Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 73 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Onze veulentje is er niet meer !

 
Profiel   

Al had ik liever gehad dat ik mijn topic over onze veulentje kon plaatsen bij KS-ITP , liep het voor ons heel anders af. We keken al maanden lang er na uit op het komst van onze droom veulentje. We konden bijna niet meer wachten tot het 17 juni 2018 zal worden , dan was onze merrie uitgerekend.

Op donderdag 31 mei in de middag keek ik nog na het uier van mijn merrie, daar was nog niet veel aan te zien.We dachten ook dat het veulentje nog eventjes op zich liet wachten. Niemand zag het aankomen dat onze merrie Tara die nacht beviel van een prachtige bonte merrie veulentje.

op vrijdagochtend 1 juni werd ik gebeld door mijn ouders dat ik met spoed moest komen want onze veulentje was geboren en het ging niet goed . Op stal aangekomen bij onze veulentje en onze merrie zag ik nadat ik het veulentje had omgedraaid dat onze veulentje een enorme hazenlip had , mijn eigen DA was al gebeld en was met spoed na mij toe gekomen. Zij zei dat er geen overlevingskans was voor het veulentje en dat ik een beslissing moest nemen om onze eerste veulentje uit zijn lijden te verlossen.Dat deed heel veel pijn maar het was het beste voor onze veulentje. Er zat niks anders op om onze veulentje te laten inslapen dat in alle rust en zonder pijn is gegaan.

Onze merrie Tara en ik hebben in alle rust afscheid van onze veulentje genomen.
Ik heb foto´s gemaakt van onze veulentje. Het is wel geen prettig gezicht om te zien van een paardje met een hazenlip.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-18 23:55 



 
Profiel   

Och wat ontzettend verdrietig!

Arme Tara ook ;(

Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-18 23:58 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-18 23:59 



 
Profiel   

Pff, wat een verschrikking. Heel veel sterkte! Y;(
Maar je hebt het goede gedaan voor het veulentje, al is dat een schrale troost... hoe gaat het met de merrie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 00:01 



 
Profiel   

Wat erg voor jullie :(:) heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 00:01 



 
Profiel   

Och wat ontzettend verdrietig! Kijk je er zo lang naar uit en dan ineens krijgt het zo'n verdrietige afloop. Als ik de foto's zie, had je inderdaad echt geen andere keuze. Maar toch een mooi veulentje! Ook voor de merrie erg verdrietig. Fijn dat jullie wel rustig afscheid hebben kunnen nemen. Hoe is je merrie er nu aan toe? Heel erg veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 00:02 



 
Profiel   

Wat verdrietig. :(:) Die vreselijke pech waar je gewoon niet vanuit gaat en wat eigenlijk ook niet zo mag zijn. Heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 00:04 



 
Profiel   

ach wat erg :n heel zielig ook voor mama, maar je hebt zeker de goede beslissing gemaakt aan de foto's te zien :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 00:05 



 
Profiel   

Heel veel sterkte. Voor wat ik kan zien een hele goede en dappere keuze van je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 00:08 



 
Profiel   

;( Wat enorm triest!

Heel veel sterkte, ook voor de mama!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 00:34 



 
Profiel   

Wat verdrietig. Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 00:43 



 
Profiel   

Ach, wat triest en sneu. De moeder die zo lief nog naar de veulen in de kruiwagen staat te kijken..
Ik hoop dat ze er niet al teveel onder lijdt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 00:51 



 

Wat verdrietig!! Als je knuffelbehoefte hebt ben je welkom bij mijn tink + baby. Dit gun je niemand!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 01:10 



 
Profiel   

Sterkte! Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 01:33 



 
Profiel   

Ach gossie toch, wat een ontzettend treurig gezicht. Arm klein veulen en arme mama. Maar zo te zien inderdaad geen kans op leven.

Ga je de moeder opgeven om eventueel voor een veulen zonder mama te laten zorgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 04:37 



 
Profiel   

Heel veel sterkte :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 06:04 



 
Profiel   

Agossie, wat enorm sneu....heel veel sterkte gewenst...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 06:16 



 
Profiel   

Wat sneu zeg! Je staat er niet bij stil dat zoiets ook kan gebeuren. Die hazenlip is inderdaad heel erg. Goede maar hele nare beslissing zo sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 06:24 



 
Profiel   

Heel veel sterkte!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 06:31 



 
Profiel   

Wat verdrietig. Dikke knuffel :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 06:46 



 
Profiel   

Zo sneu! Sterkte voor jullie allebei!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 06:50 



 
Profiel   

Wat ontzettend triest. Deze vorm hazenlip is echt ernstig. Enorm veel sterkte voor jou en de lieve moeder. Hoe is het nu met haar ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 07:02 



 
Profiel   

Ach wat vreselijk triest, verheug je je er zo'n lange tijd op en dan dit

Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 07:06 



 
Profiel   

Oh jee , wat hartverscheurend dit ..

Het veulen had geen overlevingskans maar och die foto van mama die haar veilen staat te likken ..Pff wat ontzettend triest ..

Je hebt een goede beslissing genomen maar wel een moeilijke zeg!

Hoop dat het met de moeder verder goed gaat, hoe is ze eronder ?

Sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 07:28 



 
Profiel   

Lieve Dames , dank jullie wel voor jullie lieve berichten.Dat doet me erg goed , maar mijn traantjes schieten me wel weer in mijn ogen. Het doet bij mij nog steeds heel veel pijn en bij mijn 2 jongens ook.

Met Tara gaat het goed , ga vaak naar haar toe om met haar te knuffelen , maar ik laat haar ook met rust. Ik laat Tara in haar eigen tempo het verlies te verwerken van haar veulentje en zij krijgt enorm steun van mijn tinker ruin Quinlan. Dat is mooi om te zien hoe paarden met elkaar omgaan.

Tara was al afscheid van haar veulentje aan het nemen toen wij met onze veulentje bezig zijn geweest , Tara stond heel rustig hooi te eten en kwam op zijn tijd ook eens een kijkje nemen met wat we aan het doen waren met onze veulentje. De DA zei ook dat dit echt uniek was dat een veulentje zoals die van ons nog zolang in de buik van een merrie was blijven zitten, normaal verwerpt een merrie zo veulentje al veel eerder. Dit was dus ook echt bijzonder.

Ik sta er wel voor open mocht Tara voor pleegmoeder nodig zijn , op FB kijk ik bij regelmaat voor pleegmoeder.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-18 07:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 73 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen