Udo Hanover

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mondy

Berichten: 11829
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Udo Hanover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 18:17

Ik zoek een draver ,namelijk Udo Han(n)over.
Weet iemand misschien wat over dit paardje of heeft iemand een foto ?
Ik weet dat het een hengst is en hij heeft geloof ik vorig weekend gelopen op duindig hoe hij heeft gelopen weet ik niet...

gr cynthia

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Re: Udo Hanover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:43

Even googlen levert het volgende op:

www.nakoersen.nl:
Citaat:
Duindigt zondag 30 april j.l.

Udo sterke rentree

In het tweede kwartet leidde Tiny le Blanc voor Udo Hanover terwijl mede-favoriet Tim Pine in 6de positie vertoefde om wellicht later toe te slaan. Dit gebeurde in de laatste bocht waar hij driedik tot op een gedeelde tweede positie uitkwam. Udo Hanover nam over en Tim Pine kwam buitenom opzetten, wilde de leider passeren maar maakte zomaar een galoppade waarna uitschakeling volgde.
Udo Hanover kon daarna direct bij zijn rentree de zege pakken met Peter Sikking die met een ‘big smile’ het gras op kwam rijden. De besnorde pikeur pakte de tweede zege met zijn eigen Udo. Johanna Borst pakte verrassend de tweede plaats voor Tiny le Blanc en Terence Meadow.
En dan de reden dat Tim Pine wegsprong? ‘We weten het niet. Hij zou juist Udo Hanover gaan passeren waarna een fout volgde’, was de verklaring van eigenaar Stevens na afloop. ‘Hij gaat nu weer mee
naar het entrainement van Langeweg. ‘Wellicht dat de training op de harde piste van Duindigt en de koersen iets te gevoelig zijn voor zijn benen. Nu wordt hij gewerkt aldaar en dan pakken we hier de koers’,
meldde deze eigenaar aanvullend.



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mondy

Berichten: 11829
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 19:10

hee dankje pff ook stom hahaha ik kon er nooit wat over vinden ,maar ja wel bedankt
als iemand nog meer foto's heeft zijn die altijd welkom

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 17:28

ik heb ook nog foto's van Udo Hanover

Mondy

Berichten: 11829
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 20:05

zou je die me kunnen sturen ?