Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ward

 
Profiel   

Mijn aandacht voor paarden begon zoals veel meel meisjes toen ik 5 jaar was. Na lang zagen mocht ik van mijn ouders elke woensdagmiddag bij ons in de buurt (Schilde Antwerpen) lesjes volgen in 1985. Super enthousiast :) . Dat heb ik toen vol gehouden tot ik op 11 jarige begon te zagen achter een eigen paardje. Ik weet nog op de dag van vandaag dat we in Schilde in de winkel stonden ( GB toen, nu Carrefour) dat er een advertentie hing met daarop een haflinger te koop ( toen mocht dit nog :o ). Nog nooit van het ras gehoord en toch we gingen na lang zagen even kijken. Was niet zo ver van bij ons vandaan. Daar stond een haflingertje zo koppig en jong in de tuin van een mevrouw. Was op slag verliefd. Na overleg heb ik hem van mijn ouders gekregen. Wat heeft hij mij het bloed onder de nagels gehaald, maar hij was mijn beste maatje. Wat heb ik er nog moeilijk mee. Hij had al een paar jaar artrose en was moeilijk te been Maar we deden alles om hem het comfortabel te maken met medicatie en dat ging tot een jaar geleden super, maar toen kwam begin juni die koliek. ‘S morgens om 7u telefoon. Ward is niet ok , hij eet niet en dat was niets voor hem. Haflingers en eten :) altijd ok. Hij is om 11uur ingeslapen met onweer en hevige regen |( . Hij is gecremeerd en uitgestrooid in Nederland vermits dat ze in België nog niet zo ver staan. Hopelijk groeit er een mooi boompje

Was mijn maatje voor meer dan 27 jaar. Troost is dat hij 30 jaar heeft mogen worden...


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 21:21 



 
Profiel   

Wat is het toch altijd moeilijk om een dier waarmee je zoveel hebt gedeeld los te moeten laten. Het is duidelijk dat je veel om hem hebt geven en dat neemt niemand jullie meer af :(:) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 07:18 



 
Profiel   

Heel veel sterkte! Klinkt als een heel bijzonder maatje Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 09:08 



 
Profiel   

Wat mooi dat je hem
zo lang hebt gehad!
Sterkte met het grote verlies...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 09:33 



 
Profiel   

Bedankt allemaal

Hij wordt zeker heel hard gemist

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 11:43 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met het verlies van Ward, wat waren jullie lang samen..

Hopelijk maakt het verdriet snel plek voor mooie herinneringen met een lach :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 11:02 



 
Profiel   

Veel sterkte Y;(

Wat een respectabele leeftijd heeft hij behaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 11:11 



 
Profiel   

Sterkte Y;(
Wat een mooie lange tijd hadden jullie samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 15:59 



 
Profiel   

Sterkte. Wat een mooie haf en wat een prachtige tijd hebben jullie gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 16:13 



 
Profiel   

Veel sterkte! Wat bijzonder dat jullie samen op hebben kunnen groeien.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 06:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen