Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe verder na een leven lang samen...

 
Profiel   

Heel veel sterkte gewenst voor jou en je dochter! Wat moet dat leeg voelen na zoveel jaar!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 07:22 



 
Profiel   

Djoopie schreef
Heel veel sterkte gewenst voor jou en je dochter! Wat moet dat leeg voelen na zoveel jaar!


Enorm.. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 13:34 



 
Profiel   

Heel veel sterkte.
Je hebt een goede beslissing genomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 13:50 



 
Profiel   

Gecondoleerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:16 



 
Profiel   

Achh wat vreselijk voor je mirna je trouwe cherry. Heel veel kracht en sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:38 



 
Profiel   

JessicaChico schreef
Achh wat vreselijk voor je mirna je trouwe cherry. Heel veel kracht en sterkte


Bedankt jessica

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 14:42 



 
Profiel   

Heel veel sterkte dit komt bijna nooit voor, hele leven bij een baasje en dan jij als baasje vanaf zo jong al...

Verder gaan gaat lukken, maar deze dame blijft altijd bij je / blijft je altijd bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 21:13 



 
Profiel   

Ach wat verdrietig. Maar zo mooi dat dit paard haar hele leven bij jou heeft mogen doorbrengen. 32 jaar samen gehad, wat zal je veel herinneringen hebben om te koesteren als straks het rauwe verdriet plaats maakt en ruimte geeft om de mooie momenten te herbeleven.

Heel veel sterkte nu met het verwerken van het verlies :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 21:41 



 
Profiel   

Pff ik weet hoe het voelt. En het is maar een kleine troost maar, jee wat is die gelukkig geweest om zolang bij 1 baasje te mogen blijven.
Heel veel sterkte, want de leegte is niet te beschrijven al hoop ik dat je straks met een glimlach kan terugkijken op een hele mooie tijd. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 22:01 



 
Profiel   

Wat vreselijk!
Veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 22:11 



 
Profiel   

Fijne reacties weer, doet goed ♡ vanmorgen met mijn dochter mee naar de club geweest, zo raar als je dan aan komt rijden en ik niet dat knappe koppie naar me uit zie kijken brullend om eten... :o . Vandaag van haar leren halster een mooie plantepot hanger gemaakt wat ik ooit zag op internet, echt heel tof. Het geeft ook rust, ik wist dat het er ergens aan zat te komen op deze leeftijd en dat legde er best " druk" op, nu is het dan gebeurt.. regelmatig barst ik nog uit im intens verdriet maar kan soms ook lachen om fijne herinneringen, ik kom er wel maar god wat mis ik haar al :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:41 



 
Profiel   

Sterkte ts... hoe lang je ook samen geweest bent... het afscheid is altijd te vroeg :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 18:56 



 
Profiel   

Ja dat is niet niets.... :(:) Ik heb ook het grootste deel van mijn leven gedeeld met mijn eerste paard. Ik mis hem nog steeds, al is hij ingeslapen in 2014. Maar het gemis doet me nu geen verdriet meer.

Heel veel sterkte. Y;(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 19:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen