Mijn sterke meid is er niet meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 19:30

Thanks. En ja, omdat TS mij verder overal heeft geblokkeerd maar zeer regelmatig online op bokt is, dacht ik: ik probeer het gewoon zo eens. Niet echt 'netjes', maar ik heb elk nette pad inmiddels ook al bewandeld en helaas zonder succes.


Het is gewoon zo ongelooflijk dat je iemand last minute belt en diegene dan alles uit haar planning laat omgooien om diezelfde middag nog een afscheid voor je te kunnen fotograferen... En dat je dan diezelfde avond nog een ruime fotoserie gestuurd krijgt, die foto's wel overal gebruikt maar vervolgens de bijhorende factuur nooit betaalt en onbereikbaar bent. Echt ongelooflijk aso.

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Re: Mijn sterke meid is er niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 19:39

Bijzondere wending in dit topic :=
Hoop dat je het geld krijgt Nikki.
Vind het overigens prachtige foto's

Kabayo

Berichten: 14041
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Mijn sterke meid is er niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 19:45

Heftig, sterkte TS met het verlies

Nikki hoop dat je snel het geld krijgt. Mooie foto's heb je gemaakt. Ik ben overigens altijd gewent om eerst te betalen en dan pas foto's opgestuurd te krijgen. Is dat niet een idee zodat je dit nooit meer hebt?

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Mijn sterke meid is er niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 19:51

Prachtige foto's maak je Nikki.

M'n bankrekening zou wel helemaal leeglopen want ik zou niet genoeg hebben aan 10 -15 foto's :') ( gewone shoot)

Maar echt prachtig mooi.

Hopelijk krijg je je geld. Dat je geblokkeerd wordt is echt onfatsoenlijk en dom.

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 20:02

Bedankt!

Kabayo schreef:
Heftig, sterkte TS met het verlies

Nikki hoop dat je snel het geld krijgt. Mooie foto's heb je gemaakt. Ik ben overigens altijd gewent om eerst te betalen en dan pas foto's opgestuurd te krijgen. Is dat niet een idee zodat je dit nooit meer hebt?


Ja, dat klopt hier ook wel hoor, bij een gewone reportage is dat de werkwijze. Maar bij afscheidsreportages deed ik dit dus niet, omdat je last minute opgeroepen wordt. Vaak dezelfde dag nog, of soms letterlijk in de auto springen dus geen tijd en prioriteit voor de factuur. En ik weet ook hoe belangrijk en helpend het kan zijn voor mensen om wel diezelfde dag of zsm nog wat foto's te krijgen. Dus stuurde ik dan eerst een grote eerste selectie bij zulke shoots. Het helpt mensen echt in de verwerking. Maar door dit soort situaties stuur ik mensen nu inderdaad op dezelfde dag waarop ze afscheid van hun paard nemen een tikkie of factuur ipv de foto's. Het voelt nogal cru maar is dus nodig.

(Ps. Dit alles staat overigens echt buiten het feit dat ik net als jullie nog steeds enorm meeleef met TS om de situatie en het verlies. Los van dat ik het verdere handelen niet oké vind.)
Laatst bijgewerkt door NikkiDeKerf op 16-04-22 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Eretria

Berichten: 448
Geregistreerd: 03-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 20:14

Heb je haar adres niet? Ik had maar een bezoek gaan brengen…
Ik heb het ook aan de hand gehad, smoesjes smoesjes en nog eens smoesjes. Dat ze had betaald maar ik kon niks zien niks ontvangen. Tot ik vroeg om een screenshot, toen in ene wel. Niet dezelfde persoon trouwens hoor en ook niet geblokkeerd. Dus wel een iets andere situatie.
Kun je anders van iemand een telefoon vragen en daarmee proberen te bellen? Echt ontiegelijk aso dit.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Mijn sterke meid is er niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 20:17

Ik zou het ontzettend waarderen dat ik zo snel een "paar" foto's zou mogen ontvangen. Op dat moment hou je je daar zo aan vast ( althans ik) :o

@nikki hoelang ben je ongeveer kwijt aan foto's bewerken? Puur ff uit interesse want op je site staan echt pareltjes.


Hopelijk gaat de ts snel reageren.

Zebrastreep

Berichten: 9782
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 20:22

Niet dat ik dit topic helemaal om wil draaien maar is een incassobureau of deurwaarder niet iets om in te schakelen?


Hopelijk krijg je je geld snel!


Vindt je fotografie met het inslapen van paarden altijd heel indrukwekkend en mooi de foto's zijn heel bijzonder.

Lunameyza

Berichten: 550
Geregistreerd: 14-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 20:24

Wat enorm frustrerend voor je Nikki, snap niet dat mensen zo kunnen zijn...
Ik heb geen ervaring met shoots dus heb even je algemene voorwaarden bekeken, daarin geef je aan een incassobureau in te schakelen als je na 30 dagen de betaling nog niet volledig hebt, is dat in dit geval geen optie om te doen? Of hoe zit dat precies?

RianneH

Berichten: 28238
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Mijn sterke meid is er niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 22:10

Ik plaats hier een slotje voor overleg.