Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 104 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dag lieve clown, slimme professor, lief vriendje... United

 
Profiel   

Bah, ik ken je verhalen wel en enerzijds je grote liefde, anderzijds de pech die jullie hadden. En dan net op het moment dat je nieuwe mooie plannen had is de pech definitief.. Rot nieuws.
Heel veel sterkte met dit verlies!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-17 07:36 



 
Profiel   

Jeetje heftig hoor. Wat een bijzonder paard was het en wat een superbaas was jij voor hem! Ook hier: heel veel sterkte met het verlies van je grote maat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-17 08:04 



 
Profiel   

Noukie schreef
Bah, ik ken je verhalen wel en enerzijds je grote liefde, anderzijds de pech die jullie hadden. En dan net op het moment dat je nieuwe mooie plannen had is de pech definitief.. Rot nieuws.
Heel veel sterkte met dit verlies!

Klopt, door alle pech wat altijd weer helemaal goed kwam ging je eigenlijk ook wel denken dat het niet meer echt mis kon gaan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-17 09:29 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
Dat is nog het vreemdste... je hebt je hele leven paarden gehad. En opeens niks meer...
Normaal wist ik wel dat er weer een ging komen. Maar Uni was zo bijzonder, en daarbij heb ik ook zo veel pech met hem gehad :(:) dat ik eigenlijk geen eigen paard meer wil.

Kan ook dat ik het de tijd moet geven. Maar ook toen hij leefde zei ik altijd dat na hem nooit meer een ander zou komen :+

Als het verdriet wat gezakt ik ga ik denk ik wat bijrijden... en kijken of dat wat voor me is. Want helemaal zonder paarden kan ik niet :n
Blijkt het bijrijden toch niet mijn ding te zijn... dan komt er wel weer een nieuw paardje.


Kippenvel van je stukje.

03-04-05 werd mijn knapperd geboren en 9,5 jaar lang hebben we alles samen gedaan. Ze was stout maar dan in de zin van baldadig. Elke dag was een uitdaging. 08-08-2014 is zij in de wei in elkaar gestort en nooit meer opgestaan. Gescheurde aortha en 3 maanden drachtig. Ik ging naar 0 paarden.

Ik probeerde haar te vervangen geef ik eerlijk toe. Ik wilde een gat vullen dat niet gevuld kan worden. Dus kocht een 4 maanden Oud veulen. Deze heb ik net voor zijn 3e moeten verkopen. Alles in hem viel me tegen, want het was niet mijn once in a lifetime paard, daar had ik namelijk 8-8-2014 afscheid van genomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-17 18:58 



 
Profiel   

Mooi geschreven. Heel veel sterkte met het verlies. Ik denk wel dat je de juiste keuze hebt gemaakt, hoe moeilijk die ook was. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-17 19:06 



 
Profiel   

Wat een prachtig paard!
Wat een ontroerend verhaal!

Heel veel sterkte met dit verlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-17 19:08 



 
Profiel   

Jeetje, wat een mooi verhaal. Jullie waren zo te lezen echt gaaf samen. Jammer dat het zo moest eindigen. Sterkte met het verlies van United.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-17 19:28 



 
Profiel   

Allemaal heel erg bedankt. :)
Vandaag ga ik naar de almelose ruiterdagen, daar zouden we eigenlijk met een hele groep heen gaan en ik zou daar mijn Z2 debuut gaan maken.

Het zal zwaar worden daar zonder Uni, maar ik heb vrij genomen, mijn man is aan het werk... en ze kunnen wel een groom gebruiken. En qua afleiding zal het voor mij ook goed zijn. Ipv in mijn upsel alleen te gaan zitten miepen thuis :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 11:20 



 
Profiel   

Sterkte daar! Natuurlijk is het raar om daar zonder paard te zijn als je zelf leuk mee zou doen, maar inderdaad: beter dan in je uppie thuis zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-17 20:53 



 
Profiel   

Heel veel sterkte. Moest altijd lachen om de verhalen die je schreef over dit wonderpaard cq brekebeen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 22:07 



 
Profiel   

Het komt me zo bekent voor. Ook mijn jongen raakte ik 3 jaar geleden kwijt door een oneerlijke strijd tegen koliek. Ik zag dat hij koliek had, belde de veearts, die waren er zo en dan zag je niks aan hem, ja hij was moe, maar verder niets. Het was ook warm weer en dan was hij altijd wat stiller.
Tot we tot 2 keer toe ontdekte dat hij zich probeerde te verdrinken in zijn waterbak. Niks voor Indy. Indy was een gelukkig mannetje, een levensgenieter en een boef. De dag voor hij ziek werd had hij m'n vriendin nog over het land getrokken, want hij was vergeten dat hij nog vast zat.
Uiteindelijk in Utrecht beland, zijn ze gaan opereren en bleek zijn hele organenstelsel kapot en er was nihil kans op herstel en zeker nooit meer op een paard waardig leven en dan hoor je jezelf midden in de nacht zeggen dat je wil dat dit stopt, hij beter verdiend en hem te laten gaan. Ze hebben de operatie onderbroken en hem in laten slapen op de ok met z'n koppie in m'n armen.

Ik wil je heel veel sterkte wensen, ik hoop dat je het een beetje een plekje kunt geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 22:35 



 
Profiel   

De tranen staan in me ogen..
Wat heb je dit ontzettend mooi geschreven.
Je hebt er alles aangedaan, hoe moeilijk het besluit ook blijft ;(

Sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 21:09 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met dit grote verlies, moet een geweldig paard geweest zijn :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 21:31 



 
Profiel   

Ja dankje, het was inderdaad een bijzonder ventje.
Zag je ook aan alle bijnamen die hij kreeg in de reacties op Facebook :')
Cabaretier, boefje, clown :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 09:36 



 
Profiel   

Prachtig paard, en heel mooi geschreven.
Jullie hebben er beide voor gevochten tot het niet meer anders ging.
Heel veel sterkte met dit verlies !
Hopelijk vind je wat steun bij de vele mooie herinneringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 09:51 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met het verlies van je maatje. Wat een liefdevol topic heb je gemaakt.
Ik ken jullie niet maar de tranen liepen over mijn wangen en kippenvel van mijn tenen tot mijn haren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 10:12 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met het verlies. Ik heb jullie nog gekend van manege Berestein. Altijd een leuke combinatie gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 10:36 



 
Profiel   

Note to self: niet zulke stukken lezen op je werk.

Jeetje wat maakt je verhaal een impact. Wat verdrietig dat het toch fout is gegaan, ondanks hij overal bovenop leek te komen. En wat was hij een mooi paard! Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 11:03 



 
Profiel   

wat een verlies!
veel sterkte ermee..neem je tijd!
hoop dat je ooit weer lol hebt van een (bijrijd)paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 11:35 



 
Profiel   

Tranen in mn ogen.. Wat een verhaal en wat heb je dit prachtig beschreven.. Heek veel sterkte met het verliezen van je maatje :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 11:45 



 
Profiel   

Ach... wat een heel mooi sprekend koppie had hij zeg !

Heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 12:16 



 
Profiel   

Kippenvel...
Die is binnen gekomen zeg, wow
Best gek, ken jullie heel niet, maar toch voel je de pijn, de liefde en het verdriet...
Mooi geschreven en wat een knap, dapper en stoer paard was het
Heel veel sterkte met het zware verlies Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 15:47 



 
Profiel   

Jee, wat een eerbetoon.

En wat knap dat je voor je mooie paard de goede beslissing hebt genomen. Heel veel respect daarvoor.
Wat dat betreft een 'nieuw' paard: United is vast al een bijzonder exemplaar voor je aan het selecteren vanuit zijn pijnloze groene weide. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 16:21 



 
Profiel   

Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 22:32 



 
Profiel   

Bedankt :)

[ img ]

Vandaag ook weer een mooie Facebook herinnering gekregen... foto meteen maar besteld bij ze :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 15:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 104 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen