Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 6 [ 126 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het voelt zo oneerlijk, dag lieve Jam♡

 
Profiel   

Kloten ziekte. :knuffel:

Je hebt echt alles geprobeerd. Het mocht helaas niet helpen. Dit is de enige moedige eerlijke beslissing die je kon nemen.

Hele hele dikke knuffel

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 13:41 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met het verlies. Je hebt echt alles voor hem gedaan en helaas heeft het gewoon niet mogen helpen. Deze dappere beslissing was het beste en meest eerlijke wat je nog voor hem kon doen.

Maakt het niet makkelijker helaas -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:00 



 
Profiel   

Wat heb je het weer mooi omschreven Chantal! Maar God wat heb je toch een pech! Ik las de titel en toen dacht ik neeeeee niet weer! Heel veel sterkte <3 :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:01 



 
Profiel   

Ik vind het zo ontzettend poedersuiker voor je! Ik denk dat er weinig mensen kunnen zeggen dat ze er zoveel aan gedaan hebben. Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:06 



 
Profiel   

Heel veel sterkte. Je verdriet is heel herkenbaar, bijna twee jaar geleden nam ik afscheid van mijn allergrootste vriend omdat zijn leven niet paardwaardig meer was door het schudden. Het is een ontzettende rotaandoening, de ongrijpbaarheid van de oorzaak van klachten, de snelle wisseling tussen goede en slechte momenten en behandelingen die soms leken te helpen en dan weer totaal niet.
Ik mis mijn once-in-a-lifetime paard en het plezier dat we samen hadden nog elke dag, maar vind rust in het feit dat hij niet meer lijdt, ik hoop dat dat voor jou ook zo is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:06 



 
Profiel   

Utixo schreef
Ik vind het zo ontzettend poedersuiker voor je! Ik denk dat er weinig mensen kunnen zeggen dat ze er zoveel aan gedaan hebben. Heel veel sterkte.


Ja, dat is ook het frustrerende...
Dat het zo iets is waar niets tegen hielp. Zei van de week nog tegen Karin, als ik een hele andere kant op moet en ik het beter kan krijgen door hem te laten zegenen door een priester, bel ik nu het Vaticaan voor de beste :')

Maar helaas... ik denk dat niets meer zou helpen en het was gewoon niet meer eerlijk zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:19 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Wat verschrikkelijk, het enige paard van Bokt die me vanaf het begin af aan zo aansprak. Misschien omdat ik zelf zo’n onwijs knappe vos heb gehad? Wat een verschrikkelijk verlies! Onwijs veel sterkte gewenst

Ja hij had iets... het was zo'n paard waar je wel naar moest kijken... ook al reed hij in een baan vol andere vossen. Hij viel altijd op.
Hij was natuurlijk ook altijd wel heel erg aanwezig met zijn getoeter en gesnuif :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:37 



 
Profiel   

Ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat een pech hebben jullie gehad en wat een eerlijke beslissing naar je paard toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:38 



 
Profiel   

Wat een droevig nieuws. Ik vond het een zeer aansprekend dier. Sterkte met dit verlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:39 



 
Profiel   

Wat verdrietig.
Je bent een geweldige baas geweest.

Sterkte met dit verlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:44 



 
Profiel   

Wat verdrietig.. heel veel sterkte gewenst met het verlies van dit knappe paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:44 



 
Profiel   

Tranen over mijn gezicht. Wat een verschrikkelijke beslissing heb je moeten maken. Het is ook voor mij een enorme angst. Het schudden bij Nilay gaat nu goed. Maar wanneer slaat het om? Vreselijke aandoening. Het is zo oneerlijk.

Heel erg veel sterkte. Je hebt gedaan wat je kon doen en wat je moest doen. Niet gek dat hij zo gek op jou was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:50 



 
Profiel   

Jeetje wat heftig, TS. Heel veel sterkte met dit grote verlies. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:55 



 
Profiel   

Jemig, wat verschrikkelijk... heel veel sterkte, wat was het een geweldig paard! Ik vond het heerlijk om jouw verhalen over hem te lezen :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 15:01 



 
Profiel   

Wat vreselijk verdrietig :( heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 15:17 



 
Profiel   

Wat erg, zo jong nog. Heel veel sterkte met dit verlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 15:29 



 
Profiel   

Ach wat ontzettend sneu.
Je was zo ontzettend gek met je vosje, heel veel sterkte gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 15:35 



 
Profiel   

Wat ontzettend verdrietig..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 15:42 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met dit verlies :(:)

Nog zo'n jong paard, wat onverdiend. Jullie hebben echt alles geprobeerd om haar te helpen :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 15:48 



 
Profiel   

Kippenvel over mijn rug...wat verschrikkelijk. |(
Stiekem ook een egoïstische angst bij mij, mijn merrie die ook een pollenallergie heeft.
Gelukkig niet zo erg, maar zo bang dit te lezen, wat een hel.
Voor jou en je paard.
Aan je inzet ligt het niet, dat is wel duidelijk, maar verdomme, waarom konden ze niets voor hem doen...wat oneerlijk.

heel veel sterkte :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 16:08 



 
Profiel   

Ach wat vreselijk om dit te lezen, wat een verdriet .
Wat een vreselijke keuze heb je moeten maken , voor Jam de beste maar hartverscheurend voor jou .
Hij was prachtig en inderdaad “die blik “
Heel veel sterkte gewenst met het een plekje geven Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 17:01 



 
Profiel   

Wat een paard was het, die blik...

Veel sterkte met het verlies, maar wat heb je voor hem gevochten en de beslissing is uit liefde voor hem gemaakt, heel mooi...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 17:31 



 
Profiel   

Oh jeetje wat vreselijk |( wat een mooi dier en mooie combinatie waren jullie. En wat heb je veel voor hem gedaan. Alles wat binnen je macht lag maar soms kun je er geen grip meer op krijgen en dat is vreselijk :(:)
Ik heb er verder geen woorden voor maar wil je ontzettend veel kracht en sterkte wensen :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 17:32 



 
Profiel   

Wat een verhaal! Wat heb je er veel aan gedaan en dan sta je uiteindelijk nog met een leeg halster..
Heel zuur en verdrietig :(:)

Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 17:39 



 
Profiel   

Heel heel veel sterkte. Je hebt alles gedaan voor dit dier, je hebt jezelf in ieder geval absoluut niks te verwijten. Maar wat is het ontzettend zonde van dit mooie jonge paard.

Ik heb zelf ook een 8 jarige laten inslapen door headshaking. Op een gegeven moment is het op, het is zo intens verdrietig, maar het heeft mij wel enorm veel rust gegeven. Weten dat ze nooit meer deze pijn moeten ervaren. Maar echt heel herkenbaar, ik zei tegen de cranio ook, al sta je er met een tamboerijn k3 liedjes rond te zingen, als het helpt ben ik eeuwig dankbaar. Helaas is het een verschrikkelijke aandoening.

Heel veel sterkte.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 17:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 6 [ 126 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen