Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 66 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Dag lief Friesje , mijn lieve koningin

 
Profiel   

Wat intens verdrietig ;( Wat een leegte laat ze achter en wat is het bizar snel gegaan.. heel, heel veel sterkte Y;(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 20:32 



 
Profiel   

Wat een verdriet....ze rent nu samen met mijn Jaike over de groene weides.
Heel erg veel sterkte met het verlies...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 20:38 



 
Profiel   

Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 20:49 



 
Profiel   

Sterkte met het verlies, Kimmie...! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 20:59 



 
Profiel   

:knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 21:33 



 
Profiel   

Dit is schrikken............ heel veel sterkte Kimmie.
Run free, Friesje! :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 23:02 



 
Profiel   

Wauw, whut?!?! Nee toch??!! :wow: :oo

Jemig, reageerde ik paar dagen geleden nog op je sneeuwfoto's van haar, ik zie bij actieve onderwerpen dat topic staan en iets naar beneden dit topic..... Aangeklikt in de veronderstelling dat het vast een ander "Friesje" moest zijn.... Maar nee, dus toch.... Y;(

Gushie wat is dat nu ineens zo plots gegaan joh, terwijl ze zo goed op weg was... Bizar dit....
Heel, heel erg veel sterkte gewenst :knuffel: :(:)
Wellicht heeft ze het toch aangevoeld of iets, dat ze daarom nog naar Wessel is gegaan??

Die mooie fotos van slechts enkele dagen geleden krijgen nu toch wel een heel bijzondere betekenis...
Jeetje.... Ben er echt ff stil van Y;( :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 23:14 



 
Profiel   

Heel veel sterkte! Zag net je andere topic van de sneeuw foto's voorbij komen ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 23:19 



 
Profiel   

Wat een gemis voor jullie. Veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-23 23:40 



 
Profiel   

Die had ik ook niet zien aankomen, wat een verdrietig nieuws. Heel erg veel sterkte gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 08:40 



 
Profiel   

Je andere topic inderdaad gezien.
Nooit verwacht dat het dan ineens zo snel kan gaan |(

Heel veel Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 09:06 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes...

Barb schreef
Wat een verdriet....ze rent nu samen met mijn Jaike over de groene weides.
Heel erg veel sterkte met het verlies...


Is Jaike er ook niet meer?? Wanneer is zij overleden? Jij ook heel veel sterkte met het gemis :knuffel:


JoyCiej007 schreef
Gushie wat is dat nu ineens zo plots gegaan joh, terwijl ze zo goed op weg was... Bizar dit....
Heel, heel erg veel sterkte gewenst :knuffel: :(:)
Wellicht heeft ze het toch aangevoeld of iets, dat ze daarom nog naar Wessel is gegaan??

Die mooie fotos van slechts enkele dagen geleden krijgen nu toch wel een heel bijzondere betekenis...
Jeetje.... Ben er echt ff stil van Y;( :oo


Waarom ze bij Wessel lag is voor ons nog steeds een raadsel, tussen haar en hem zaten 2 draden en zo'n plastic prikpaaltje, deze was doormidden maar de draden waren nog heel, zij lag daar heel stil op haar zij, ik dacht ook dat ze dood was toen ik naar haar toe liep, de 2 draden waren nog heel.. dus of ze nu gevallen is, en met proberen op te staan eronder geschoven is? maar waarom wat dat prikpaaltje dan doormidden.. We weten echt niet wat er gebeurd is dat ze daar terecht is gekomen..

We denken wel dat er in haar iets mis is gegaan, iets "geknapt" is, haar niet meer op kunnen staan, en dat vooral omdat haar achterbenen niet meer leken te werken, en hoe ze in die stal lag...

En die foto's hebben echt zo'n andere betekenis nu, maar ik ben zo blij dat ik ze gemaakt heb, omdat ik eerst twijfelde vanwege evt val gevaar...ik heb nu zo'n mooie laatste herinnering aan haar...

Het ging gewoon zo snel mis, ook nog niet verwacht, kijk, ze had een leeftijd waarvan we wel wisten dat het eindig was, en dat elke dag een kadootje was, maar als een paard er zo gezond nog bij staat, is het toch een beetje en ver van je bed show... En dat was het helaas niet, maar ik ben wel blij dat ze de val in december overleefd heeft, dat had ik echt heel erg gevonden als ze door zoiets stoms ingeslapen had moeten worden..


Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 17-03-23 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 13:09 



 
Profiel   

Heel veel sterkte, ik heb nog genoten van je sneeuwfoto's. Wat zul je blij zijn dat je die nog hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 13:15 



 
Profiel   

kimmie261 schreef
Barb schreef
Wat een verdriet....ze rent nu samen met mijn Jaike over de groene weides.
Heel erg veel sterkte met het verlies...


Is Jaike er ook niet meer?? Wanneer is zij overleden? Jij ook heel veel sterkte met het gemis :knuffel:

Dank je, ik heb Jaike in december 2021 moeten laten gaan. Zij zou in februari '22' 27 jaar worden, net niet gehaald. Ze was gewoon op en had waarschijnlijk een kleine hersenbloeding gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 09:16 



 
Profiel   

Wat verdrietig, ik vond Friesje met haar witte koppie zo’n prachtige verschijning. Veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 09:53 



 
Profiel   

;(

Sterkte!

Y;(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 12:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 66 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen