Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 106 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Eind aan een tijdperk, dag Katinka..

 
Profiel   

balance schreef
Hoe gaat het nu met jullie?

Lief dat je het vraagt. 99% van de tijd gaat het prima, is goed zo en heb ik er vrede mee.. Maar soms zijn het kleine dingen, als ik bijvoorbeeld het tweespantuig zie hangen, foto's of filmpjes zie, of gewoon tussen de paarden loop te kroelen, ja dan mis ik haar echt nog verschrikkelijk. Bedacht me laatst dat ik nog niets op de huifkarvakantie Facebook pagina gezet heb. Met goede moed ingelogd, maar lukte me nog niet iets neer te zetten. ;(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 15:52 



 
Profiel   

Hoeft ook niet toch. Voor rouw staat geen tijd. Jullie hebben nogal wat samen doorgemaakt, er blijven altijd dingen opborrelen. Ruiken, voelen, zien en dan komt er een ‘oja!’ glimlach.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-21 16:02 



 
Profiel   

Mariska zonet las ik in het topic van Balance dat Katinka overleden is. Ik schrik er gewoon van. Heel veel sterkte. Weet dat ik een enthousiaste volger was van jullie trektochten met Katinka en dit bericht raakt me echt. Ze heeft zoveel bokkers zoveel plezier gegeven door jouw verhalen. Wat zal ze gemist worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 17:12 



 
Profiel   

Ik ben een tijd al niet erg actief meer op bokt.
En kwam net in in jullie topic om alles bij te lezen en wat las ik Katinka overleden wat erg zeg gelijk een brok in mijn keel :(
Ik volgde jullie altijd.
Heel veel sterkte wat een verlies.
Ik denk aan jullie

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 16:16 



 
Profiel   

Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 16:23 



 
Profiel   

Ik zie dit toppic nu pas. Stilletjes gooide ik mijn steen op de huifkar en reed mee.
Heel veel sterkte met het verlies van zo'n kanjer :knuffel:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 16:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 106 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen