kan me helemaal voorstellen. Wie maakt dat nou mee, een beroemd paard kopen! En dan nog zo'n lieve ook!

Ik zou ook wel willen dat er een boek over één van mijn paarden geschreven was.... :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-16 22:09 



 
Profiel   

safina schreef
Kan me helemaal voorstellen. Wie maakt dat nou mee, een beroemd paard kopen! En dan nog zo'n lieve ook!

Ik zou ook wel willen dat er een boek over één van mijn paarden geschreven was.... :j


Jaa is echt bijzonder hoor! Want vorige eigenaar zei alleen mooi papier om mee te fokken en kom je dit allemaal tegen hihi en jaa snap ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-16 22:11 



 
Profiel   

RPA ---> DRS

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-16 18:49 



 

Janinevv schreef
safina schreef
Kan me helemaal voorstellen. Wie maakt dat nou mee, een beroemd paard kopen! En dan nog zo'n lieve ook!

Ik zou ook wel willen dat er een boek over één van mijn paarden geschreven was.... :j


Jaa is echt bijzonder hoor! Want vorige eigenaar zei alleen mooi papier om mee te fokken en kom je dit allemaal tegen hihi en jaa snap ik!


Hou je ons op de hoogte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-16 20:14 



 
Profiel   

Wat een leuk verhaal is het geworden Janine,geniet maar van je mooie meisje :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-16 20:23 



 
Profiel   

beatje schreef
Wat een leuk verhaal is het geworden Janine,geniet maar van je mooie meisje :-)


Heel erg bedankt! Jaa ga ik zeker doen.

Ik zal jullie ook op de hoogte houden!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-16 22:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen