Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zo kort & zo snel...

 

De toekomst zo mooi samen , en dan iets simpel om je vriend weer beter te maken is hem fataal.

Ts heel veel sterkte met dit grote verlies :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 21:38 



 
Profiel   

Wat een vreselijk, vreselijk verhaal. Je maatje zomaar weggerukt uit je leven. Heel veel sterkte met dit enorme verlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 21:52 



 
Profiel   

sodemieters wat een abrupt einde...

zo jong nog ,zo'n toekomst nog samen...pff wat heftig...het zal ook een dobber worden om dit een plek te gaan geven..

ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies, de hemel is weer een ster rijker... ;( ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 21:55 



 
Profiel   

wat rot meid :(
heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 21:56 



 
Profiel   

Heel erg verdrietig. Sterkte met het verlies. Moet ontzettend moeilijk zijn daf beeld op je netvlies, in 1 klap alle dromen weg.

ultimate schreef
Wat sneu, veel sterkte.
Ik heb het mee gemaakt jaren geleden met een pony. Precies hetzelfde. Inspuiting gehad van dierenarts en paar minuten later was het gedaan.
Vraag is altijd gebleven als de dierenarts geen verkeerde product had ingespoten ...


Hier wil ik toch even op reageren. Een reactie zoals hierboven beschreven komt in zeldzame gevallen voor na inspuiting. Dit heeft niets te maken met een verkeerd product inspuiten. Procapen (penicilline) is zelfs een van de weinige antibiotica die geregistreerd zijn voor gebruik bij het paard). Wanneer een paard zo'n reactie krijgt sta je ook als dierenarts machteloos en geloof me, dit is een van je ergste nachtmerries als dierenarts. Heel erg vervelend en verdrietig dat het jou ook is overkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 22:06 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal voor de lieve berichtje ♡♡

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-17 17:31 



 
Profiel   

Tranen hier , ontzettend veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-17 12:22 



 
Profiel   

Wat Mloui zegt is correct !
Mijn paard kreeg Penject....( bleek voor koeien en varkens) en kreeg een dergelijke reactie!
Snuiven, grote ogen , neusgaten en duidelijk in paniek nog geen 5 minuten na de injectie.

Dierenarts was er kort en duidelijk over: Of je paard red het nu óf hij valt zo dood neer!
Dit komt soms voor, dat weet je niet van tevoren en ws iets te dichtbij een ader gekomen waardoor het een beetje in het bloed kwam.Bij de prik kwam er echter GEEN bloed in de naald dus hij zat tijdens de injectie NIET in een ader, maar ws toch te dichtbij.
Godzijdank was het dus net goed gegaan maar mijn paard mag dit in elk geval nooit meer hebben !!!

Heel erg dat het bij jouw paardje wel mis is gegaan, het komt bar weinig voor maar je schrikt je kapot en staat machteloos!!! Heel veel sterkte in elk geval!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 15:21 



 
Profiel   

jeetje wat tragisch en onverwachts :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 15:29 



 
Profiel   

ElCamino schreef
Wat Mloui zegt is correct !
Mijn paard kreeg Penject....( bleek voor koeien en varkens) en kreeg een dergelijke reactie!
Snuiven, grote ogen , neusgaten en duidelijk in paniek nog geen 5 minuten na de injectie.

Dierenarts was er kort en duidelijk over: Of je paard red het nu óf hij valt zo dood neer!
Dit komt soms voor, dat weet je niet van tevoren en ws iets te dichtbij een ader gekomen waardoor het een beetje in het bloed kwam.Bij de prik kwam er echter GEEN bloed in de naald dus hij zat tijdens de injectie NIET in een ader, maar ws toch te dichtbij.
Godzijdank was het dus net goed gegaan maar mijn paard mag dit in elk geval nooit meer hebben !!!

Heel erg dat het bij jouw paardje wel mis is gegaan, het komt bar weinig voor maar je schrikt je kapot en staat machteloos!!! Heel veel sterkte in elk geval!



In het bloed is het nooit gekomen, dit was helaas hele hele erge pech..
Dit hebben ze ook nog nooit mee gemaakt dat een paard van penicilline niet meer opstaat..
Ze heeft na het geval ook meteen een andere dierenarts gebeld.
Helaas was dit niet te voorkomen of te verhelpen.
Insala had geen controle over zich zelf dus was voor mens & dier gevaarlijk om in de stal te zijn.
Het is verschrikkelijk om dit mee te maken vooral dat je zoo ontzettend machteloos bent..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 15:43 



 
Profiel   

Mijn hemel wat heftig. Heb er kippenvel van.
Heel heel veel sterkte met t verlies van je soulmate.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 17:40 



 
Profiel   

wat vreselijk verdrietig...
en wat heb je dit mooi gemaakt.. dit laatste stukje eerbetoon Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 17:52 



 
Profiel   

Pannenkoek11 schreef
wat vreselijk verdrietig...
en wat heb je dit mooi gemaakt.. dit laatste stukje eerbetoon Y;(



dankjewel /3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 17:56 



 
Profiel   

Wat verschrikkelijk, dat is wel het laatste wat je verwacht.

Heel veel jaren terug op de stal waar ik toen reed heeft een paard het ook gehad.
Ik heb het gelukkig niet gezien.
Maar de pensionhouder vertelde precies wat jij zei. En hij was erg stoer, maar toen een klein ventje.
De dierenarts gaf toen ook aan dat 1 op de weet ik hoeveel miljoen die reactie kan geven.
Dikke dikke vette pech dus.
Maar je zou die pech net als jij maar net hebben.
Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 18:03 



 
Profiel   

Ontzettend veel sterkte, wat een ontzettend nare manier om je paard te verliezen :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 18:07 



 
Profiel   

Heel veel sterkte, wat ontzettend sneu dat je je paard zo moest verliezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 18:27 



 
Profiel   

Ik heb dit vandaag pas, met tranen in mijn ogen, gelezen.
Inderdaad een heel mooi en liefdevol eerbetoon.
Sterkte met het gemis van je Insala.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 18:29 



 
Profiel   

jetm schreef
Ik heb dit vandaag pas, met tranen in mijn ogen, gelezen.
Inderdaad een heel mooi en liefdevol eerbetoon.
Sterkte met het gemis van je Insala.


Dankjewel♡♡♡

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-17 20:59 



 
Profiel   

Bij mijn paard zat het ook niet in het bloed, daarom trekken ze de naald eerst treug om te kjkenof ze in een ader zitten. Maar wanneer ze injecteren en je komt gewoon te dichtbij een ader dan gaat het door de wanden heen en ben je de sjaak.
Heel erg pech en heel erg kl*te, xxx

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:30 



 
Profiel   

wat was het een prachtig paard heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:43 



 
Profiel   

Holy cow, wat een verhaal en wat erg voor je. Heel veel sterkte. Je zult hem vast heel erg missen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:52 



 
Profiel   

Wat heftig voor je. Heel veel sterkte :(:)

Hier helaas ook meegemaakt met ProcaPen, mijn paard was ook totaal in paniek, heeft het wel overleefd (de opvoelbox waar hij in stond niet). Is ook meerdere malen tegen de vlakte gegaan, ik dacht toen dat het klaar was. Er is in Zweden een studie gedaan naar dit middel, de Procaine veroorzaakt vaker dit soort aanvallen. Ik heb zelfs ergens gelezen over een paard dat door dit middel frontaal tegen een boom is gegallopeerd. Je weet nooit of het niet in het bloed is gekomen, en sommige paarden kunnen hier heel slecht tegen. Als iemand de publicatie wilt lezen kun je me een PB sturen. In ieder geval komt er bij mij bij geen enkel paard meer Procaine Penicilline in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:55 



 
Profiel   

Jeetje wat een verhaal.
Heel heftig .

Heel veel sterkte met dit grote verlies Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:56 



 
Profiel   

ElCamino schreef
Bij mijn paard zat het ook niet in het bloed, daarom trekken ze de naald eerst treug om te kjkenof ze in een ader zitten. Maar wanneer ze injecteren en je komt gewoon te dichtbij een ader dan gaat het door de wanden heen en ben je de sjaak.
Heel erg pech en heel erg kl*te, xxx


Helaas was dit een allergische reactie.
Niet in het bloed gekomen.
Aangezien haar reactie..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:57 



 
Profiel   

Vreselijk, onbeschrijflijk dat dit zo'n plotse, fatale wending moest nemen.

Je verdriet moet idd. onmetelijk zijn... maar dit kon niemand vooraf voorzien.

Heel veel sterkte om dit verschrikkelijks te kunnen verwerken, al zou ik eerlijk gezegd ook niet weten hoe je dat moet doen...Wat ik wel weet is dat het verglijden van de tijd de meest scherpe kantjes van de pijn afvlakt, óver gaat het nooit helemaal, maar de wonde wordt een litteken op den duur.

Woorden om je troost te bieden heb ik natuurlijk niet - die zijn er simpelweg ook niet. Ik hoop dat mijn oprechte medeleven ook iets voor je betekent.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-17 14:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen