Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 43 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Lieve Zozo, ons verhaal was nog niet af.....

 
Profiel   

Afscheid nemen doet zo’n pijn. Veel sterkte meid!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-23 22:02 



 
Profiel   

Wat een verdriet heel veel sterkte met ht gemis

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-23 09:22 



 
Profiel   

Sterkte maar wanneer ik naar je foto’s kijk hebben jullie een prachtige en lange tijd samen gehad. Heel veel sterkte .

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-23 09:26 



 
Profiel   

Dank jullie wel.
We hebben inderdaad een hele mooie tijd samen gehad.
Maar wat een onbeschrijfelijk gemis. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-23 09:51 



 
Profiel   

3 weken geleden ondertussen. Het gemis is enorm.
Al probeer ik beetje bij beetje de draad weer op te pakken.
Terug met mn dochter en haar paard op pad, naar jumping Amsterdam geweest. Dat doet raar, want je zou graag daarna thuis wat dingen willen porberen in je eigen training. Maar dat gaat niet meer. Ze komt nooit meer terug. Al zou ik er alles voor geven om die speciale band met haar weer te voelen, diegene die me rust geeft. Dat heerlijke gevoel.

Langs de andere kant is het nu zo mooi om alle foto's en herinneringen te zien. Wat hebben wij mooie 18 jaren gehad. En stilaan kan ik hier heel dankbaar op terug kijken. OOk de andere paarden hier verdienen hun zorg en mijn liefde, ze trekken me dr wel doorheen. Altijd met dat speciale plekje in mn gedachte en hart voor haar......

Mis you sweetie...... <3 ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 13:18 



 
Profiel   

Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 13:20 



 
Profiel   

Vandaag 2 maanden geleden,........
Ik mis je elke dag meer en meer.
Het voelt een beetje alsof ik al 2 maanden heb leren overleven, mezelf opnieuw uitvinden.
Het leven draait verder, met zeker ook terug een lach. Ik voel me nog steeds het meest gelukkig als ik bij de paarden ben. Maar het is anders.
Jou energie voel ik nog steeds, maar dat maakt me ook weer erg verdrietig. Gewoon omdat ik je mis.
Wat was je toch bijzonder........... <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 09:05 



 
Profiel   

heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-23 09:09 



 
Profiel   

[ img ]
Vandaag zou je 19 geworden zijn.
Wat een vreemde dag.
Al de voorgaande jaren begonnen we de dag helemaal anders.
Ik zong dan happy birthday voor je bij het voeren in de ochtend.
Nu was er alleen maar die lege stal.

Wat had ik graag ook deze dag met jou gevierd, je bedolven onder de appels en wortels, trots naar je te kijken dat je al zo lang bij mij was en dat we het samen wel goed hadden.

Ik ben dankbaar voor alle mooie jaren samen, maar het voelt nog steeds of ik een stukje van mezelf kwijt ben.
Vooral op dagen als deze en elke maandag is weer lastig, omdat ik dan telkens weer tel hoeveel weken je weg bent.
Het leven is anders nu, ook al ben ik blij dat we nog een paard en veulens hebben. Ze laten me weer lachen en ben heel graag met ze bezig.

Maar stralen en thuiskomen zoals met jou, was ons momentje. En die mis ik enorm.

Lieve Zozo, happy birthday in Heaven

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 09:01 



 
Profiel   

Wat een verlies :( Veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 15:04 



 
Profiel   

Verschrikkelijk, heel veel sterkte :(:)
Ik heb helaas mijn paard 2 jaar geleden door dezelfde soort koliek moeten laten gaan.
Daar ben ik ook mee naar de kliniek gereden maar daar gaven ze dit al aan en zeiden ze dat hij erg weinig kans had als ze zouden opereren, dus heb ik hem laten gaan.

Het gemis gaat niet weg, maar het slijt enigzins :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 15:59 



 
Profiel   

wat een prachtig paard was Zorro, fijn dat je zulke mooi herinneringen hebt!
Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 17:01 



 

Zo...wat schrijf je beeldend. Tranen over mijn wangen. Ik voel het verdriet Y;(

Wat een prachtige merrie <3

Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 17:39 



 
Profiel   

Nog heel veel sterkte, ze was prachtig Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 17:52 



 
Profiel   

Dank jullie wel allemaal. Het is inmiddels 4 maanden geleden, maar zo voelt het niet.
Ik ben een hele moeilijke periode door gegaan. Ik geraakte maar niet over het verlies heen.

Ik moest echt mezelf weer bij elkaar rapen, en ben denk ik nog nooit zo diep gegaan.
Ze heeft echt een deeltje van mij meegenomen.

Sinds een week of 3 begin ik er mee om te kunnen gaan en heb een beetje een knop kunnen omzetten om door te gaan en dankbaar te zijn voor de mooie tijd die we samen hadden.

Het is echt heel naar en heftig Tarzan, en ik vind het een beetje raar dat dit soort koliek niet meer besproken wordt of dat er niet meer onderzoek naar gebeurt.
Ik heb al 30 jaar paarden maar had er nog niet van gehoord voor Zozo het kreeg.

Dank je wel Evamarie, maar Zozo leerde me voelen en dan is het makkelijker om het op te schrijven. Althans als het over haar ging. Anders ben ik niet zo goed in die dingen.

Dank je Appeltje, Desi en Iina, ik vond haar ook prachtig, van buiten en nog meer van binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 16:27 



 
Profiel   

Ik had voorheen ook nog nooit van lipoma gehoord, inderdaad jammer dat het zo vaak voorkomt maar je er nooit over hoort.

Ik herken het wel hoor het stukje dat hij heeft meegenomen. Maar echt het komt goed, het duurt alleen even en het is gewoon heel zwaar om je allesje te verliezen :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 19:01 



 
Profiel   

Weet precies hoe je je voelt, na 32 jaar samen moest ik mijn alles 2 jaar geleden los laten na een darmafsluiting ;( ik kan weer naar foto's kijken zonder in janken uit te barsten maar mijn god wat mis ik haar nog |( heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-23 19:38 



 
Profiel   

Dank je wel :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 09:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 43 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen