Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 9 [ 203 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dag mijn allesje.. Gouden ster

 
Profiel   

Jeetje... klikte altijd even je topics aan, wat een prachtige merrie :(:) heel veel sterkte.. Y;(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 19:13 



 
Profiel   

Jeetje Y;( Heel veel sterkte met dit grote verlies! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 20:14 



 
Profiel   

Wow! Wat onverwacht zeg.. ontzettend veel sterkte... ;( Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 21:22 



 
Profiel   

Dankjullie wel :*

Pff heb het moeilijk.. Eigenlijks moest ze woensdag al een spuit.. Zo veel pijn die twee dagen... Arme arme merrie... En toch leek ze echt op te knappen...

Je was geweldig meis <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 21:28 



 
Profiel   

Wat een mooi overzicht van je meisje, je trots <3 Het had zo mooi kunnen zijn.....Zag regelmatig foto's voorbij komen, wat een schitterende merrie!!

Onbeschrijfelijk de nachtmerrie die je deze week hebt moeten meemaken Y;( ;( Vreselijk....

Heel veel sterkte!! Hoop dat je het straks een plekje kan geven, vind het echt heel erg voor je. Hopelijk gaat er binnen de welsh ook op getest worden want dit moet toch voorkomen kunnen worden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 21:50 



 
Profiel   

Oh Elina, ik heb met tranen over mn wangen je topic en berichtjes op fb gelezen. Wat is het ontzettend oneerlijk Y;( Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 22:05 



 
Profiel   

Superveel sterkte Kabayo! Vreselijk dat het zo heeft moeten lopen. Je meisje is in ieder geval bij haar valk-dochtertje... Ik ben een stille meelezer van het Dikke Buiken Topic en toen ik je bericht zag begon ik spontaan te janken. Vond het nodig om je toch even te condoleren.. Y;( Sterkte lieve schat met je vreselijke verlies

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 22:08 



 
Profiel   

Geweldig was ze zeker, koester de mooie herinneringen aan haar, vind het nog steeds zo ongelooflijk k.... en oneerlijk.
Jullie hebben alles zo goed gedaan in haar belang. En blijf je gedachtes en verdriet delen hoor het heeft vele diep geraakt. Nogmaals heel veel sterkte vorr jullie allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 22:23 



 
Profiel   

Ach wat vreselijk...dit moest niet. Sterkte hoor xx

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 22:35 



 
Profiel   

Maak je zelf geen verwijten meis. Je hebt al die tijd het beste met haar voor gehad. Nog geprobeerd haar moeder te laten zijn. En dat het zo ernstig was heeft niemand kunnen voorzien. Je was bij haar om haar bij te staan en hebt de beste beslissing voor haar genomen toen dat nodig was. Nogmaals heel veel sterkte....

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-17 23:20 



 
Profiel   

Ach, heel veel sterkte Y;( Heb je topic ook gevolgd en dit had ik niet zien aankomen, vreselijk gewoon.

Heb je nog iets gehoord van Dirkje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 12:35 



 
Profiel   

Verschrikkelijk heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 16:47 



 
Profiel   

Jeetje wat een verschrikking... ;( Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 16:50 



 
Profiel   

Dankjullie wel allemaal. Doet mij echt erg goed. Het besef is er nog steeds niet helemaal. Ik praat ook met mensen net alsof ze nog leeft. En zo voeld het ook. Ik voel gewoon dat ze dichtbij mij is en achter mijn keuze staat..

Met Dirk gaat het super! Heb gister nog een foto gekregen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 19:10 



 
Profiel   

Aaah dat is toch fijn om te horen dat het met het veulen goed gaat.

Kan me voorstellen. Je verwacht vast ook dat ze zo weer een keer thuis is. Net alsof ze even uit logeren is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 21:02 



 
Profiel   

Jeetje wat is dit nou voor nieuws ;(
Ik ben even niet op bokt en dit is het eerste wat ik teruglees ;(
Wat ontzettend rauw en heftig TS!
Ik ben een beetje ontgoocheld door dit nieuws! Sterkte met de verwerking Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-17 17:40 



 
Profiel   

Dankjewel lanrowan <3

De laatste selfie van ons samen. Sta er echt idioot op haha. Ik lag lekker te zonnen in de paddock en lady bleef bij mij om mij te beschermen <3
[ img ]
Mijn lekkerding.. Ik mis haar echt Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-17 19:49 



 
Profiel   

|( Y;(

mooie foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-17 20:18 



 
Profiel   

Seven op bokt heeft lady geweldig mooi getekend vind ik <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-17 10:52 



 
Profiel   

inderdaad heel mooi getekend!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-17 10:54 



 
Profiel   

Wat een mooi aandenken. Knap gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-17 10:59 



 
Profiel   

De tranen bollen over mijn wangen, wat een wereldpaard was het... Veel sterkte met het verlies :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-17 11:01 



 
Profiel   

Hoe gaat het ondertussen met je Kabayo? :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-17 21:52 



 
Profiel   

Heel eerlijk... In het begin , hoe stom en erg het ook klinkt ,had ik er weinig moeite mee. Ik wist dat ik het juiste voor mijn meisje had gedaan. Alles gedaan wat ik kon. Dierenarts rekening zal wel erg duur zijn maar dat maakte mii niks uit. Dan evt maar een bijbaan extra. En toen de dierenarts zei dat ze al stervende was... Weet je dan maak je een keuze snel. De dierenarts zei dat ze hoogstens tot zaterdag kon leven. Maar dat is paard onwaardig.

En ik had zo het gevoel dat mijn meisje er altijd nog was. Dat ze thuis zou komen en dat alles goed komt. Ik geloofde het niet. En ging gewoon op de automatische piloot verder.

Maar weetje..langzaam komt het besef dat mijn meis nooit meer terug komt.. En dat doet zo pijn. Dus eigenlijk voel ik mij nog belabberder dan eerst.. Maar ja. Life goes on zeggen ze dan

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-17 21:58 



 
Profiel   

Dat kan ik helemaal begrijpen! Is ook volkomen normaal zou ik denken. Je hebt inderdaad alles gedaan voor haar wat je kon, meer kon je niet doen.
Er zijn verschillende fases in het rouwproces en dit is daar één van. Toen mijn konijn overleed kon ik het ook echt niet geloven dat ik hem nooit meer zou zien.

Trek je maar op aan je andere pony's en paarden, die hebben je nodig en ze kunnen jou ook wat troosten als het nodig is. En je kan alvast uitkijken naar het veulentje dat volgend jaar van jou zal zijn. Ik weet dat dat veulen Lady nooit zal kunnen vervangen, maar bekijk het maar als een soort opvolger ;) . Veel sterkte nog in ieder geval! :(:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-17 22:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 9 [ 203 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen