Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Chaplin en Cato de hemel is 2 sterren rijker

 
Profiel   

Mijn allergrootste vriend. Afgelopen juli hebben we je moeten laten gaan. Tot nu toe kon ik steeds geen topic voor je maken. Het deed gewoon teveel pijn. En nog mis ik je elke dag. Je mocht maar 13 jaar worden. Een nare peesblessure bij het hoefgewricht heeft je de das om gedaan. De mooie herinneringen blijven. Samen de bossen in op vakantie. Mijn eerste springwedstrijd en oefencross. Dankzij jou voelde ik me zo veilig dat ik durfde te springen. Wedstrijden in de dressuur waarmee we de L2 hebben gehaald samen. Dat viel vaak niet mee maar ondanks dat je het niet altijd makkelijk vond deed je altijd zo je best voor ons. Ook voor onze dochter was je lief. Lieve Chap we missen je. Maar gelukkig ben je nu ergens waar je geen pijn meer hebt.

[ img ]

[ img ]

En dan onze Cato. In april gekocht voor onze dochter. Je was ontzettend eigenwijs maar ook zo lief. Eind september werd je ineens ziek. Het was een groot raadsel wat je had. Ik heb er zelfs een topic voor geopend op bokt. Uiteindelijk kwam rhino als mogelijke diagnose uit de bus. Ondanks dat de koorts snel weg was bleef je atactisch. Dat leek de laatste week beter te gaan. Maar vanmorgen stond je ineens op 3 benen en kon je amper lopen. Niet goed. De dierenarts kwam snel. En gaf ons geen hoop op verbetering. Je had een zenuwbeknelling die plotseling verslechterd was. Geen rhino dus maar een hernia. We gaan je ontzettend missen. Alle leuke ritjes met onze dochter samen. Lekker tutten en je manen invlechten. Werken aan de lange lijnen wat je zo goed kon. Had nog zoveel plannen. Je had bixie moeten starten met onze dochter. We wilden je verder beleren voor de wagen. Het heeft niet zo mogen zijn. Je bent maar 5 jaar geworden. We gaan je enorm missen lieve kleine schat.

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 11:42 



 
Profiel   

Oef, dat is wel een hele klap, twee weg in een paar maanden tijd. Veel sterkte gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 11:44 



 

Heel veel sterkte met dit verlies. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 11:45 



 
Profiel   

Wat een nachtmerrie, ook voor je dochtertje. Héél veel sterkte met jullie verlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 11:48 



 
Profiel   

Wat een leuke foto waar jullie samen met Cato en Chap in het water staan, en wat klote dat er gewoon geen herinneringen meer bijkomen. Sterkte met het verlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 11:51 



 
Profiel   

Oh Susan -O- een hele dikke knuffel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 12:03 



 
Profiel   

Wat verschrikkelijk, allebei zo jong.. Heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 12:06 



 
Profiel   

Wat erg, heel veel sterkte! :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 12:07 



 
Profiel   

Hilli schreef
Wat een leuke foto waar jullie samen met Cato en Chap in het water staan, en wat klote dat er gewoon geen herinneringen meer bijkomen. Sterkte met het verlies.


Dat is het vooral. Er hadden nog zoveel meer mooie dingen bij gekund. Het is gewoon zo oneerlijk. Ben heel verdrietig. Maar ook heel boos. Kan alleen maar huilen nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 12:15 



 
Profiel   

Heel veel sterkte :(:) In 3 maanden tijd twee nog jonge paarden moeten laten inslapen, dat is niet niks :\

Wat Hilli ook zegt, wat een leuke foto van Cato en Chap in het water samen :-) Echt een foto om te koesteren en in te lijsten :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 12:51 



 
Profiel   

Nogmaals heel veel sterkte. Y;( :(:) En inderdaad die laatste foto moet je koesteren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 13:02 



 
Profiel   

We willen ook een mooie foto op canvas laten drukken, dus ik denk dat het deze wordt idd. Chaplin hangt al aan de muur in de woonkamer, dat is de eerste foto uit de OP en mijn avatar. Dank jullie wel voor de lieve berichten het is zo onwerkelijk dit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 13:08 



 
Profiel   

Wat onwerkelijk zeg, in zo’n korte tijd 2 paarden verliezen. Daar zijn geen woorden voor :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 13:12 



 
Profiel   

Oh dit is pijnlijk! Zo kort op elkaar maar vooral ook dat ze zo jong zijn, dat maakt het erg lastig om te plaatsen. Je weet dat je moest om ze pijn te besparen maar je kan er geen vrede mee nemen. Althans, dat voelde zo toen ik bijna 3 jaar geleden mijn 5-jarige liet inslapen, en dat voelt nu nóg zo. Het slijt uiteraard wel maar het gevoel van "het was niet fair" verdwijnt niet.
Heel veel sterkte Y;( !

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 13:16 



 
Profiel   

Wat verdrietig! Veel sterkte ook voor je dochter, kan ze het begrijpen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 13:19 



 
Profiel   

Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 13:21 



 
Profiel   

Dat gevoel dat het oneerlijk is overheerst idd. Ze was nog zo jong. En leek juist op te knappen. Dit is zo plotseling. Chaplin was al langer aan het rommelen daar waren we meer op voorbereid. Maar dan nog is het gewoon een klote situatie. Ben er gewoon ziek van.

Heb dat trouwens ook zo naar mijn dochter benoemd. Dat het leven gewoon soms oneerlijk kan zijn. En natuurlijk ook dat je alles wat je voelt gewoon mag uiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 13:22 



 
Profiel   

Heel verdrietig, twee paarden in zo korte tijd. Heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 13:24 



 
Profiel   

Ja, vooral over praten! En je emoties tonen! Dat is de enige manier om het langzaam aan te gaan verwerken. Dat zal nog lang duren, eerst een roes. Daarna pas het verwerken.
Sterkte allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 13:26 



 
Profiel   

Heel veel sterkte! Komt hard aan, twee paardjes moeten afgeven...
Het is bij mij alweer enkele jaren geleden, maar ik blijf ze erg missen.

Dikke knuffel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 13:27 



 
Profiel   

Oh Susan ;(
Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen.
Wat verdrietig is dit :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 13:29 



 
Profiel   

Och jee, twee van die leuke lieve dieren in zo'n korte tijd. Heel veel sterkte en inderdaad, op dit soort momenten is het leven gewoon niet eerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 12:57 



 
Profiel   

Heel veel sterkte <3 dapper dat je dit topic hebt kunnen maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 13:43 



 
Profiel   

Hier ook nogmaals heel veel sterkte gewenst voor jullie hele gezin :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 13:45 



 
Profiel   

Dank jullie wel. Het voelt zo vreemd dat ze er gewoon niet meer zijn. Had het overlijden van Chaplin nog amper verwerkt. En nu Cato ;( het is gewoon teveel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 14:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen