Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vraagje over typen draver

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje wij hebben momenteel een bijna 3 jarige draver op stal staan, alleen vroeg ik me af wat voor soort dit is normaal hebben ze een best lang hoofd (sorry niet rot bedoeld) maar deze heeft echt een klein hoofdje ook is hij ong maar 1.48 (als hij dat haalt) maar hij heeft echt nog een typisch pony uiterlijk.
Kan iemand mij vertellen welk soort dravers er fijner zijn gebouwd??
Ik bedoel dus typen.

Papieren van de ndr hebben wij nog geen inzicht in dus vandaar vast mijn berichtje, puur uit nieuwschierigheid.

Bedankt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-16 16:06 



 
Profiel   

Wat is de naam van de pony.
Dravers zijn er van groot tot klein.
Flew hier op bokt heeft ook zo'n ukkie. Meest zijn Amerikanen wat kleiner. En Franzen weer groter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-16 17:24 



 
Profiel   

Heb eigenlijk geen idee of er verschillende typen zijn.
Ik heb ook een draver van 1.48m met een klein hoofdje. Ze heeft halster maat Pony en touwhalster maar Arabian, dus klein fijn hoofdje. Ik vind het juist mooi :D

Die van mij is trouwens een Engelse Draver, maar onder welk type ze valt weet ik verder niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-16 17:29 



 
Profiel   

Een Engelse?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-16 17:32 



 
Profiel   

Ik heb zelf ook een niet al te grote draver met een hoofd maat cob en dan vaak alles op zn kleinst! Mijn merrie is Amerikaans met een vleugje Frans bloed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-16 17:35 



 
Profiel   

Wel vaak een iets langere neus. Halsters die komen in de maat volbloed passen vaak beter dan cob, die hebben teveel ruimte om de neus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-16 19:53 



 
Profiel   

Heeft de pony geen chip?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-16 19:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen