Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

hulp gevraagd, jockey worden?

 
Profiel   

Hallo rensportliefhebbers en -deskundigen Clown ,

Ik weet niet of dit bericht zin heeft, maar misschien kunnen jullie mij wel helpen.
Eigenlijk is het echt mijn droom om jockey te worden, en dat wil ik ook echt al best lang, en ik heb ook wel geluk met mijn bouw enzo, dus wat dat betreft zal ik het wel kunnen worden.. Maar ik doe dit jaar havo examen, en ga volgend jaar de pabo doen, dus. Ik heb ook geen zeeën van tijd, al wil ik er best tijd voor maken natuurlijk! Moet ik mijn droom nu opgeven Verdrietig ? Tips zijn welkom!
Hoop dat jullie dit geen stom bericht vinden ofzo, zit er namelijk echt mee Knipoog
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-08 11:01 



 
Profiel   

Nou, als je het echt wilt...waarom ga je dan PABO doen? En niet de jockeyopleiding in Deurne?
Dan kun je namelijk je droom achterna...

Als je als amatrice door het leven wilt, lijkt het me toch handiger om dichterbij Den Haag te zitten. Iedereen is daar altijd 's ochtends paarden aan het uitrijden, tot een uurtje of 11/12. Je kunt natuurlijk altijd voor school langsgaan om paarden uit te rijden, maar zeker als je daar net bent, duurt het natuurlijk altijd even voordat ze je met de paarden vertrouwen. Het zijn immers niet de eerste de beste Knipoog

Anders kun je het altijd nog na je pabo proberen natuurlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-08 16:43 



 
Profiel   

er zit ook een opleiding in den haag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-08 16:45 



 
Profiel   

loes-freke schreef
er zit ook een opleiding in den haag.


Serieus? Gekoppeld aan Duindigt zelf ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-08 16:47 



 
Profiel   

ja, maar dan praat ik over 30 jaar geleden.
schreef een brief als 12 jarige in voor de opleiding met lengte en gewicht er bij met motivatie.

kreeg als antwoord nu ben je op juiste lengte en gewicht, maar helaas je word groter en zwaarder.
over dat laaste hebben ze helaas gelijk gekregen. Clown

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-08 16:52 



 
Profiel   

Nou die zit er niet meer hoor loes-freke..

Maar als je het echt graag wilt. Dan zou ik eens contact opnemen met de The British Racing School.. Hier in NL is niet echt veel meer.. En daar zit je in de mekka van de rensport.

http://www.brs.org.uk/Home/index.php

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-08 17:08 



 
Profiel   

Kim ga eerst een op een renstal kijken en meerijden, dit kan je gewoon naast je studie doen. Op zaterdagen en zondagen bijvoorbeeld. Ervaring op doen en dan kan je altijd nog kijken of een opleiding voor jou weg is gelegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-08 18:15 



 
Profiel   

Bedankt voor alle tips Lachen ! Ik ga eerst maar eens meedoen met de ponyrennen op Duindigt, en ga in de zomervakantie maar eens goed nadenken. Is het niet zo dat ze liever mannelijke jockeys in Engeland hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-08 22:48 



 
Profiel   

Nee hoor Kim maar de jockey school in Engeland nemen alle nationaliteiten aan, je kan ook leerling worden in Nederland, wij hebben momenteel ook een leerling jockey, Inna en die rijd voor een renstal, maar je komt eerdaags toch naar Duindigt nou en dan kan je zoveel informatie krijgen, en misschien kan je dan wat afspraken maken om een keertje mee te lopen op een van de stallen................. Nederland zit namelijk erg krap in de Jockey's

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-08 11:04 



 
Profiel   

maar sowieso.. zeg nou eerlijk, jockey worden in nl, wat stelt dat voor? als je er echt iets van wil maken, zou ik ook gewoon een school in het buitenland opzoeken, of gewoon naast je pabo als amatrice.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-08 12:47 



 
Profiel   

Ja, pabo én amatrice, dat lijkt me wel een geweldige combinatie! Hoef ook niet echt een beroepsjockey te worden, amatrice is ook leuk, toch? Het is echt een grote stap om helemaal naar Engeland te gaan, en daar dan te blijven. Weet niet of je daar zomaar wel gelukkig kan worden, ondanks dat je dan wel echt je droom achterna gaat.. Hmm, lastig allemaal!
Ondanks dat ik jullie niet echt ken, helpen jullie me echt goed Pling

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-08 15:04 



 
Profiel   

Haha! geen probleem

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-08 08:56 



 
Profiel   

Lijkt me wel echt gaaf, die opleiding in Engeland. Zal alleen daarna wel weer naar Nederland willen gaan, in plaats van dan maar opeens voor altijd in Engeland blijven wonen.. Dus dan is het niet echt heel effectief Clown . Wel een geweldige ervaring lijkt me Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-08 22:09 



 
Profiel   

Beste vraag wil je contact met mij opnemen?
Groetjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-18 20:28 



 
Profiel   

Dianana schreef
Beste vraag wil je contact met mij opnemen?
Groetjes


Dit topic is al 10 jaar oud dus de TS is of al jockey of heeft inmiddels een baan als juf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-18 20:34 



 
Profiel   

Ze woont in Engeland nu zo te zien dus ze heeft haar droom hopelijk waargemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-18 21:16 



 
Profiel   

[quote="Suzanne F."]Ze woont in Engeland nu zo te zien dus ze heeft haar droom hopelijk waargemaakt.[/quo.


Oo super dan heeft ze het goed voor elkaar
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-18 21:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen