dag meisje, het had niet zo mogen zijn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Baileysdream

Berichten: 1360
Geregistreerd: 05-08-08

dag meisje, het had niet zo mogen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-19 15:22

ik was al vanaf 2013 opzoek naar mn eerste paardje, ik wou haar het pensioen geven waar ze recht op had.
nadat wij haar hebben moeten verkopen is ze de handel ingekomen, hierna nog zeker 6 keer doorverkocht.
dit had ze nooit verdiend, moment dat ik te horen kreeg dat ze weer in de handel terrecht was gekomen ben ik haar gaan zoeken,had al een plekje met meerdere oude paardjes waar ze lekker van dr oude dagje kon genieten.

het leven is alleen zo oneerlijk, heb zoveel stallen afgebeld zogauw als ik weer een nieuwe locatie wist.
helaas heb ik dit weekend moeten lezen dat je op 3 januari 2014 bent geslacht... op 19,5 jarige leeftijd.
zoveel vragen, zoveel woede op mezelf.
wat als ik toen wist dat die eigenaren je weer te koop hadden staan. en je uiteindelijk weer verkocht was. niet naar het 'paleisje' maar naar je eindpunt.

mn wereld is ingestort, je gereserveerde stalletje met uitloop afgezegd, en ik.. ik zit met zoveel kwalijkheid naar mezelf.
dekend hoe zo'n lief paard wat gewoon te moe was om nog te werken voor mensen, zo'n dag heeft moeten meemaken.

sorry meisje, dit heb je nooit verdiend. |(
ik wou dat ik de tijd kon terug draaien en je nu van je pensioen kon genieten.
Afbeelding


Afbeelding

Stripe000
Berichten: 585
Geregistreerd: 02-06-15

Re: dag meisje, het had niet zo mogen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 15:24

Triest

droomy

Berichten: 1100
Geregistreerd: 22-06-12
Woonplaats: Tilburg

Re: dag meisje, het had niet zo mogen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 15:31

Sterkte TS, troost je met de gedachte dat ze nu rust heeft en niet meer eindeloos van hot naar her gesleept wordt...

Soms gaan dingen zoals ze gaan..

sharonsemme

Berichten: 584
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Voorhout

Re: dag meisje, het had niet zo mogen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 18:51

Wat naar zeg!
Probeer niet te hard te zijn voor jezelf, hoe moeilijk dat ook is in dit soort gevallen. Helaas kan je het niet meer terug draaien, je hebt er zoveel aan gedaan om haar toch nog een mooie tijd te geven. Ontzettend balen dat dat niet gelukt is, ze heeft nu haar rust. :(:) sterkte!

Anoniem

Re: dag meisje, het had niet zo mogen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 19:45

Erg naar dit, sterkte.

Baileysdream

Berichten: 1360
Geregistreerd: 05-08-08

Re: dag meisje, het had niet zo mogen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 11:52

klopt dat is ook onze enige troost, dat ze niet elke keer verhuisd word naar een nieuwe plek met opnieuw mensen die niet snappen dat ze gewoon op was om te werken voor mensen, dat ze niet meer bij nare mensen terrecht kan komen. dat is het enige juiste, en dat ze nu een forever pensioen heeft.

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: dag meisje, het had niet zo mogen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 11:57

och jeetje :(
heel veel sterkte Y;(