Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Onderlinge paardenrenwedstrijd?

 
Profiel   

Hoi hoi!

Na lang te hebben gezocht op het internet ben ik erachter gekomen dat er veel mensen zijn met snelle paarden/pony's die graag zouden willen deelnemen in een renwedstrijd vanaf de rug van het paard. Dit is echter in Nederland ver te zoeken voor iemand die daar geen specifiek paard voor heeft of een eventuele vergunning heeft. Zo heb ik een Quarter horse merrie die onwijs kan rennen, het lijkt me erg leuk om daar wat mee te doen. Ik ben van plan om eerdaags met haar naar een renbaan te gaan om haar op een baan uit te proberen zonder verkeer en gaten in de grond.
Het lijkt mij leuk om een soort van onderlinge renwedstrijd te organiseren met meerdere mensen bij een renbaan die zich daar al beschikbaar voor heeft gesteld, dit wordt een leuke amateuristische wedstrijd voor de mensen die het leuk vinden om te racen met hun paard, en dan weet je ook gelijk wat je paardje in huis heeft dus dan is het ook alleen maar een leuke ervaring. Heb jij hier interesse in? Reageer dan op dit bericht of stuur mij eventueel een pb. Bij genoeg mensen zal ik er meer informatie over geven.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-16 22:27 



 
Profiel   

Dubbel topic, staat ook op PP. Daarom hier een slotje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-16 12:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 2 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen