Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

The end of an era, vaarwel Jordy.....

 
Profiel   

Een heel mooi eerbetoon aan een prachtig en speciaal paard. Je hebt veel met hem meegemaakt Alice. Ik ben altijd blij en dankbaar geweest dat hij bij jou terecht gekomen is. Hij kon bij jou zichzelf zijn, dat is duidelijk te zien op de foto's. Zo lief ook dat jou nichtje er alles mee kon :) Hij heeft een superleven bij jou gehad! Nogmaals heel veel sterkte!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 05:24 



 
Profiel   

Wat vind ik dit ongelooflijk triest.
Ik ken Jordi (searoise) als een turbo tinker van het eerste uur.
Kan me de verhalen herinneren dat ie nogal uhm...voorwaarts was.
Prachtig dier met een mooi karakter en zo mooi te lezen wat een mooi team jullie uiteindelijk geworden zijn.

Wat zijn dieren toch hard hé dat ze zo laat iets laten merken van pijn.

Wat een ongelooflijk naar einde is er Aan jullie mooie verhaal gekomen en zeker veel te vroeg.

Maar je hebt voor Jordi gekozen en hem gelijk zn rust gegeven, rennen over de groene weides zonder pijn, je bent een fantastische baas geweest voor hem.

En dan nu zonder hem verder, zo zwaar.
Hele dikke knuffel en sterkte met het gemis van dit fantastische paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 07:18 



 
Profiel   

@Tin, thanks :+: Ik ben nog steeds zo blij dat ik hem zo lang geleden van je heb kunnen kopen.

@Tinkermuts, inderdaad ‘voorwaarts’ ja :') Altijd gebleven, maar zó braaf toen hij eenmaal vertrouwen had. Hij kon wel heeeeeeel hard, tranen in je ogen hard, hij rende er een hoop warmbloeden uit

Zoals hij hier de wei in ging en na de ingang vol weg galoppeert, zo vertrok hij ook liefst in galop op een buitenrit, heerlijk was dat.
https://youtu.be/UUvteng_sh4
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 12:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen