Daar ga je dan mijn meisje <3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Daar ga je dan mijn meisje <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-24 17:04

hey bokkers!

helaas maak ik dit laaste topic foto topic met veel verdriet.
mijn account is begonnen met mijn oude pony carolien zoals veel van jullie weten van the good old days.
carolien heeft 2 a 3 keer op de voorpagina gestaan van bokt en daar ben ik nog steeds heel trots op.

helaas is carolien gister overleden aan de gevolgen van koliek.
haar eigenaren hebben alles gebrobeerd om haar teredden maar dat mocht helaas niet baten.. heeft ze ons toch verlaten.

zoals velen van jullie weten was zijn mijn soulmate,mijn leermeester,mijn beste vriendin.
zij heeft mij de paarden vrouw gemaakt die ik nu ben.
ik heb veel van haar mogen leren en dat heb ik ook zeker gedaan.

toen zij mij verliet in 2017 a 2018 ben ik haar heel lang uit het oog verloren. maar dankzij mijn bokt topic en jullie natuurlijk heb ik haar in 2023 weer gevonden. en ben ik samen met mijn beste vriendin (die ook echt een band had met caro) bij haar huisje geweest. en kwam er achter dat ze echt een goude huisje had gevonden met een heel lief meisje! die ook veel om haar gaf!
ik ging daar met een heel goed gevoel weer weg.
maar helaas heeft ze ons nu verlaten..
ik heb al zoveel gehuilt dat mijn tranen nu op zijn.

deze laaste foto is nog recent toen ik deze foto nam wist ik niet dat die ook de laatste zou zijn..

Afbeelding

Carolien(Shamrock Mr Oliver x Woldbergs Bart)

~2002-06-24 - 2024-01-06~

dankjewel meisje voor alle tijd die je bij mij bent geweest en alle dierbaren moment die wij hebben gehad .

ik ga je missen.


dankjewel iedereen hier op bokt die onze topic's hebben gezien en op hebben gereageerd.
dit is helaas mijn allerlaaste topic hier.
carolien blijft soort van bij ons door mijn fotografie naam.
Thepinknosemare
dankjewel iedereen!

alixblanc
Berichten: 95
Geregistreerd: 19-07-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 17:23

Oh wat erg... heel veel sterkte Y;(

CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-24 17:25

alixblanc schreef:
Oh wat erg... heel veel sterkte Y;(


dankjewel <3

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18128
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Daar ga je dan mijn meisje <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 20:09

Wat een verdrietig topic heb je geopend. Alsnog sterkte met dit verlies. Afscheid nemen went nooit..
Als je wilt kunnen we het wel voor je verplaatsen naar In Memorial [IM]?
Daar staan meer van deze gedenk- en afscheid topics. :knuffel:

Lukasje
Berichten: 11262
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 20:16

Wat verdrietig! Heel veel sterkte! Gelukkig heb je haar nog terug gevonden en kunnen zien dat ze het goed had en haar nieuwe eigenaars ook van haar hielden.

CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-24 20:23

balance schreef:
Wat een verdrietig topic heb je geopend. Alsnog sterkte met dit verlies. Afscheid nemen went nooit..
Als je wilt kunnen we het wel voor je verplaatsen naar In Memorial [IM]?
Daar staan meer van deze gedenk- en afscheid topics. :knuffel:



Ik denk dat dat inderdaad een beter plek is!

Was al zo lang niet meer op bokt geweest dat ik die plek helemaal vergeten was..maar dat is nu wel waar zij nu thuis hoort..bij de andere paarden die nu grazen in de hemel ..

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18128
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Daar ga je dan mijn meisje <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 00:40

Ga ik voor je regelen ;). Nogmaals sterkte.

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 02:00

Hey Lisanne,

Jeetje, wat verdrietig zeg om haar alsnog te verliezen. Wel heel erg fijn dat je haar nog wel teruggevonden hebt vorig jaar, en nog een tijdje met haar door hebt kunnen en mogen brengen.
Mijn Roos heeft 2 jaar geleden ook rond deze periode plots met heftige koliek gelegen, was echt kantje boord toen, wat een rot-aandoening he... ;(
Voor jou, Kristy en uiteraard voor de nieuwe eigenaren heel veel sterkte gewenst. :(:)

CaroBaex

Berichten: 205
Geregistreerd: 31-08-15
Woonplaats: olst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-24 15:40

JoyCiej007 schreef:
Hey Lisanne,

Jeetje, wat verdrietig zeg om haar alsnog te verliezen. Wel heel erg fijn dat je haar nog wel teruggevonden hebt vorig jaar, en nog een tijdje met haar door hebt kunnen en mogen brengen.
Mijn Roos heeft 2 jaar geleden ook rond deze periode plots met heftige koliek gelegen, was echt kantje boord toen, wat een rot-aandoening he... ;(
Voor jou, Kristy en uiteraard voor de nieuwe eigenaren heel veel sterkte gewenst. :(:)


hey dankjewel,
sorry voor de late reactie!

toen kristy en ik bij haar kwamen stond ze al met hoef bevangenheid op stal
de eigenaren hebben alles gedaan wat ze konden en het ging toen wij er waren al iets beter.
helaas met die koliek erbij heeft ze niet geredt... 2 rot ziektes bij elkaar helaas..

gelukkig had een goude huisje met een eigenaar die veel om haar gaf en voor de hoef bevangenheid heel veel leuke dingen met haar heeft gedaan! ze heeft daar een mooi leven gehad!

dankjewel iedereen voor de lieve berichten een paard verliezen is een van de rot dingen van dieren houden...ze worden niet zo oud als ons helaas.. maar de herinneringen blijven natuurlijk speciaal :knuffel: