Mijn prinses is er niet meer . Opzoek Herdenkingswinkel noord holland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jessicauvita

Berichten: 2578
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Den Helder

Mijn prinses is er niet meer . Opzoek Herdenkingswinkel noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-23 06:55

Dinsdagavond heb ik plotseling afscheid van mijn lieve pony Rubina moeten nemen. Ze kreeg in de middag ernstige koliek en nadat de dierenarts geweest was ging het nog steeds niet beter. Dus zijn we gelijk naar de kliniek gegaan en savonds laat kreeg ik een belletje dat ze niks meer voor haar konden doen en dat het echt heel slecht ging, ze had heel veel pijn . Ik ben overal bij gebleven en het ging heel netjes en rustig. Het is mijn vriendinnetje al meer dan de helft van mijn leven, dus dit doet zo vreselijk veel pijn.
Gister is ze opgehaald door het crematorium, en vandaag is haar dag.

Nu wil ik heel graag een ashanger, maar de winkel via het crematorium gaat zover ik het lees, op bestelling .
Weet iemand een winkel in noord Holland waar ze deze sieraden op voorraad hebben? Ik zou het namelijk graag gelijk willen laten doen als ik haar mag ophalen.

Als iemand nog andere tips heeft, laat het me weten alsjeblieft . Ik heb zoveel verdriet dat ik misschien dingen ga vergeten ..

Afbeelding
Ons laatste momentje samen



Afbeelding

Onze geluksmomentjes

Afbeelding


Afbeelding

miereneter

Berichten: 2534
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 07:06

Wat vreselijke verdrietig dat je haar zo plots hebt moeten laten gaan :knuffel: . Hoe meer we van ze houden, hoe moeilijker het afscheid :( .

Niet in Noord-Holland, maar in Almere zit de Uitvaartwinkel, die hebben ook een fysieke winkel.
https://uitvaartwinkelalmere.nl/

huricane
Berichten: 791
Geregistreerd: 05-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 07:07

Allereerst sterkte met het verlies van je vriendinnetje.
Misschien kun je voor een hanger contact opnemen met een crematorium voor kleine huisdieren.
Ik woon in noord Brabant, maar hier hebben ze die altijd op voorraad hangen.
Wellicht kun je er daar eentje kopen.

Jessicauvita

Berichten: 2578
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Den Helder

Re: Mijn prinses is er niet meer . Opzoek Herdenkingswinkel noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-23 08:26

Bedankt
Ik heb gister middag een mooi kettinkje besteld bij de juwelier die ik via het crematorium heb gevonden . Precies zoals ik het wilde ✨

Daphne_Lady
Berichten: 24
Geregistreerd: 06-07-23

Re: Mijn prinses is er niet meer . Opzoek Herdenkingswinkel noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 08:33

Sterkte!❤️‍