Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

entrainement dravers Zuid holland

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Wij zijn ons aan het orienteren op dravers, nu zoek ik een stal trainer waar we misschien in de leer kunnen om alles en hoe en wat er allemaal bij komt kijken.
Ons interessen gaat uit naar de monte.
Iemand een idee???
Liefst zuid holland
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 12:44 



 
Profiel   

Ruitje @bokt zit in Stompwijk, doen ook Monte

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 12:45 



 
Profiel   

crazycactus schreef
Ruitje @bokt zit in Stompwijk, doen ook Monte


Dank je!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 22:55 



 
Profiel   

In Wassenaar (Duindigt) zitten een hoop trainers en Rob de Vlieger in Zwaanshoek is een aanrader als je wil beginnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 13:32 



 
Profiel   

Odetje92 schreef
In Wassenaar (Duindigt) zitten een hoop trainers en Rob de Vlieger in Zwaanshoek is een aanrader als je wil beginnen


Thnxxx, heb je ook namen voor me die op Duindigt zitten?? Kan op google niet zoveel vinden :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 17:15 



 
Profiel   

Wat wil je precies leren en weten? Ik kan je wel e.e.a. uitleggen. Als je echter echt op wil voor je monte examen is het handiger bij een grotere trainer in de leer te gaan, dan kun je veel meer ervaring op doen.

Stuur Peetje hier op Bokt een berichtje, die staat bij Rob de Vlieger.

Dat is echt een van de fijnere trainers om wat van te leren.

Op Duindigt zitten er niet zoveel meer, als je daar kans wil maken zou ik gewoon eens heen gaan en een praatje maken. Wie weet wat dat oplevert :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 17:29 



 
Profiel   

ruitje schreef
Wat wil je precies leren en weten? Ik kan je wel e.e.a. uitleggen. Als je echter echt op wil voor je monte examen is het handiger bij een grotere trainer in de leer te gaan, dan kun je veel meer ervaring op doen.

Stuur Peetje hier op Bokt een berichtje, die staat bij Rob de Vlieger.

Dat is echt een van de fijnere trainers om wat van te leren.

Op Duindigt zitten er niet zoveel meer, als je daar kans wil maken zou ik gewoon eens heen gaan en een praatje maken. Wie weet wat dat oplevert :)


Hoi Ruitje bedankt voor je antwoord, ik zit idd met een aantal vragen met betrekking tot investeren in een draver of zelf aankopen draver..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 18:14 



 
Profiel   

Oh je wil echt een eigen koerspaard kopen? En dan een monte paard? Want dat vind je niet 1,2,3.

Monte moet een paard echt liggen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 18:52 



 
Profiel   

Probeer jezelf echt minstens een jaar de tijd te gunnen om wegwijs te worden in de drafsport. Ik ben er ook pas 9 jaar geleden in gerold en probeer zoveel mogelijk kennis tot je te nemen, als je je goed inzet op stal mag je gauw paarden uitrijden en daarna snel rijden, mee naar de koers als groom ed. Daarna kun je jezelf de vraag stellen of je een eigen paard wil, of met een groepje,of je je rijders licentie wil behalen ed. Paardensport is duur, maar drafsport nog meer omdat wij altijd professioneel topsport beoefenen, je paard moet 100% zijn om te presteren, met 90 red je het niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 20:03 



 
Profiel   

ruitje schreef
Oh je wil echt een eigen koerspaard kopen? En dan een monte paard? Want dat vind je niet 1,2,3.

Monte moet een paard echt liggen :)


Ja klopt willen zelf een koers paardje in de toekomst aanschaffen.

Bedankt ik ben inmiddel in contact met Rob de Vlieger
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 13:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen