Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe verder na een leven lang samen...

 
Profiel   

32 jaar en 2 weken geleden kwam je ter wereld en 2 dagen daarna kocht ik je van mijn eigen geld als 15 jarig meisje... samen zijn we gegroeid hebben we kilometers gewandeld en gefietst, want je bleef stiekum een kleine opdonder ipv de beloofde D pony, en riep ik dat ik hoopte dat ik ooit een dochter zou krijgen die net zo gek van je zou zijn als ik. Mijn geluk kon niet op toen dit 15 jaar later dan ook gebeurde en ook zij samen met jou tot een echt paarden meisje uitgegroeid. Ons zuurpruimpje waar zó een kop op zat, die iedereen probeerde te intimideren haha maar stiekem een klein hartje had en die ik kende als mn broekzak. Je was ook een echte diva! Zag er geen dag ouder uit als, nou zeg 20??, nauwelijks een grijze haar, energie voor 10 en kaarsrechte rug. NOOIT had ik gedacht dat vandaag zó zou beginnen.. ik kwam je slobber brengen en je stond vreemd in t land met je hoofd op de grond, reageerde niet, totdat ik vlakbij was, toen hinnikte je naar me. Ik kwam dichterbij en zag dat je totaal doorweekt was, mijn nekhaar ging overeind.. ik wilde je meenemen maar je liep wankelend en vreemd mee om vooraan weer je hoofd te laten zakken en je ogen dicht.. alle alarm bellen gingen af, dierenarts bellen! Hij kwam aan, doet zn deur open en zegt meteen die voelt zich écht niet ok.. na kort onderzoek bleek er totaal geen darmgeluid meer te zijn en voelde hij dunne darm... darmafsluiting.. je had pijn zei hij, VEEL pijn.. daar sta je dan, o eens beslissen over leven of dood, ik heb besloten voor geen pijn meer en je laten gaan, mijn leven, mijn alles.. geen pijn meer en lekker rennen en diva zijn daarboven, ooit zien we elkaar weer maar mijn god, wat ga ik je missen tot die tijd!! Mijn lieve cherry, cherrelbie, chanrie, cherrel...tot ooit, ik hou van je ♡


[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 20:06 



 
Profiel   

Och wat verdrietig, na zo lang samen… veel sterkte!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 20:08 



 
Profiel   

Veel sterkte met dit lastige verlies.
Ze is een mooie leeftijd geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 20:10 



 
Profiel   

oh wat vind ik dit erg,zo lang zijn jullie samen geweest.
dikke knuf en heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 20:24 



 
Profiel   

Wat moet dat moeilijk zijn, na zoveel mooie jaren samen. Een deel van je wat ineens weg is..
Ik wens je ontzettend veel sterkte toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 20:29 



 
Profiel   

Wat moet dat een ongelofelijk gemis zijn na zo'n lange tijd samen... ;( Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 20:30 



 
Profiel   

Wat een ontzettend gemis, vreselijk Y;( heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 20:33 



 
Profiel   

Veel sterkte !
Wel ongelofelijk dat jullie zo lang samen zijn geweest ! Dat maakt het natuurlijk eens zo moeilijk om afscheid te nemen, maar wat een rijkdom zijn al die jaren geweest voor alle partijen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 20:35 



 
Profiel   

Oh, zo'n lange tijd samen, zo'n groot deel van je leven! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet en gemis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 21:06 



 
Profiel   

Héél veel sterkte met het verlies van je allerliefste vriendinnetje, die 32 jaar bij je is geweest. Na zoveel lief en leed met elkaar te hebben gedeeld. Dag mooie dame Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 21:12 



 
Profiel   

Heel veel sterkte, wat zijn jullie lang samen geweest!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 21:27 



 
Profiel   

Wat een verdriet zal dat zijn na 32 jaar samen.
Heel bijzondere leeftijd en dat allemaal alleen bij jou. Fantastisch.
Maar wat een schrik om je vriendinnetje zo aan te treffen en alle minuut de keuze moeten maken tussen leven en dood.
Heel dapper dat je voor de pony kiest dat ze mag gaan zonder pijn.
Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Blijf genieten van de mooie herinneringen. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 21:37 



 
Profiel   

Dappere keuze, heel veel sterkte Y;( !

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 21:42 



 
Profiel   

Enorm bedankt allemaal, doet toch goed :o er is een groot stuk van mijn hart af gebroken..


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 21:46 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar toch nog totaal onverwachts afscheid moeten nemen van mijn maatje na 24 jaar samen. Het rauwe verdriet is inmiddels minder, maar er gaat nog bijna geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. Langzaamaan veranderd het verdriet in het gevoel van dankbaarheid dat ik hem zo lang als beste vriend heb mogen hebben.

Heel veel sterkte met dit verlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 21:52 



 
Profiel   

Wolken schreef
Ik heb vorig jaar toch nog totaal onverwachts afscheid moeten nemen van mijn maatje na 24 jaar samen. Het rauwe verdriet is inmiddels minder, maar er gaat nog bijna geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. Langzaamaan veranderd het verdriet in het gevoel van dankbaarheid dat ik hem zo lang als beste vriend heb mogen hebben.

Heel veel sterkte met dit verlies.



Bedankt en jij ook alsnog veel sterkte♡

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 21:55 



 
Profiel   

Wat een verdriet moet dat zijn na 32 jaar samen. Een maatje verliezen doet zo ontzettend veel pijn :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 21:57 



 
Profiel   

Ik vind het wel getuigen van lef datje hier een foto van een dood paard plaatst.
Je ademt door, je eet en op een dag voel je je minder verdrietig.
Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 22:00 



 
Profiel   

Heel veel sterkte, samen opgegroeid... hopelijk na het verdriet genoeg mooie herinneringen van jullie om op terug te kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 22:03 



 
Profiel   

Wauw zo lang samen.
Heel veel sterkte met dit grote verlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 22:20 



 
Profiel   

Heel veel sterkte! Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 22:23 



 
Profiel   

Wat een geweldige leeftijd en prachtig leven als dat altijd zo goed is gegaan zonder kwalen en gedoe. Fijn hoe jullie samen zijn opgegroeit. Wat een vreselijk gat laat dit dier achter. Die wordt niet gauw vergeten. Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 22:52 



 
Profiel   

Wat een prachtige leeftijd. Wat mooi dat ze al die tijd in je leven was. Sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 23:01 



 
Profiel   

Verschrikkelijk, maar een feit is dat zij het goed gehad heeft bij je gezien haar leeftijd. Heel veel sterkte met dit grote verlies

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 00:08 



 
Profiel   

Dat zijn maar erg weinig paarden gegeven die gans hun leven bij eenzelfde baasje zijn !
Heel veel sterkte!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 01:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen