foto's ik aan het rijdne op de koers.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kyrkelover
Blogger

Berichten: 9330
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

foto's ik aan het rijdne op de koers.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 14:41

Het was een heel gedoe 4 juni.
alles wat verkeerd kon gaan zowat ging verkeerd maar ach we hebben het gezellig gehad.
Eerst moest ik starten met mijn eigen pony die pas haar 4de wedstrijd liep en nog een hoop moet leren.
ze moet het op het moment opnemen tegen pony's die er al jaren lopen en jockeys die zo'n 20 kilo of meer lichter zijn als mij.Dit is ook een rede waarom we heel geduldigt met haar zijn en ze niet hoeft te presteren van ons.
Het gaat wel steeds beter want in het begin kon ze vanaf de start al niet mee komen en nu houdt ze het al bij tot de tweede bocht.
maar genoeg gekletst hier de foto's.

We hadden een hele slechte start dus lagen we wat achter nou jah derde van de vier.
en de vierde eens tuk achter ons maar in de eerste bocht struikeld ze enorm dus kon de vierde dichter bij komen.
Afbeelding

even later komt de vierde pony langs zetten end ara schrikt kyra zo van dat ze het binnenterrein opschiet dus moet ik haar terugzetten en tjah dat kost snelheid want blijf je op het binnenterrein wordt je uitgesloten.
We waren laatste maar ik was toch trots op mijn meisje.
De foto van het optrekken ik weet dat ik hierbij meer naar achter moet gaan zitten en mijn handen omlaag maar jah ben dan behoorlijk zenuwachtig en op die lengte is ook de uitgang en dat is vaak nogal aantrekkelijk.
Afbeelding

daarna moest ik op een klijn ponytje hier ben ik eigenlijk te groot voor maar omdat deze pony er vaak tussenuit naait lees richting uitgang durft ze er geen kleinere op te zetten.
deze pony heeft 5 jaar stilgestaan en heeft er dan ook vaak geen zin in en gooit me er dan af.
nou dat was dit keer dus ook weer alleen dit keer viel ik voor um dus kwam de pony over me heen hij stond op mijn kip op mijn bodyprotector mijn arm en op mijn been.
gelukkig allenw at blauwe plekken mijn bodyprotector los en het jasje aan flarden is inmiddels alweer gemaakt.
oh jah het is de grijze
Afbeelding
in de bocht toen het nog goed ging al gaat hij hier ook al wat naar rechts
Afbeelding
ik heb dus ook hierna met andere bloezen gereden.

daarna weer een rit op mijn eigen pony alle pony's lopen daar twee uur maar wel met een pauze tussendoor.
De tweede keer was er eerst een valse start maar ik was eerst aan het rijden en toen hoorde ik de bel dus zo snel mogelijk optrekken want tjah energie sparen en dan kring je dit soort acties
Afbeelding
ik hoop dat je de foto een beetje kunt zien.
daarna opnieuw gestart en dat ging allemaal goed totdat er zo'n meisje van zes me ondersteboven rijdt tjah die moet er van der ouders ook op gaan zitten scheelt natuurlijk heel veel gewicht.
hier zit ik net weer recht op mijn pony want ik hing er eerst horizontaal langs.
dus tjah mijn pony wist ook niet wat ze er mee aan moest en liep naar buiten van de andere pony's weg.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=BEQVEWOJ
en tjah dan maar verder rijden zonder zadel diej aan de zijkant hangt bijna onder haar buik.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=I8SOFTKA
de tweede koers moest ik met het grijze ponytje in de sulky omdat hij de eerste keer naar de uitgang stoof nu een stuk achter de ander gestart voor eventuele veiligheid is geen lekker idee twee sulky's in elkaar maar gelukkig ging dit goene n ben ik rond gekomen.
Ik vond dit trouwens ook heel leuk.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=7ROIBYIA
naar de start.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=KXJSBNZR
Laatst bijgewerkt door Djilna op 12-06-06 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Niet meer dan 5 foto's

Qazwsxedc
Berichten: 885
Geregistreerd: 24-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:48

Weer leuke foto's ! Jammer dat het niet zo goed ging, heb je nog pijn??
Xx Kim

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9330
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: foto's ik aan het rijdne op de koers.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 18:15

nee hoor ik had alleen na ik gevallen was wat hoofdpijn en wat pijn aan mijn ribben maar verder.

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9330
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: foto's ik aan het rijdne op de koers.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 19:19

sorry dacht aan het aantal van 10

Qazwsxedc
Berichten: 885
Geregistreerd: 24-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:02

Oké ! Het is nu niet echt lekker race-weer he .. Mijn pony is na 3 passen galop al moe, dus heb lekker rustig aan gedaan vandaag . (sorry, beetje oftopic )