Paula

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mii_X_HarrY

Berichten: 762
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: mooiste stad achter de duinen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:08

Beterschap ook van mij

ruitje

Berichten: 12318
Geregistreerd: 29-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:12

Beterschap, ik schrok nogal toen je niet meer opstond! En het duurde voor mijn gevoel ook erg lang voordat er mensen naar jou toe kwamen zeg!

Was ook wel heel zielig, toen die auto's daar waren kwam er een jongen naar je toe gerend, en net toen hij bij de bocht was reden de auto's weer terug, kon hij weer terug lopen...

En jullie zaten nog wel zo te geinen voor de koers , heb me kapot gelachen in de kleedkamer.... Wat mensen al niet voor rare standjes doen voor de koers !

Qazwsxedc
Berichten: 885
Geregistreerd: 24-02-06

Re: Paula

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 18:43

Beterschap !! Lijkt me écht pijnlijk . Ja veel bokten indd .
xx

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:12

Ik hoorde al van alle kanten dat er iets was gebeurd, heel veel beterschap Paula. Ben blij dat het toch nog zo goed afgelopen is.

woodenshoe

Berichten: 122
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: sevenum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:07

ruitje schreef:

Was ook wel heel zielig, toen die auto's daar waren kwam er een jongen naar je toe gerend, en net toen hij bij de bocht was reden de auto's weer terug, kon hij weer terug lopen...


Dat was knap banketstaaf ja. Was der eigen vriend Twan, die nadat hij het paard had gevangen zo snel mogelijk naar de bovenbocht was gerend!

ruitje

Berichten: 12318
Geregistreerd: 29-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:13

Ah, was wel lief om te zien hoor .

Wat was er trouwens aan de hand van te voren in de kleedkamer joh! Ik stond daar te wachten op de herhaling en er zat een meisje in een hoekje te huilen en er stond iemand anders heel erg boos te zijn .

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 20:24

hey paula liep papa mio over je heen of niet? angeline is er niet helemaal zeker over, weet wel dat flyer over je heen sprong en kenzo er netjes omheen ging.
Je hebt zo veel geluk gehad vooral dat deze twee ouwen je zagen liggen.

esperance

Berichten: 5557
Geregistreerd: 20-12-04
Woonplaats: Weert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:25

ruitje schreef:
Ah, was wel lief om te zien hoor .

Wat was er trouwens aan de hand van te voren in de kleedkamer joh! Ik stond daar te wachten op de herhaling en er zat een meisje in een hoekje te huilen en er stond iemand anders heel erg boos te zijn .


oh ik heb al een vermoeden..

classic_life

Berichten: 2142
Geregistreerd: 17-03-05
Woonplaats: North Dandalup, Western Australia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:01

volgens mij ben ik ook over je heen gegaan... ik schreeuwde iig wel keihard... maar ik moest meteen weer aan het ongeluk van Olivier Schnakenberg denken (hordenjockey die er was afgevallen en een schedelbasisfractuur had) en als je dat hebt zien gebeure schrik je zo erg als er ook nog eens iemand in jou koers valt

kibbeling

Berichten: 380
Geregistreerd: 15-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:22

ik ga er vanuit dat iemand me geraakt heeft....wie?..geen idee, maar volgens mij heb ik die breuk niet van de val zelf gekregen. ik kan me nog heel goed herinneren....het neerkomen op de grasmat en dat ik dacht dat ik zo snel mogelijk naar de reling moest! daar was ik dus ook mee bezig en dan is ineens alles zwart........het eerste wat ik me dan herinner, is dat dennis (een vriend) voor me staat om me in het busje te helpen. tussen het kruipen naar de reling en dennis zit dus een gaatje van ong. 3-4 min. denk dus dat ik out ben gegaan van een klap van een paard en niet van de val zelf. ik zou het heeeel graag terug willen zien, om precies te weten wat er gebeurde....ook met quintus. maar helaas, miss dat studio sport wat op tape heeft staan.

naamluktniet

Berichten: 24
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: Valthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:44

ruitje schreef:
Ah, was wel lief om te zien hoor .

Wat was er trouwens aan de hand van te voren in de kleedkamer joh! Ik stond daar te wachten op de herhaling en er zat een meisje in een hoekje te huilen en er stond iemand anders heel erg boos te zijn .


Ik stond daar boos te zijn, aangezien een van de amatrices met een stoel ging gooien, omdat ik in haar beeld stond. Ik vroeg haar waarom ze dat dan niet even had gezegd, maar zij vond dat ik daar niets te zoeken had.Ik zit nu in de ziektewet als jockey maar rijd al 17 jaar in de koers.Dat vind ik een rare opmerking van iemand die net komt kijken...vandaar.

woodenshoe

Berichten: 122
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: sevenum

Re: Paula

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 00:16


Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 09:42

Allemachtig wat is die Passing Renka toch een Crack he .... Ongelooflijk ... nu hopen dat zijn zoontje die net bij ons geboren is zijn bloed gaat over nemen.

play_coy

Berichten: 1037
Geregistreerd: 24-12-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 12:48

@ kib :ik schrok ook wel, toen ik je niet zag opstaan, je hebt wel geluk gehad.. naja geluk bij een ongeluk.. het had erger kunnen zijn...

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 18:58

jeetje paula. veel succes ermee. waarschijnlijk was het toch papa mio die je raakte. angeline zei dat ze het niet zeker wist. dat de rest erlangs/overheen ging was wel duidelijk achteraf.
Het tamar, is toch je goed recht om dat te doen. wat is het nou voor reactie dat mensen met stoelen gaan gooien omdat ze het niet normaal kunnen vragen

esperance

Berichten: 5557
Geregistreerd: 20-12-04
Woonplaats: Weert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 21:28

naamluktniet schreef:
ruitje schreef:
Ah, was wel lief om te zien hoor .

Wat was er trouwens aan de hand van te voren in de kleedkamer joh! Ik stond daar te wachten op de herhaling en er zat een meisje in een hoekje te huilen en er stond iemand anders heel erg boos te zijn .


Ik stond daar boos te zijn, aangezien een van de amatrices met een stoel ging gooien, omdat ik in haar beeld stond. Ik vroeg haar waarom ze dat dan niet even had gezegd, maar zij vond dat ik daar niets te zoeken had.Ik zit nu in de ziektewet als jockey maar rijd al 17 jaar in de koers.Dat vind ik een rare opmerking van iemand die net komt kijken...vandaar.


ok was niet wat ik dacht. heb dit niet mee gekregen.. maar achter af wel gehoord.
tamar mag ik eens vragen waarom je gestopt bent? want je was toch wel een ijverige jock, heb je nog op videoband staan..

ruitje

Berichten: 12318
Geregistreerd: 29-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 08:46

esperance schreef:


Ik stond daar boos te zijn, aangezien een van de amatrices met een stoel ging gooien, omdat ik in haar beeld stond. Ik vroeg haar waarom ze dat dan niet even had gezegd, maar zij vond dat ik daar niets te zoeken had.Ik zit nu in de ziektewet als jockey maar rijd al 17 jaar in de koers.Dat vind ik een rare opmerking van iemand die net komt kijken...vandaar.

ok was niet wat ik dacht. heb dit niet mee gekregen.. maar achter af wel gehoord.
tamar mag ik eens vragen waarom je gestopt bent? want je was toch wel een ijverige jock, heb je nog op videoband staan..



Ze was het zeker zat om elke keer weg te duiken in de kleedkamer .

Nee zonder gekheid, mensen moeten toch gewoon kunnen praten zonder meteen met stoelen te gaan gooien!

Het is maar goed dat je geen stoelen mee mag nemen op je paard, anders zou het nog wel eens een slagveld kunnen worden in de eerste bocht
[/quote]
[/quote]

Rinskee
Berichten: 3916
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: In nederland

Re: Paula

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:16

heeft het verhaal ongeveer door,
zou iemand misschien kort kunnen samenvatten wat er ongeveer gebeurd is misshcien wel zo duidelijk voor mensen die er niet bij waren

iig heel veel sterkte rust eerst maar even uit voordat je weer op je paard stapt.

naamluktniet

Berichten: 24
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: Valthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:17

tamar mag ik eens vragen waarom je gestopt bent? want je was toch wel een ijverige jock, heb je nog op videoband staan.. [/quote]

Ik heb een kleine anderhalf jaar geleden een zwaar ongeluk gehad.(trap van een paard op mijn kaak). Hersenkneuzing, bloeding etc. Had uitval van 1 oog waardoor ik ruim een jaar alles dubbel zag. Het gaat nu steeds beter en hoop dit jaar nog in de koers te gaan rijden.

Maar laten we niet af dwalen, want dit topic gaat over Paula.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 19:42

we zijn allemala weer op de hoogte
paula hoe is het intussen? vordert het schoudertje en de handigheid al een beetje?

claudiaenco
Berichten: 1
Geregistreerd: 24-05-06

Re: Paula

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:00

Hoi Paula,

Een gebroken schouderblad is natuurlijk niet niks en zwaar k.. maar het had nog slechter kunnen aflopen.
Het was een prachtige dag tot ik jou zag vallen,brrrr!!
Van harte beterschap!!

kibbeling

Berichten: 380
Geregistreerd: 15-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:10

Woogy schreef:
we zijn allemala weer op de hoogte
paula hoe is het intussen? vordert het schoudertje en de handigheid al een beetje?


de handigheid word indd steeds beter! daarbij heb ik maandag jensen gekeken en daar zat een man zonder armen, nou wat hij allemaal kon........toen dacht ik de volgende dag....DAT LUKT MIJ OOK!! belangrijk detail is wel, dat hij het zijn hele leven al had, en nog een belangrijker detail is dat het bij hem geen pijn doet als hij zich in allerlei bochten wringt! maargoed ik kom er wel! ik heb gister nog fotos moeten laten maken van mijn nek (was goed) en morgen moet ik weer een nieuwe foto laten maken van mijn schouder. ik moet zeggen dat de pijn hartstikke meevalt. ik heb alleen last van mijn stijve nek. ik heb gister niet eens een pijnstiller genomen. nou weet ik wat ze bedoelen wanneer ze zeggen.....dat een kneuzing meer pijn doet als een breuk! de reacties en telefoontjes komen uit alle hoeken, dat vind ik heel leuk! en het huis staat vol met bloemen.
vanmiddag kom ik eindelijk een beetje verder als dit huis en de supermarkt ik ga lekker mee naar dortmund koersen kijken! we hebben zelf 2 paarden lopen, ninja storm en marocco. en mijn grote vriend blue summerland loopt ook, voor jan. kan ik die ook weer zien. ik mis mijn vaste ritjes bij jan nu al! helaas gaat dat nog veel langer duren! groetjes

esperance

Berichten: 5557
Geregistreerd: 20-12-04
Woonplaats: Weert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:57

ah fijn om te horen paula.

haha was dat die man die een blikje cola met zn voeten kon openen? was me toen nog niet eens opgevallen dat hij geen armen had.. dus de volgende keer in de jockkamer maak je ook blikjes ze open! deal?
wat leuk dat je naar dortmund gaat, veel succes (ook al lees je dit niet op tijd) hoop dat het daar wat beter weer is als hier.
ik ga ook zo naar de rennen kijken.. (via pc dan)

owja ben je zondag ook op DD, zou wel gezellig zijn. denk dat het wel raar is in de kleedkamer zonder paula.. als je er niet bent, zullen we een foto van jou op hangen op de plek waar je altijd zit, dan ben je er toch een klein beetje bij

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 19:48

haha met een kaarsje en een bos bloemen alsof het ene memorium is. moet je ze zien kijken
gaat het allemaal beter, nu een week na dato?