Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Meer bokkers met een volbloed?

 
Profiel   

Hallo allemaal! *\o/*

Even benieuwd wie er ook een volbloed hebben.
Mischien leuk om ervaringen uit te wisselen.

Zelf ben ik in het bezit van een 8 jarige engelse volbloed.
Heb hem vorig jaar december gekocht.zo van de baan.hij heeft in engeland,Duitsland,Belgiƫ en Frankrijk gekoerst.maar niet succesvol.hij is super gefokt en als jaarling geveild voor meer dan een miljoen euro.
Heeft iemand veel geld aan verloren dus :j
Ben hem nu aan het omscholen en dat pakt hij heel goed op.
Rij hem nu wat intensiefer.(heb hem na aankoop eerst een half jaar op de wei gezet)dit om hem even helemaal bij te laten komen.
Ben benieuwd naar jullie volbloedjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-16 19:01 



 
Profiel   

Mag ik hier even meevolgen? Ik heb wel geen volbloed ( wel een PRE, da's ook volbloed, toch? :D )
Nee, zonder gekheid...vind dit heel leuk om te volgen omdat ik vroegah regelmatig naar de renbaan hier in de buurt ging en mensen ken die ook vaak paardjes van de koers kochten die te traag waren.
Vind het echt zo'n leuke paarden ! <3
Jouwe was wel een hele dure jaarling :wow: Zal wel een kleine teleurstelling geweest zijn voor die eigenaar :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-16 19:08 



 
Profiel   

Ja leuk dat je het volgt!!
Ben ook heel benieuwd naar verhalen van andere ex koerspaardjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-16 19:12 



 
Profiel   

ik heb een Belgische draver we weten niet als hij gekoerst heeft ,nu hebben we er een recreatiepaardje van gemaakt en het gaat super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-16 19:29 



 
Profiel   

Hi knoopje we hebben een heel volbloed topic hier op bokt met allemaal liefhebbers. Maar ik heb er ook een, een hele eigenwijze :+. En mijn beste vriendin <3 . Ook een niet succesvol koerspaard geweest, maar niet zo duur als die van jou. Ze is nu 4,5 jaar van mij en we doen van alles, een poging tot dressuur en jawel we hebben 1 winstpunt joehoe ons allereerste ooit, ook voor mij, lekker naar het bos, we proberen te springen maar we durven allebei nog niet hoger dan 30 cm :').
Ze is in tegenstelling tot wat je zou verwachten juist heel rustig en relaxed. Heb ook echt een tijdje problemen met de impuls gehad. Tuurlijk kan ze ook wel eens de volbloed uithangen, maar meestal kijkt ze nergens van op. Laatst nog op wedstrijdterrein een foto gemaakt met mij erop en mijn neefje van 8 maanden. Die van mij trekt zich altijd een beetje terug als ze het spannend vindt. En ze heeft best last van verlatingsangst, vindt het toch moeilijk alleen op pad te gaan, ze doet het wel maar niet van harte. Verder geen enkel trauma of zoiets geks, juist een heel nieuwsgierig paard. Haar hoeven zijn niet haar sterkste punt, iets dat bij veel volbloeden een probleem is. Maar heb een supersmid en ik moet zeggen dat de meeste problemen in het verleden liggen, laatste ijzer dat ik verloren ben kan ik me nu even niet herinneren, dat was toen ik haar net had wel anders.


Laatst bijgewerkt door Diddykong op 06-07-16 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-16 16:29 



 
Profiel   

Ik heb een Engelse Volbloed: http://www.bokt.nl/markt/ad/407527/enge ... er-dekking

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-16 16:36 



 
Profiel   

ik heb ook een hele leuke, zie mijn profiel :) :D Ik weet dat ze in ierland is geboren en heeft gelopen, toen naar wassenaar is verhuisd en heeft gelopen, maar helaas, geen topper. Toen is ze overgenomen door een particulier en die heeft haar doorverkocht aan mij..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-16 22:56 



 
Profiel   

Ik heb vorige maand een Thoroughbred gekocht! Hij komt uit Engeland en heeft bijna 5 jaar op de baan gelopen maar meer weet ik niet :o
Hij is nu 7, en de afgelopen 4 maanden heeft hij voornamelijk in de wei bij zijn handelstal gestaan met af en toe een middagje werken (2x per maand ofzo). Zie profiel voor meer :o
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-16 23:29 



 
Profiel   

dittaswart schreef
Hi knoopje we hebben een heel volbloed topic hier op bokt met allemaal liefhebbers. Maar ik heb er ook een, een hele eigenwijze :+. En mijn beste vriendin <3 . Ook een niet succesvol koerspaard geweest, maar niet zo duur als die van jou. Ze is nu 4,5 jaar van mij en we doen van alles, een poging tot dressuur en jawel we hebben 1 winstpunt joehoe ons allereerste ooit, ook voor mij, lekker naar het bos, we proberen te springen maar we durven allebei nog niet hoger dan 30 cm :').
Ze is in tegenstelling tot wat je zou verwachten juist heel rustig en relaxed. Heb ook echt een tijdje problemen met de impuls gehad. Tuurlijk kan ze ook wel eens de volbloed uithangen, maar meestal kijkt ze nergens van op. Laatst nog op wedstrijdterrein een foto gemaakt met mij erop en mijn neefje van 8 maanden. Die van mij trekt zich altijd een beetje terug als ze het spannend vindt. En ze heeft best last van verlatingsangst, vindt het toch moeilijk alleen op pad te gaan, ze doet het wel maar niet van harte. Verder geen enkel trauma of zoiets geks, juist een heel nieuwsgierig paard. Haar hoeven zijn niet haar sterkste punt, iets dat bij veel volbloeden een probleem is. Maar heb een supersmid en ik moet zeggen dat de meeste problemen in het verleden liggen, laatste ijzer dat ik verloren ben kan ik me nu even niet herinneren, dat was toen ik haar net had wel anders.


Kan dat topic niet vinden, ben wel nieuwsgierig! Link :o ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-16 23:32 



 
Profiel   

[DRS] De engels volbloed

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-16 05:01 



 
Profiel   

ik heb een hele stal volstaan :D aantal die nu een andere lease on life hebben en een paar die nog steeds koersen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-16 05:09 



 
Profiel   

Ik heb een Nimmerdor x Lucky Boy gehad.
Goed, geen 100% volbloed, maar wel 68% en dat was soms goed te merken :D
Hij heeft op ZZ niveau gesprongen en Z2 dressuur gelopen. Heel veelzijdig dier! Een gitzwarte zonder aftekeningen.
Je moest er alleen niet op gaan zitten wanneer je zelf gespannen of gestresst was, want dan nam hij die gemoedstoestand over en was er geen land mee te bezeilen :D Maar verder heb ik nog nooit zo'n fijn paard gereden :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-16 05:10 



 
Profiel   

Hey leuke reacties!
Zal me ook melden in het topic van de volbloed.bedankt voor de link!

Dittazwart leuk paardje! Dat van die voetjes inderdaad.gaaf dat je je eerste winstpunt hebt gehaald!

Woepsie gaaf je kunt aan hem echt zien dat hij nog zijn bespiering heeft.die van mij lijkt 2 druppels water op die van jou.zelfde typje.ben benieuwd hoe hij het op pakt met rijden.

Classic life you volgens ik al jaren hihi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-16 09:48 



 
Profiel   

:j Anders hier een slotje? Dan sluiten we ons aan in het andere topic

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-16 09:52 



 
Profiel   

knooopje schreef
Hey leuke reacties!
Zal me ook melden in het topic van de volbloed.bedankt voor de link!

Dittazwart leuk paardje! Dat van die voetjes inderdaad.gaaf dat je je eerste winstpunt hebt gehaald!

Woepsie gaaf je kunt aan hem echt zien dat hij nog zijn bespiering heeft.die van mij lijkt 2 druppels water op die van jou.zelfde typje.ben benieuwd hoe hij het op pakt met rijden.

Classic life you volgens ik al jaren hihi!


Wat toevallig :)! Ja hij is nog maar kort geleden van de baan afgekomen maar best relaxed verder :). Ik ga eerst NH grondwerk met hem doen om een band op te bouwen en daarna dressuur met instructie om de basis (aan) te leren, en uiteindelijk wil ik hem op mijn zit kunnen rijden, bitloos en boomloos. En dan lekker buitenritten maken en cross country of eventing! Zo'n zin in dit avontuur!

Ben wel nieuwsgierig naar de jouwe nu :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-16 13:42 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]


Heb hem in dec gekocht zo uit training.
Eerst op rust in de wei en nu rustig aan het oppakken.hij pakt het heel goed op!heb wel hulp gehad van iemand die vroeger jockey was en nu nog paarden traint.
Hij heeft hem eerst gereden om te kijken of hij braaf was.
Ik heb hem vanaf een foto gekocht via Facebook hihi had hem niet eerder in het echt gezien toen hij gebracht werd.
Maar hij is precies zoals mij verteld was.
Doe heel rustig aan met hem.ontspanning eerst en dan de rest.van de week buitenritje met hem gedaan en hij was heel braaf. Wat is de volledige naam van jou paard? Ik had geprobeert hem te zoeken via at the races.


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-16 09:43 



 
Profiel   

knooopje schreef
[ [url=m/Qdv85c.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LhVyX0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb hem in dec gekocht zo uit training.
Eerst op rust in de wei en nu rustig aan het oppakken.hij pakt het heel goed op!heb wel hulp gehad van iemand die vroeger jockey was en nu nog paarden traint.
Hij heeft hem eerst gereden om te kijken of hij braaf was.
Ik heb hem vanaf een foto gekocht via Facebook hihi had hem niet eerder in het echt gezien toen hij gebracht werd.
Maar hij is precies zoals mij verteld was.
Doe heel rustig aan met hem.ontspanning eerst en dan de rest.van de week buitenritje met hem gedaan en hij was heel braaf. Wat is de volledige naam van jou paard? Ik had geprobeert hem te zoeken via at the races.


[ [url=m/F9n7vZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/jbCR7d.png]Afbeelding[/url] ]


Wow dat lijkt de mijne wel := bedoel je met de laatste foto's dat dat ook de jouwe of is dat mijn ruin want hij lijkt er erg op!!
Ik heb zijn paspoort nog niet omdat ik een betalingsregeling heb maar zal het eens navragen! Ben nu wel benieuwd :D

Klinkt verder goed zeg, leuk! Handig dat je een ex-jockey bij de hand had, ideaal.
Ik ben ook rustig aan bezig. Net gelongeerd met 1 balkje, vond hij best lastig := maar hij leert wel snel merk ik!

Edit: zijn naam was Singapore Story, afschuwelijk :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-16 10:36 



 
Profiel   

Oh das geen mooie naam :(:) Winterfell vond ik wel stoer dus ik hoefde niets aan de naam te veranderen. Of het moet zijn dat ik niet zo van kou en ellende houd :P

Even spammen hoor ;)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-16 11:32 



 
Profiel   

Winter fell is een plaatje!! Ze heeft bij anneke gestaan toch? Zal zo even kijken op haar naam hihi.

Woepsi alle foto's zijn van mijn paardjes.dat zeg ik hihi ze lijken op elkaar! Zal even kijken wat ik kan vinden van jou paardjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-16 14:28 



 
Profiel   

dittaswart schreef
Oh das geen mooie naam :(:) Winterfell vond ik wel stoer dus ik hoefde niets aan de naam te veranderen. Of het moet zijn dat ik niet zo van kou en ellende houd :P

Even spammen hoor ;)


[ [url=m/gLlLJ5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/wz83Qn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/HmiLIN.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een knapperd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-16 14:29 



 
Profiel   

Dankjewel! Ze komt idd bij Anneke vandaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-16 16:34 



 
Profiel   

Jou paardje ken ik ook wel knoopje komt hier uit het dorp. ALthans daar heb je hem van gekocht.

Ik heb ook een Engels volbloed hengst van 5 jaar oud al staat hij nu weer op rust vanwege blessure -:(-

Een super vriendelijk dier, zeer goede gangen zeker voor een volbloed kwa springen nog niet het grootste wonder. Hij kan het wel maar er vallen nog regelmatig balken.
Hij is 1.65 groot en een krachtig dier.
Wat ik er precies mee ga doen gaat helemaal liggen aan hoe zijn benen ontwikkelen.
Hij staat hier omdat hij een hele zware peesblessure had die zich eigenlijk heel goed houdt, alleen is zijn andere been nu overbelast en helaas is dat afwachten.
Ik hoop echt dat hij goed revalideert want het is echt een geweldig paard.

[ img ]

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-16 15:34 



 
Profiel   

Hey wat leuk dat je hem kent! Heb hem inderdaad daar gekocht.

Wat balen van die blessure! Hopenlijk geneest hij goed.mooie spring foto van
hem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-16 08:28 



 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar en merrie of hengst van afstemming amer, mahabb,
Munjiz of dormane.
Wie kan mij helpen?

Mijn dank is groot

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-16 07:17 



 
Profiel   

azhdar schreef
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar en merrie of hengst van afstemming amer, mahabb,
Munjiz of dormane.
Wie kan mij helpen?

Mijn dank is groot

Ligt ook aan de grootte van uw portemonnee en wat u er mee wilt doen..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-16 09:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen