Slaap zacht baby opperhoofd <3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluttersput

Berichten: 15020
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Slaap zacht baby opperhoofd <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 13:12

Ts wat heftig zeg.. ontzettend veel sterkte, hoe hard ook, maar ik denk dat je de enige juiste beslissing hebt gemaakt :(:)

Ik kende een shet met een tumor op zijn penis. Eigenaresse was nota bene paraveterinair, maar deed niks meer dan blauw spray er op spuiten om te vliegen weg te houden. Was ook mager, ging ook gewoon zienderogen achteruit. Maar ze wilden er niks aan doen omdat hij nog goede dagen had..
Uiteindelijk is hij dood gegaan, maar ik vind dat ze er veel te lang mee hebben lopen leuren.

Melvern
Berichten: 4411
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Slaap zacht baby opperhoofd <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-19 19:19

Dankjulliewel weer. Heel fijn alle steunende reacties en toch ergens hebben mensen een soortgelijk iets meegemaakt.

Jeetje Pluttersput dat zou ik niet kunnen. Ik ben zelf ook dierenartsassistent maar ik kan niet zelf aanmodderen met dingen. De dierenarts komt hier gewoon. Ik vond het ook doodeng om de dierenarts te bellen, bang voor slecht nieuws. Helaas kwam dat dus wel, maar ik kan mijn dieren niet laten lopen.

Vandaag is de 22 jarige ruin gechecked en zijn gebit gedaan. Hij heeft een lichte hartruis kwam vandaag naar boven. Verder niet veel bijzonders gelukkig. De 2 overgebleven paardjes zijn nu weer rustig en doen het goed.

Ragdollcat
Berichten: 14666
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Re: Slaap zacht baby opperhoofd <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 19:37

Sterkte.

Het is naar zeg en dat al op zo'n jonge leeftijd.........dat zou je meer verwachten van een oudere paard......

Nu heeft hij geen pijn en ongemak meer ervan en is heerlijk pijnvrij op in de paardenparadijs.

Karina

Berichten: 1438
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 18:06

Phoe wat heftig, wat was ie onwijs gaaf en stoer je opperhoofdje.
Ik hoop echt dat je ondanks alle ellende probeert goed voor je zelf te zorgen en je je kunt herpakken w.b.t. je eetstoornis, hoe moeilijk het ook zal zijn. Goed in je vel zitten is gewoon veel te veel gevraagd na alles, dat verwacht ook niemand van je, maar ik hoop dat desondanks zo fit mogelijk blijven je goal kan zijn zodat je er voor de andere dieren net zo kunt zijn en blijven zoals je voor er voor dit ventje geweest bent. Nooit kan iemand je verwijten dat het te voorkomen geweest zou zijn want dit verzin je gewoon niet, en toen het duidelijk werd heb je direct gehandeld waarvoor hij je dankbaar kan en zal zijn.
Dit ziet er zo ontzettend agressief uit, het zou me helemaal niks verbazen als in de rest van zijn lichaam nog veel meer speelde door uitzaaiingen.

Zet die vorige dierenarts en de intens foute opmerking maar gauw uit je hoofd, die heeft echt verkeerde beroep gekozen.
Knuffel!

Zebrastreep

Berichten: 9788
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 18:29

Veel sterkte gewenst wat moet het vreselijk zijn geweest om dit te horen te krijgen. Helemaal omdat je het simpelweg niet verwacht als ze nog zo jong zijn. Je hebt de juiste keuze gemaakt natuurlijk een keuze die je liever niet maakt maar ik zou het ook doen als mijn jonge paard zo ziek zou worden.