Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn sterke meid is er niet meer

 
Profiel   

Och God, wat mis ik je zo, wat had ik gehoopt dat dit nog jaren ging duren. Dat je gwn je dagen kon slijten, geen pijn, niet ziek helemaal niks.

Och wat had ik gehoopt dat de eerste dierenarts het goed had, wat hoopte ik toch op dat o zo mooie veulen ( want dat werd het hoe dan ook) zou worden geboren.

Maar het “veulen” werd een nachtmerrie! Het wou maar niet geboren worden, duurde veelste lang.
Ik heb je naar de kliniek gebracht voor uitgebreid onderzoek. Helaas werd het al snel duidelijk met opvoelen, ze voelde iets maar het was geen veulen. Wat was het dan? De echo erbij gepakt… toen we het zagen storte me wereld in 1x in. Je had een tumor, hij was zo groot als een voetbal. Hij zat in/tegen je baarmoeder. En alsof het allemaal niet erger kon werden er kleine vlekken op je darmen gevonden… uitzaaiingen waarschijnlijk. Je had kanker.
Moest ik je laten opereren? Moest ik je chemotherapie geven? Moest ik het aankijken?

Gekozen voor aankijken, operatie was zwaar en je was al wat ouder. Chemotherapie zou alleen maar de groei remmen, je werd er zoiezo ziek van, was dat het waard om het te remmen?
Ik vraag me af, heb ik de goede keuze gemaakt? Had ik de chemo niet kunnen doen?

Je karakter werd snel anders, ik schoof het af op het warme droge weer, dan weer dat je misschien je dag niet had, ik zag het verkeerd het kon niet.
De hoefsmid kwam, speciaal beslag voor je hoef en je atrose. Dit was niet meer nodig, hij zag dat je was veranderd, je was niet meer het paard dat ik kende.
Vrijdag gebeld met alles wat ik kon bedenken je beter te krijgen, niemand kon je helpen helaas.
Zaterdag op stak de knoop doorgehakt, ik moest je laten gaan, je had pijn, het was niet eerlijk om je te laten leven voor mij.
Die maandag heb ik je laten gaan, je bent ingeslapen door onze vaste dierenarts. Iemand die foto’s kwam maoen van ons afscheid, wat was het mooi, maar wat was het ook lastig

Lieve lieve cassis, als ik 1 ding kon wensen was dat ik kon toveren, dat ik de tumor kon verwijderen, dat er niks met je aan de hand was, ik mis je mooie rustige karakter maar o zo duidelijk wanneer je het ergens niet mee eens was.

Het was een rollercoaster voor de tijd dat ik je had, maar wat ben ik dankbaar dat je bij mij bent geweest, wat ben ik trots op je hoe sterk je je hield.
Ik mis je en ik ga je nooit vergeten. Het is nu 3 weken terug maar wat is het nog kort, alsof het gisteren is gebeurt.

Je werd geprikt en je ging meteen liggen, met de narcose was je al weg, een operatie had je nooit kunnen overleven, ik heb de goede keuze gemaakt.

Het gaat je goed mooie meid, nu ben je bij muchie, samen kunnen jullie de hele wereld aan.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:30 



 
Profiel   

Oh meisje, ik weet je topic nog. Wat vreselijk dat het nu toch nog zo snel gegaan is. Heel veel sterkte!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:33 



 
Profiel   

Sterkte met dit enorme verlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:39 



 
Profiel   

Ook ik herinner me het topic met de nare wending nog. Wat vreselijk dat je nu al afscheid hebt moeten nemen. Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:41 



 
Profiel   

Verschrikkelijk, heel veel sterkte gewenst.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:45 



 
Profiel   

Y;( heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:47 



 
Profiel   

Heel veel sterkte! :(:) Wat een prachtige foto's zijn er nog gemaakt.. Je hebt een goede beslissing gemaakt en ik weet zeker dat ze je dankbaar is. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:50 



 

Neee joh, ik kan me je topic ook nog herinneren, maar kende deze wending niet :( Wat verschrikkelijk.. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:51 



 
Profiel   

Ik schrik hier van... wat heftig.. ook ik heb je topic gevolgd en gehoopt op een prachtig veulen. Direct vond ik Cassis een prachtig aansprekend dier. Heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:53 



 
Profiel   

Heel veel sterkte Y;(

Ook ik heb je vorige topic gevolgd..het is inderdaad erg snel gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 14:55 



 
Profiel   

Heel veel sterkte :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 15:04 



 
Profiel   

Heel veel sterkte, het is vreselijk om je vriendin te moeten verliezen :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 15:11 



 
Profiel   

Sterkte. Ik neem morgen ook afscheid van mijn 25 jarige meisje.

Ik weet wat een verdriet je hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 19:00 



 
Profiel   

Mooie maar ook confronterende foto’s… wat is afscheid nemen toch verschrikkelijk zwaar, ook al is het de beste beslissing. Sterkte meid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 19:04 



 
Profiel   

Ik heb je topic meegelezen en mee gehoopt, heel veel sterkte met het verlies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 19:12 



 

Wat een verdrietig einde en wat een uiteenlopende emoties heb je moeten beleven :( veel sterkte met dit grote verlies Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 19:31 



 
Profiel   

Jeetje wat een onverwacht verlies. Heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 19:42 



 
Profiel   

Wat vreselijk! Sterkte met het verlies..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 20:25 



 
Profiel   

wat erg om dat zo allemaal mee te moeten maken.
dikke knuf en heel veel sterkte…

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 20:30 



 
Profiel   

Ach lieverd, ik weet je topic nog wel te herinneren. Wat een nachtmerrie. |(
Heel veel sterkte gewenst. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 20:32 



 
Profiel   

Wat een emotionele foto's... Ontzettend veel sterkte gewenst met deze dappere beslissing

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 20:54 



 
Profiel   

Iedereen super bedankt! Het was een lastige maar duidelijke beslissing helaas. Mis haar nog elke dag maar ze is nu op een betere plek [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 12:01 



 
Profiel   

Hee Faith D... Gezien je mijn foto's kennelijk gewoon hier gebruikt, wil je dan misschien het minimale fatsoen hebben de factuur van de afscheidsreportage ook eens te gaan betalen?

We zijn redelijk wat maanden en veel vriendelijke pogingen en begripvolle reacties, alsmede officiële manieren dit te regelen, van mijn kant verder. Zonder succes helaas. Daardoor voel ik me genoodzaakt dit te posten, in de hoop dat...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-22 23:19 



 
Profiel   

Zodan, niet netjes dit.
Regel je zaakjes...

Heel vervelend dat je paard overleden is. Maar dit kan je niet maken.





Nikki, ik hoop op een goede afloop, al weet ik niet hoe actief ts is in een topic van '21.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-22 23:29 



 

TS was net nog online staat op het profiel.

Inderdaad een enorme klap om je paard te verliezen, ik snap dat sommige dingen er dan bij in schieten maar dit is niet netjes natuurlijk..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-22 23:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen