Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 82 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dag Kootje, dag Mira...

 
Profiel   

Heel veel sterkte, wat een leegte, wat een verdriet, twee laten gaan.
Maar dapper dat je het zo hebt gedaan.
Voor eeuwig samen, mooi.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 10:54 



 
Profiel   

Daar ben ik stil van... Wat mooi dat ze samen mochten gaan toen hun tijd was gekomen.

Heel veel sterkte met dit grote verlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 10:55 



 
Profiel   

Twee bekende namen die ik niet had verwacht. |( Gelukkig is Kootje gestabiliseerd even. En heb je ze beiden een waardig einde kunnen geven. De juiste beslissing. :(:) Maar wat zal het zwaar zijn. En ze hebben fijne jaren gehad.

Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 10:56 



 
Profiel   

Wat een moeilijke en dappere beslissing heb je genomen!


Heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 10:56 



 
Profiel   

Heel mooi wat je voor ze gedaan hebt! Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 10:58 



 
Profiel   

Wat een dappere beslissing van je, dit was puur liefde naar je paarden. Heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 11:10 



 

hagelslag schreef
Ahh ik geloof dat alleen egoïstische mensen ze niet samen hadden laten gaan.
Als ze al 16 jaar samen waren. En beide in hun reserve jaren.
Dan kun je geen andere beslissing nemen.
Heel goed van je en sterkte met het verlies


Dit. Ik heb ooit de keus gemaakt om maar 1 van de 2 te laten gaan omdat nummer 2 nog in de kudde liep en gezelschap had. Een maand later was de dierenarts er voor nummer 2 want die kwam het verdriet niet te boven en is toen ook ingeslapen.

Echt de meest eerlijke keuze voor beiden. Helaas wel ook de zwaarste keuze voor jou. Zegt genoeg over hoeveel liefde je had en hebt voor hun. Heel veel sterkte met dit verlies. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 11:10 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met dit verlies! Je hebt echt de enige juiste keuze voor allebei gemaakt :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 11:24 



 
Profiel   

Ontzettend veel sterkte, wat een moeilijk maar moedig besluit. Kootje en Mira waren in mijn hoofd echt een 2 eenheid en ik denk dat je ze veel verdriet hebt bespaard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 11:28 



 
Profiel   

Bedankt allemaal.
V.w.b. Kootje heb ik verdriet maar voel ik volledige acceptatie. Hij nam al jaren met kleine stapjes afstand, dat was voor mij voelbaar en zichtbaar en zijn er samen naartoe gegroeid.
Met Mira is het anders, ik heb met mijn verstand de keuze gemaakt, maar de acceptatie is er nog niet. Verstand en emoties liggen volledig met elkaar overhoop.
Dieren accepteren de dood, nemen op hun manier afscheid van het overleden dier, en gaan dan verder met leven. Moestuin's verhaal is daar dan weer een uitzondering op. Ik denk dat als Mira was blijven leven ze verder was gaan leven, maar er speelden meerdere dingen mee, ze stond op Bute (en daar heb ik op zich niets op tegen maar er was ook geen zicht op genezing), maar ook het maatje wat bij mijn 2 stond zou binnenkort gaan verhuizen, dan zou Mira 'alleen' achter blijven. Er zijn daar nog 4 andere paarden, maar die vormen al een kudde'tje, Mira kan niet snel wegkomen als er iemand boos doet... Ja, het was de beste keuze.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 15:05 



 
Profiel   

Ah gossie... heel veel sterkte! Wat verdrietig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 15:12 



 
Profiel   

Wat verdrietig maar de beste keuze voor hen. Mooi dat je die hebt kunnen maken voor ze. Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 15:18 



 
Profiel   

Wat vreselijk, iets wat je niet voor kan stellen hoe pijnlijk om mee te maken. Heel veel sterkte -O- :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 15:52 



 
Profiel   

Niets dan respect voor de dappere keuze die je gemaakt heb.

Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 15:53 



 
Profiel   

Jeetje wat een moeilijke keuze, maar wel het meest eerlijke. Hele veel sterkte! :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 16:07 



 
Profiel   

Ik ben even stil. Wat een stoere maar ontzettend zure beslissing heb jij in een paar uren gemaakt.
Paarden mochten trots zijn dat ze zo'n fijne en reële baas hadden. Knuffel van mij :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 16:14 



 
Profiel   

Het einde van een tijdperk.

We hebben elkaar al in geen jaren meer gesproken maar hierbij een dikke virtuele knuffel.

Sterkte met deze goede beslissing. Zo ken ik je, zo ben je. Knuffel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 16:23 



 
Profiel   

Wat heftig dit... Maar wauw, wat een liefde! Als je dit voor je dieren kunt doen, hebben ze een perfect leven gehad met een baas die hen altijd voorop heeft gezet. Losgelaten uit liefde, maar de liefde blijft voor altijd :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 16:29 



 
Profiel   

Wat een dappere beslissing om ze alletwee tegelijkertijd te laten gaan. Een hele goede beslissing ook :-)

Ze hebben een goed leven gehad, hebben de laatste jaren nog op een prima pensioenplek gestaan en zoals het klinkt was het ook gewoon klaar.

Heel veel sterkte met het verlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 16:30 



 
Profiel   

Wat een dappere en sterke beslissing. Respect. Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 16:53 



 
Profiel   

Wat onwijs heftig, maar je hebt dit echt mooi en goed gedaan.

Wij hebben ook een hechte club, voornamelijk oudere club, waar ik al even rekening hou met hetzelfde scenario. Ergens hoop ik dat er 2 of zelfs 3 tegelijk zouden kunnen gaan. Puur ook zodat ze het gemis voor de korte tijd die ze rest niet hoeven mee te maken.

Onwijs veel sterkte met dit zware verlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 16:57 



 
Profiel   

Wat een moedig besluit.
Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 17:47 



 
Profiel   

Voor jou heel veel sterkte :knuffel:
Voor je paarden fijn dat ze van jou samen mochten gaan, dappere beslissing!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 18:07 



 
Profiel   

Wat ben jij dapper en liefdevol

Fantastische bazin

Wat een geluk dat ze jouw paarden waren.

Maar wat een leegte
Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 18:20 



 
Profiel   

Jeetje ik weet niet wat te zeggen :(:)

Je hebt mij meerdere malen via pb gezegd dat pebs en ik sterk en dapper zijn, maar jij bent dapper! Jij bent niet egoïstisch geweest.
Paarden leven in het hier en nu, je kant nooit te vroeg zijn, wel te laat.
Jij bent het voor geweest :*


R.i.p kootje en mira Y;(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 18:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 82 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen