Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 82 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dag Kootje, dag Mira...

 
Profiel   

Heel veel sterkte..wat een dappere, eerlijk keuze heb je gemaakt. :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 19:08 



 
Profiel   

ikke schreef
Het einde van een tijdperk.
We hebben elkaar al in geen jaren meer gesproken maar hierbij een dikke virtuele knuffel.
Sterkte met deze goede beslissing. Zo ken ik je, zo ben je. Knuffel.

Dank je wel lieverd, uit het oog is niet uit het hart, hoop dat je dat weet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 19:22 



 
Profiel   

Vandaag, bij mij nu nog enige levende paardenmaatje Binti (dochter van Mira). Ze is net als haar moeder was niet heel actief (zou ze op mij EN op Mira lijken ;-) ). Ze stond met haar vriendinnen in de paddock, maar zodra ze me zag kwam ze in volle draf naar me toe, dat doet ze normaal nooit, een gewone stap is meestal voldoende, dan kom je ook van A naar B. Haar blik was opener dan anders. Ze was vol energie, en samen liepen we in een bubbel van energie naar de poetsplaats toe. 't Is Moeilijk te omschrijven, vooral naar mensen toe die geen zweefteefgenen hebben ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 19:33 



 
Profiel   

Ach jee...nu is de oude garde echt niet meer...Drum al veel langer en nu ook Kootje en Mira... Wat verdrietig en tegelijkertijd mooi dat ze allebei tegelijk vredig konden gaan... Sterkte, de komende tijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 21:28 



 
Profiel   

Dank MM, Drum al ruim 9 jaar.... time flies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-20 02:22 



 
Profiel   

Ach... weer van die namen waarvan je weet dat het moment komt, maar waarvan toch hoopt dat ze op de een of andere manier het eeuwige leven hebben.

Wat dapper van je, wat ontzettend goed dat je ze samen hebt laten gaan. Ik kan me voorstellen dat het in Mira haar geval lastig is, want gevoel versus verstand.. Moeilijk hoor. Gelukkig weten dieren niet dat ze eventueel nog een stukje tijd zouden hebben. Hopelijk kun je het snel een plekje geven.

Knappe Drum alweer 9 jaar niet meer? Onvoorstelbaar..

Heel veel sterkte gewenst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 18:21 



 
Profiel   

Wat een moeilijk maar dapper besluit.
Ik had niet graag in jouw schoenen gestaan maar wel dezelfde keuze gemaakt.
Hopelijk zijn ze weer samen en zo hebben ze de pijn van elkaar missen niet gekent.

Ik wen sje heel veel sterkte :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 11:04 



 
Profiel   

Wat een ontzettend moeilijk maar dapper besluit! Heftig hoor! Maar zo sterk!
Heel veel sterkte met dit dubbele verlies Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 15:57 



 

KootMiraDrum schreef
Vandaag, bij mij nu nog enige levende paardenmaatje Binti (dochter van Mira). Ze is net als haar moeder was niet heel actief (zou ze op mij EN op Mira lijken ;-) ). Ze stond met haar vriendinnen in de paddock, maar zodra ze me zag kwam ze in volle draf naar me toe, dat doet ze normaal nooit, een gewone stap is meestal voldoende, dan kom je ook van A naar B. Haar blik was opener dan anders. Ze was vol energie, en samen liepen we in een bubbel van energie naar de poetsplaats toe. 't Is Moeilijk te omschrijven, vooral naar mensen toe die geen zweefteefgenen hebben ;-)


Och ik kan me de veulenfotos van Binti, die je hier gepost hebt, nog voor de geest halen! Hoe oud is ze nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 16:00 



 
Profiel   

Binti is al weer 13 jaar. Deze bedoel je?
[ img ]
[ img ]

Vandaag al weer 2 weken geleden. Wat gaat de tijd toch snel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 17:10 



 
Profiel   

hagelslag schreef
Ahh ik geloof dat alleen egoïstische mensen ze niet samen hadden laten gaan.
Als ze al 16 jaar samen waren. En beide in hun reserve jaren.
Dan kun je geen andere beslissing nemen.
Heel goed van je en sterkte met het verlies



En zo is het!

Heel mooi dit!

Veel sterkte....

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 17:22 



 

KootMiraDrum schreef
Binti is al weer 13 jaar. Deze bedoel je?
[ [url=m/UBktvD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FN67FH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag al weer 2 weken geleden. Wat gaat de tijd toch snel.

Jaaaaa, vond haar prachtig!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 17:25 



 
Profiel   

KootMiraDrum schreef
Binti is al weer 13 jaar. Deze bedoel je?
[ [url=m/UBktvD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FN67FH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag al weer 2 weken geleden. Wat gaat de tijd toch snel.

13 alweer!! Leuk dat je haar nog hebt. Hoe gaat het met je? Kun je het een plekje geven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 17:41 



 
Profiel   

Heftig om je beste maatjes tegelijkertijd te verliezen, maar ergens ook mooi dat ze voor altijd samen zijn!

Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 13:51 



 
Profiel   

Och ik heb dit helemaal gemist! Wat een heftig maar respectvol besluit heb je moeten nemen! Sterkte met het verlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 15:21 



 
Profiel   

Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 15:25 



 
Profiel   

Naat ik lees nu net per toeval dit in memoriam....

Ik heb een brok in mijn keel... wat is tijd toch een raar en soms naar ding...

Dikke knuffel namens ons en nog heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 22:54 



 
Profiel   

Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 23:34 



 
Profiel   

Bedankt weer voor de nieuwe reacties, het gaat wisselend, mensen moeten er niet naar vragen, want dan gaan de tranen stromen.
Je merkt dat rouw door fases gaat; deze week had ik het besef dat mensen wel zeggen dat het "mooi" is om ze samen te laten gaan maar dat op het moment zelf het zo hartverscheurend moeilijk was om te bepalen WIE je op WELK moment hun laatste aandacht gaf? Eigenlijk hebben ze ieder maar 50% van me gehad, en ze verdienden meer dan 100%. Ik hoef daar verder geen reactie op, ik maal er niet over, 't is meer een constatering, en verder moet ik door. Dat lukt met vallen en opstaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 03:41 



 
Profiel   

Naat wat een heftige keuze heb je moeten maken, diep respect. Drum leeft voort in Sunny, Floxely en Binti, Mira ook in Binti en Koot blijft in ons hart. Ik heb Rhea 11 november moeten laten gaan, teveel pijn door artrose, ik heb nog steeds geen topic kunnen maken, te veel. Brand elke avond een kaarsje voor haar, onder haar schilderij. Maar jemig. En dan 2 tegelijk, dikke knuffel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 15:44 



 
Profiel   

Ik ben je jaren geleden uit het oog verloren.
Wat toon je weer een kracht door meneer Koot samen te laten gaan met Mira.
Sterkte met het verwerken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 00:32 



 
Profiel   

hahahatsjoe schreef
Naat wat een heftige keuze heb je moeten maken, diep respect. Drum leeft voort in Sunny, Floxely en Binti, Mira ook in Binti en Koot blijft in ons hart. Ik heb Rhea 11 november moeten laten gaan, teveel pijn door artrose, ik heb nog steeds geen topic kunnen maken, te veel. Brand elke avond een kaarsje voor haar, onder haar schilderij. Maar jemig. En dan 2 tegelijk, dikke knuffel.

Dank je wel voor je lieve woorden, wat triest dat ook Rhea het aardse leven heeft moeten verlaten. Zo sterft er een hele generatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 02:19 



 
Profiel   

ikkeniet schreef
Ik ben je jaren geleden uit het oog verloren.
Wat toon je weer een kracht door meneer Koot samen te laten gaan met Mira.
Sterkte met het verwerken.

Mira samen met Kootje, ja, hij sneakte er weer eens voor, zoals wel vaker (maar dan met snoepjes).
Idd heel lang geleden dat we nog contact hadden, dank voor je lieve woorden.

Het is al weer bijna 5 maanden geleden. Ik moet deze zomer nog eens terug naar de locatie waar ze hun 5 laatste jaren super zijn verzorgd, wat spullen ophalen, de mensen knuffelen. Ik zie er wel tegenop, niet vanwege de mensen, het zijn zulke lieverds, meer om daar waar ze woonden te zien zonder dat ze er life bij zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 02:22 



 
Profiel   

KootMiraDrum schreef
hahahatsjoe schreef
Naat wat een heftige keuze heb je moeten maken, diep respect. Drum leeft voort in Sunny, Floxely en Binti, Mira ook in Binti en Koot blijft in ons hart. Ik heb Rhea 11 november moeten laten gaan, teveel pijn door artrose, ik heb nog steeds geen topic kunnen maken, te veel. Brand elke avond een kaarsje voor haar, onder haar schilderij. Maar jemig. En dan 2 tegelijk, dikke knuffel.

Dank je wel voor je lieve woorden, wat triest dat ook Rhea het aardse leven heeft moeten verlaten. Zo sterft er een hele generatie.


ja inderdaad, een hele generatie. Heb weer tranen in mijn ogen nu ik dit lees, ik mis haar zo... Zal voor jou hetzelfde zijn. Heb het ook even gemeld op ons oude forum, ze leven allemaal met je mee daar.

Wat je zegt over daar weer heen gaan waar ze woonden, ik weet wat je bedoelt. Ik kwam er weer terug en moest wel zo huilen... Een dier dat je meer dan 20 jaar gehad hebt, het is als je kind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 09:00 



 
Profiel   

Ik had niet verwacht dat het forum nog zou bestaan, doe ze de groetjes van Binti en mij.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 19:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 82 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen