Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hey mona...

 
Profiel   

Hey lieve mona...

Ongelofelijk al bijna een half jaar zonder jou.. Jannes mist je nog steeds heel erg.. Zijn hinnekje is veranderd nu je er niet meer bent.. Het was zo oneerlijk dat jij zo pijn moest leden. Hoefbevangenheid.. Altijd onspelbaar bij shetlanders.. Je was de liefste ooit mona. Ik zal je nooit vergeten :( Jannes heeft nu je dekentje op. Nu jij er niet meer bent.. Maar natuurlijk zag jij er mooier uit met je mini dekentje. Gelukkig heeft je zoontje het nu wel warm met deze regen.

Ik weet nog wel toen we gingen vrijspringen. Je wou eerst niet maar daar ging je met een mega sprong over de hindernis heen. Of toen we gingen wandelen. wat vond je dat zo leuk.. Bokken en alles van de vreugde.

Je bent veel te vroeg overleden.. 12 jaar nogmaar.. Maar die pijn die je had zelfs nog met pijnstillers en en heel veel medicijnen. We konden kiezen om je in therapie te zetten maar je kon amper lopen.

Mona ik hoop dat je weet dat we alles hebben geprobeerd en jammer genoeg niks meer voor je konden doen..

Je halstertje hangt nog steeds aan mijn bed. Naast die van Ukkie. Ik hoop dat je het fijn hebt daar boven samen met Ukkie en alle andere paardjes.. Je had niet mogen gaan maar we moesten wel.. Het moment dat je neerviel wist ik dat je er echt niet meer was. Toen lag je nog 2 dagen in de sneeuw langs de weg. Ik heb nog naast je gelegen nadat je neerviel zodat je het fijn had op je laatste moment... Ik kon je gewoon niet laten gaan.. Je hinnikje en gewoon je zachtje snuitje..

Je moet weten dat ik enorm veel van je hield.. sorry dat het zo moest eindigen maatje..

Goodbye.. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 09:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen