Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Afscheid 3 huisdieren binnen een half jaar, nr 4 binnenkort?

 
Profiel   

Mijn kat kwam uit het asiel en was een vondeling. Ze had als kitten katten- en niesziekte opgelopen.

De angst is ook herkenbaar! Ik neem me dan voor me minder te binden maar, dat lukt niet. Ze kruipen toch steeds zo diep in je hart. Ook al wil ik dat blokken om intens verdriet te vermijden, die strijd verlies ik toch.

Goed om lezen dat het kitten je afleiding biedt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 00:53 



 
Profiel   

Heel erg veel sterkte hier zijn geen worden voor. Hopelijk vind je de kracht en liefde van je andere beestjes om vooruit te kijken en straks terug te denken aan de mooie herinneringen die je met allemaal hebt gemaakt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 01:27 



 
Profiel   

Heel, heel veel sterkte!
Ik ken het jammer genoeg.
Ook al zeggen ze, dat een huisdier natuurlijk een korter leven heeft maar soms is het gewoon even too much.
Binnen een half jaar heb ik mijn 3 oudere katers moeten laten gaan. Eerst Simba, mijn Sibeer.
Hij had al jaren last van zijn gebit, dus tanden en kiezen eruit. Hij knapte op ... tot op eens een tumor in zijn bekkie.
Prednison en metacam... funest voor de nieren. Dus op een middag thuis laten gaan.
Wat een pijn.
Kort erna mijn oude stalzwerver... die had op een dag met 11 of 12 besloten mee naar huis te gaan en couchpotatoe te worden.
Geen enkel probleem met Simba en RedNeck...
2 of 3 maanden naar Simba's overlijden voelde hij zich niet lekker... hier was n het al snel duidelijk FiV was uitgebroken en binnen 2 dagen ook hem laten gaan.
Kort ervoor had ik een klein traumapoesje opgenomen. Dus nu alleen noch Quiquebou en Red Neck...
En weer een aantal maanden en Red Neck werd verkouden.
Da erbij maar werd niet beter.
Toen gevraagd naar Snaptest.
DA vond het onzin want binnenkat en ook met Vriend de oude zwerver nooit ruzie.
Ik bestond erop. Snap was positief en de erop volgende bloedtest ook.
En uiteraard ook dus uitgebroken.
10 jaar blakende gezondheid en binnen 3 dagen een kaasplantje.
Hij kwam van een boerderij en had het dus als kitten al in de buik van mams gekregen.
Ik dacht echt ik werd gek . Mijn 3 kanjers zo maar weg.

Dus ik wens je ontzettend veel sterkte.
En laat je niets aan praten over " alleen maar dieren". de pijn is zo gemeen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 07:48 



 
Profiel   

Wat ontzettend knap, dapper en sterk dat jij op de goede momenten een keuze kan maken voor jouw dieren zodat verder lijden bespaard blijft.

Heel veel sterkte toegewenst en hopen dat het verdriet en het gemis een plekje kan krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 08:47 



 
Profiel   

sasja0705 schreef
Heel, heel veel sterkte!
Ik ken het jammer genoeg.
Ook al zeggen ze, dat een huisdier natuurlijk een korter leven heeft maar soms is het gewoon even too much.
Binnen een half jaar heb ik mijn 3 oudere katers moeten laten gaan. Eerst Simba, mijn Sibeer.
Hij had al jaren last van zijn gebit, dus tanden en kiezen eruit. Hij knapte op ... tot op eens een tumor in zijn bekkie.
Prednison en metacam... funest voor de nieren. Dus op een middag thuis laten gaan.
Wat een pijn.
Kort erna mijn oude stalzwerver... die had op een dag met 11 of 12 besloten mee naar huis te gaan en couchpotatoe te worden.
Geen enkel probleem met Simba en RedNeck...
2 of 3 maanden naar Simba's overlijden voelde hij zich niet lekker... hier was n het al snel duidelijk FiV was uitgebroken en binnen 2 dagen ook hem laten gaan.
Kort ervoor had ik een klein traumapoesje opgenomen. Dus nu alleen noch Quiquebou en Red Neck...
En weer een aantal maanden en Red Neck werd verkouden.
Da erbij maar werd niet beter.
Toen gevraagd naar Snaptest.
DA vond het onzin want binnenkat en ook met Vriend de oude zwerver nooit ruzie.
Ik bestond erop. Snap was positief en de erop volgende bloedtest ook.
En uiteraard ook dus uitgebroken.
10 jaar blakende gezondheid en binnen 3 dagen een kaasplantje.
Hij kwam van een boerderij en had het dus als kitten al in de buik van mams gekregen.
Ik dacht echt ik werd gek . Mijn 3 kanjers zo maar weg.

Dus ik wens je ontzettend veel sterkte.
En laat je niets aan praten over " alleen maar dieren". de pijn is zo gemeen.


Dankjewel.
Ach wat triest, jij hebt je portie verdriet ook wel gehad zeg!
Gelukkig zegt niemand in mijn omgeving dat 'het maar dieren zijn'.
Vanavond hebben we Sammie begraven, naast Robertje, onder de appelbomen. Wanneer mijn zoon en ik het aankunnen gaan we iets voor op de graven verzinnen.

Van mijn paarden heb ik de staarten nog. Ik kom er maar niet aan toe om daarvan een aandenken te laten maken.

2 paarden en 2 katten, binnen 4,5 maanden moeten laten euthanaseren... het past niet in mijn hoofd en mijn hart scheurt ervan uit elkaar. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 20:23 



 
Profiel   

Nog eens heel, heel veel sterkte.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 10:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen