Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Eiph

 
Profiel   

Hoi iedereen,

Ik zoek mensen met ervaring met eiph. Mijn paard heeft dat maar de arts geeft ons nog een kans dat we wedstrijden kunnen blijven rijden. Hij heeft het dus niet heel erg. Nu krijgt hij als liquide airplus over zijn voer. Ik zoek meer tips om mijn kans optimaal te benutten.

Zijn er mensen die ervaring hebben met medicijnen of suplementen? Zou een jaar op het land zetten werken?


Graag niet reageren als je advies is:stop maar met wedstrijden. De dierenarts zei dat het nog een paar x proberen niet schadelijk was. We hebben foto's gemaakt van de longen en er was geen krasje te zien.


Laatst bijgewerkt door horselovexl op 21-03-19 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 10:19 



 
Profiel   

Het heet trouwens geen EIPF, maar EIPH.

Voor degene hier, er was al een topic van TS maar werd aangeraden hier na te vragen:
[MD] EIPF

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 10:29 



 
Profiel   

Brainless schreef
Het heet trouwens geen EIPF, maar EIPH.

Voor degene hier, er was al een topic van TS maar werd aangeraden hier na te vragen:
[MD] EIPF


Whouw wat dom...natuurlijk eiph... maare. Waarom zet je die link erbij?


Laatst bijgewerkt door horselovexl op 21-03-19 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 10:31 



 
Profiel   

https://www.equipartners.be/aandoeninge ... handeling/ Dit vond ik nog op internet over deze aandoening.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 10:36 



 
Profiel   

Paardenfann4 schreef
https://www.equipartners.be/aandoeninge ... handeling/ Dit vond ik nog op internet over deze aandoening.


Jha, ik had het gelezen. Heb jij ervaring met die stoffen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 10:40 



 
Profiel   

Ik zet hier een slotje. Op MD (medisch) loopt een topic hier over :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 12:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen