Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dag klein mannetje

 
Profiel   

Ik zit nog niet lang op bokt, waarschijnlijk kennen jullie dan mijn kleine Shetlander niet, maar wil het toch van me afschrijven als een stukje verwerking.

[ img ]

Muchacho, mijn kleine lieve man.

Ik kocht je in december van een kinderboerderij. Ik was al opzoek naar een eigen paardje en jij kwam zo op mij pad.
[ img ]


Zelfde dag ben ik nog naar je gaan kijken en daar stond je in de modder in het kleine weiland met nog 2 andere Shetlanders.
Ik was als een blok voor je gevallen en had je gekocht.

Een week later ben ik met je gaan wandelen naar de stal, was een wandeling van een uur door een woonwijk.

Je zat onder de luizen daarom heb ik je laten scheren. Je kwam onder je vacht vandaan en toen was je me toch knap! Maar ook mager helaas :(:)

Ik heb je laten aankomen, we zijn veel wezen wandelen en ben begonnen met je beleren voor de kar. De tandarts was gekomen en je gebit stond toen al super scheef, in de zomer zouden dr 4 tanden getrokken moeten worden. Helaas is dat nooit zover gekomen.

Je begon steeds moeilijker te eten, had pijn in je mond en begon slecht te lopen. Je was super gevoelig op je rug geworden en ik ging het uitzoeken wat er was

Helaas was je rug ooit gebroken geweest, dit was niet aan je bouw te zien. Je liep achter niet meer goed ondanks de pijnstillers. Je gebit was nu nog meer gedraaid en je zou al je kiezen en snijtanden moeten verliezen, waarschijnlijk een gebroken kaak geweest.

[ img ]

Ik heb je laten gaan, ik vind het niet paardeaardig een paard van 4 jaar voor altijd op pap te zetten, in combinatie van een gebroken rug en pijn was dit de beste optie.

Ik heb zoveel leuke momenten met je meegemaakt, we hebben uren lang in het bos gewandeld, gespeeld en geknuffeld. Je genoot van het poetsen en ging uitgebreid er voor staan.
[ img ]


Wat had ik je toch graag nog hier gehad, bij mij. Maar dat zou egoïstisch zijn geweest, je had te veel pijn en was niet meer de blije pony die ik kende.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 11:34 



 
Profiel   

Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 11:41 



 
Profiel   

Wat een pech heeft je pony gehad in zijn korte leven. Gelukkig heb jij goed voor hem gezorgd. Veel sterkte gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 11:44 



 
Profiel   

Je hebt dit schatje een fijne laatste tijd gegeven en daar mag je trots op zijn. Sneu hoe mensen met paardjes omgaan en dat hij al zoveel mee heeft moeten maken. Maar jij hebt het goed gedaan. 4 Jaar is veels te jong. Sterkte! :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 11:46 



 
Profiel   

Muchacho heeft zo veel geluk gehad dat hij jou mocht ontmoeten. Wat een liefdevol baasje ben jij. Heel veel sterkte gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 11:49 



 
Profiel   

Wat erg. Gecondoleerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 11:51 



 
Profiel   

Heel veel sterkte. Gelukkig heeft hij zijn laatste tijd bij jou doorgebracht Y;( :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 11:52 



 
Profiel   

Oh wat erg! Dat kinderboerderijen soms zo met ponies omgaan, kan ik met mijn hoofd niet bij... Eigenaar had toch ook al kunnen zien dat het niet 100% was met die arme pony?

Sterkte!!! :knuffel: Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 11:59 



 
Profiel   

Bah wat triest :(

Wat heeft dit diertje geluk gehad dat hij bij jou nog een liefdevol thuis gehad heeft...

Veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 12:11 



 
Profiel   

Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 13:22 



 
Profiel   

Heel veel sterkte, TS, met het verlies van je prachtige Muchacho. Hij boft met jou als zijn liefhebbende verantwoordelijke baas. Hoe moeilijk ook, je hebt voor hem de juiste beslissing gemaakt.
Nogmaals sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 13:31 



 
Profiel   

Heel erg veel sterkte, maar wat een ontzettend dappere beslissing :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 13:44 



 
Profiel   

Gelukkig was jij er!

De beste tijd van zijn leven gegeven en nu heeft hij rust en geen pijn.
Heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 14:17 



 
Profiel   

Heel veel sterkte. Wat fijn dat hij zijn laatste tijd bij jou mocht doorbrengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 14:45 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met het verlies, heb er alleen maar respect voor dat je deze moeilijke beslissing hebt genomen. Hij heeft toch een mooie tijd bij je gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 15:04 



 
Profiel   

Agossie...wat triest dat je hem maar zo kort hebt kunnen geven wat hij verdiende....
Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Muchacho Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 15:29 



 
Profiel   

Wat ontzettend naar en wat een goede, moedige beslissing.

Jouw paardje moet ook vroeger heel veel pijn hebben gehad als je nagaat wat er allemaal aan de hand was. Rot dat hij toen geen goed baasje heeft gehad die hem de zorg gaf die hij nodig had.

Veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 16:00 



 
Profiel   

Wat een wijze maar ongelooflijk moeilijke beslissing. Heel dapper van je, maar dat helpt je niets. Ik lees eigenlijk geen im's meer omdat ik ook een paardje verloren heb, en dat was ook mijn kleine mannetje, vandaar dat ik je post toch las. Heel veel sterkte.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen