Hercule ♥ 21 jaar mijn soulmate

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jessix

Berichten: 16434
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 16:51

pien_2010 schreef:
Ik heb er absoluut geen vrede mee (wel als het om Hercule gaat), met name Chico verdiende dit totaal niet en ik ben daar nog steeds heel erg boos over. Maar je leert er mee leven en ik kan het nl toch niet veranderen. Dus vandaar het roer omgegooid want het leven moet natuurlijk wel geleefd worden (zie mijn avatar) _O-

Ik snap je helemaal wat. Chico betreft. Ik heb mijn paard ook zien sterven aan koliek en dat is een beeld dat ik nooit meer vergeet. In mijn geval ging het gewoon ineens heel erg snel, maar zou het inderdaad nog lastiger vinden als ik geen medische hulp had kunnen krijgen. Je voelt je gewoon zo machteloos.... Ik was toen ook mijn twee paarden kwijt in iets meer dan een jaar. Dat is gewoon super heftig.

Mooi wat je schrijft aan Hercule. Voor altijd in jouw hart.

PipMarly
Berichten: 100
Geregistreerd: 11-01-22

Re: Hercule ♥ 21 jaar mijn soulmate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 22:24

Wat was dat een bijzonder mooi paard zeg… heel veel sterkte met het verlies ❤️

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Hercule ♥ 21 jaar mijn soulmate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 23:09

Lieve Pien, een bijzondere vrouw, die (hoe kan het ook anders) een bijzonder paard had. Of heeft. Want zo'n vriend zit voor altijd diep in je hart.

pien_2010

Berichten: 43270
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Hercule ♥ 21 jaar mijn soulmate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-22 14:57

Jullie schrijven lieve bijzondere dingen. Bedankt! Het is precies wat chevax schrijft dat zo'n vriend voor altijd diep in het hart zit.

prompter

Berichten: 11088
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 14:58

Wat een onbeschrijfelijk gemis. Heel, heel veel sterkte en voor de toekomst, heel veel mooie herinneringen die een glimlach op je gezicht zullen brengen :knuffel: