Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Rust zacht lieve Phara... Laat Ex met rust...

 
Profiel   

Heel veel sterkte gewenst!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 01:26 



 
Profiel   

De letterlijk fysieke pijn die je voelt herken ik
En die pijn blijft ook nog wel even..hij gaat misschien zelfs nooit meer helemaal weg..
Maar dat je zo'n dier hebt mogen hebben en dat hij zo'n hoefafdruk op je hart heeft achtergelaten...dat ga je koesteren.
Nu voel je pijn maar die pijn gaat langzaam over in een gevoel van trots..trots dat je hem hebt gekend en de hoefafdruk op je hart die nu nog pijn doet zal een warme plek worden waardoor hij altijd zal blijven bestaan.
Heel veel sterkte met dit grote verlies :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 02:53 



 
Profiel   

Weet gewoon niet wat ik schrijven moet, wat een vreselijk verlies, en wat is dit veel te snel gegaan... Heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 03:09 



 
Profiel   

Heel veel sterkte en kracht gewenst voor nu maar ook voor straks! Geef het de tijd om het te verwerken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 06:04 



 
Profiel   

;( heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 06:33 



 
Profiel   

Ik “ken” phara ook van je topic’s van vroeger en dan doet dit automatisch toch ook echt wat..
Heel veel sterkte, wat een gemis zal dit zijn ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-17 07:01 



 
Profiel   

Niet alleen voor mij... Zijn vriendin (mijn jonge paard) vandaag nadat ze de tweede keer uitgebroken was naar nabij gelegen weide met paarden naar mijn lesgever gedaan. Daar kunnen ze haar meer in de gate houden. Ze staat nooit te grazen. Altijd wanhopig te roepen... :(:)
Ze heeft afscheid kunnen nemen maar geloof niet dat ze echt begrepen heeft dat hij niet terug komt... Natuurlijk ging dat allemaal niet zonder gedoe... Zij ligt op stal te maffen en voelt zich prima thuis (lesgever is net nog even gaan kijken en stuurde) en baas heeft gelukkig pijnstillers... God wat een week. :x
Denk dat ik ga proberen om haar even daar te laten staan.. Even weg van de weide en meer toezicht... Ze werd vandaag al verwend met wortels. :D en ik kan vannacht slapen wetende dat ze veilig is... Vreesde al dat haar muntje later zou vallen... Ze was te rustig er onder donderdag... :(:) zij heeft nl Phara uit gekozen als maatje toen ze veulen was... Ik wilde haar aan Sam koppelen maar zij wilde Phara... In den beginne beschermde Phara haar en het laatste jaar beschermde zij Phara. Zodra Sam Phara op joeg (wat ie wel eens deed) wrong zij zich er knorrend tussen en schopte ze naar Sam (die dan verbaast over haar brutaliteit stopte want niemand spreekt Sam tegen... Behalve Terror dan als hij Phara op joeg. := )

Dus toen ze zo kalm bleef ... Nja dat klopte niet... En nu heeft ze kennelijk besloten dat ze zelf ging zoeken in de omgeving... En dat is dus geen optie... Wel erg typerend... (Terror wacht niet, die onderneemt actie) Maar niet veilig... Dus nu staat ze bij mijn lesgever (gelukkig heb ik zo iemand... Gewoon bellen, uitleggen dat Terror ergens heen moest en ze zij 'breng maar, strooi die stal op en zet haar maar neer' :+:)

Hoe ik haar ooit echt ga kunnen bedanken voor die steun...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 22:20 



 
Profiel   

Mooie mensen ontmoeten mooie mensen..moet je maar denken.
Maar wat afschuwelijk verdrietig, heel veel sterkte met dit gemis. Er spreekt zoveel verdriet uit je berichten.. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 22:41 



 
Profiel   

:+:
Ik begrijp en deel haar 'verdriet', maar we moeten haar nu even tegen zichzelf beschermen. Heb met haar te doen... Had kunnen weten dat Terror het zo ging uiten :(:)
Heb met haar gestapt tot ze droog was (ze was druipend nat van de trailer) en terwijl maar tegen haar l*llen dat ik hem ook mis maar dat ze hem niet zou vinden ... Dat ik écht alles geprobeerd had om 'm te helpen... Zij kalmeerde van mijn stem (en wat deed ze het eigenlijk super al bij al, ze is zo stoer in haar doen dat we wel eens 'vergeten' of eerder, dat we wel eens verbaast zijn als ze reageerd als de jonge onervaren kleuter die ze is) maar de therapie was voor mij denk ik. := al denk ik nog steeds dat paarden wel degelijk de 'essentie' vatten van wat we ze vertellen. Niet de woorden. Wel de boodschap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-17 22:54 



 
Profiel   

Dat denk ik ook. Sensibele dieren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-17 00:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen