Nog steeds mn pony 'horen'?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 15:41

qumaan zolang iemand zoals jij niet bang bent om dingen toe telaten van de andere kant is het fijn maar somigen mensen zijn te bang en ketsen elke contact af van iemand waar ze zo veel van houden of ze ketsen dingen af die om hulp roepen.
Ik vindt alles goed als mensen maar geen dingen gaan oproepen met flesje draaien of iets anders.
Lijkt heel onschuldig maar is het niet ze gaan dan op een begeven moment niet weg en blijven je stalken zeg maar blijven alles kapot maken waar jij van houd denk maar aan een polder ghost die zijn echt niet leuk.
Geloof me maar heb er ervaringen mee met gemenen mensen die je alleen maar pijn doen

jillie1994

Berichten: 1622
Geregistreerd: 05-04-07
Woonplaats: Beetsterzwaag

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 18:46

missfcdb schreef:
Meid dat komt echt van zelf als ze dadelijk weer in je droom verschijnd dan.
Kom je zelf ook tot rust.
En ik weet zeker dat ze nog een keer komt hoe jij hebt gedroomd ze is er zelf nog niet klaar voor om afscheid te nemen.
het komt wel goed wacht het rustig af en dan zul je zien dat het goed komt en wees vooral niet bang.


Hier rollen de tranen.
Hier zie ik, dat ze dus echt van me heeft gehouden (niet eigendunkerig).
En ik hoop dat ze nog lang niet klaar voor is, om afscheid te nemen...

Anoniem

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 18:50

jillie1994 meid komt echt wel goed.
Heb je een mooie foto van haar.
Je mag best tranen hebben dat is zelf goed je hebt gewoon tijd nodig om alles te verwerken.
en het komt echt goed.

tjalk

Berichten: 1752
Geregistreerd: 30-12-07
Woonplaats: heesch

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 18:55

Tuhan schreef:
ik geloof je verhaal ook.
mijn paard is nu 7 jaar overleden. toen hij net een paar weken overleden was heb ik hem "gezien". ik was aan het fietsen en een schim galopeerde mee, ik herkende hem er echt in. ik liet het ook niet los en huilde veel. mijn moeder heeft mij meegenomen die foto's kan lezen. toen zij mij dingen vertelde die ze niet kon weten over hem, toen pas kon ik het loslaten omdat ik wist da het goed was. geregeld heb ik wel dromen over dat hij bij mijn nieuwe paard in de wei staat.

sterkte ieder geval als je erover wilt praten kun je altijd pb-en


meid,, ik heb bijna alle verhalen gelezen.. maar toen ik die van jou leeste kreeg ik de trillingen over mijn lijf en ook kippenvel.. Ik geloof je door en door

Claudia__

Berichten: 3388
Geregistreerd: 05-03-06
Woonplaats: De Meern

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 19:52

Het lijkt me zo fijn om niet iets van mijn pony te horen, of zelfs te zien.
Ik heb wel de afgelopen nachten over haar gedroomd, misschien dat dat iets betekent?

Mijn pony en ik hebben een hele hechte band, misschien dat ze iets van zich laat horen als ik me er meer voor open stel. Maar hoe doe je dat?

Anoniem

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 19:57

Claudia__ met je gevoel.
en laten zien dat je echt contact wilt somigen mense die zijn bang en dringen het weg ik vindt het goed en leuk om te horen dat jij je daarvoor wilt open stellen maar kijk wel uit dat je jezelf niet voor anderen openstelt die niet zo vriendelijk zijn.
ik wens veel succes met het zoeken naar contact

xsimone
Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-10-06
Woonplaats: Groningen

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 20:01

Ik heb ook zoeits gehad, de dag na dat mijn pony was ingeslapen zat ik met mijn moeder aan het ontbijt, en ineens zaten er 2 tortelduifjes bij ons in de tuin, we wisten meteen dat het van Smirnoff was. Als ik me soms rot voel, of moet huilen over Smirnoff komt er wel eens een tortelduifje langs, vooral mn moeder heeft dit vaak. Ik vind het eigenlijk wel een mooi gebaar!
Lovers

Claudia__

Berichten: 3388
Geregistreerd: 05-03-06
Woonplaats: De Meern

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 20:02

missfcdb schreef:
Claudia__ met je gevoel.
en laten zien dat je echt contact wilt somigen mense die zijn bang en dringen het weg ik vindt het goed en leuk om te horen dat jij je daarvoor wilt open stellen maar kijk wel uit dat je jezelf niet voor anderen openstelt die niet zo vriendelijk zijn.
ik wens veel succes met het zoeken naar contact

Ik probeer het wel, maar zodra ik dan iets 'voel' dan vind ik het weer eng, en ik denk dat ik mij dan toch onbewust ervoor afsluit terwijl ik heus wel weet dat mijn pony mij nooit kwaad zou doen.

Ik ga het gewoon is een keer proberen, en binnenkort ben ik weer op stal dus misschien dat ik dan eerder iets van haar aanwezigheid voel. Lachen

Anoniem

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 20:05

xsimone das echt mooi.
Claudia__ komt goed je wilt het heel graag je moet gewoon denken aan alles wat je mee hebt gemaakt met je ponny/ paard en dan komt het van zelf.

Claudia__

Berichten: 3388
Geregistreerd: 05-03-06
Woonplaats: De Meern

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 20:11

missfcdb schreef:
xsimone das echt mooi.
Claudia__ komt goed je wilt het heel graag je moet gewoon denken aan alles wat je mee hebt gemaakt met je ponny/ paard en dan komt het van zelf.

Ga ik doen!
Bedankt voor de tip Lachen

jillie1994

Berichten: 1622
Geregistreerd: 05-04-07
Woonplaats: Beetsterzwaag

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 17:42

Gister in mijn kamer maakte ik het helemaal donker en stak een kaarsje op.
Ik begon te praten, bedoeld voor Viva.
Hoe fantastisch ze altijd was, hoeveel ik van haar hield etc etc.
Toen kwam er opeens een gevoel dat ze bij me was.
Opeens rolden de tranen over mijn wangen.
Ik weet het zeker, ze was bij me.
Zo heb ik nog een kwartier tegen haar gepraat, en ik weet zeker dat ik dit vaker ga doen.
En ik meen dit echt serieus, ze was bij me, ik zweer het....ze was bij me Vriendjes zijn?

Claudia__

Berichten: 3388
Geregistreerd: 05-03-06
Woonplaats: De Meern

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 17:48

jillie1994 schreef:
Gister in mijn kamer maakte ik het helemaal donker en stak een kaarsje op.
Ik begon te praten, bedoeld voor Viva.
Hoe fantastisch ze altijd was, hoeveel ik van haar hield etc etc.
Toen kwam er opeens een gevoel dat ze bij me was.
Opeens rolden de tranen over mijn wangen.
Ik weet het zeker, ze was bij me.
Zo heb ik nog een kwartier tegen haar gepraat, en ik weet zeker dat ik dit vaker ga doen.
En ik meen dit echt serieus, ze was bij me, ik zweer het....ze was bij me Vriendjes zijn?

Dat lijkt me heel erg mooi om mee te maken.

jillie1994

Berichten: 1622
Geregistreerd: 05-04-07
Woonplaats: Beetsterzwaag

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 17:52

Claudia__ schreef:
jillie1994 schreef:
Gister in mijn kamer maakte ik het helemaal donker en stak een kaarsje op.
Ik begon te praten, bedoeld voor Viva.
Hoe fantastisch ze altijd was, hoeveel ik van haar hield etc etc.
Toen kwam er opeens een gevoel dat ze bij me was.
Opeens rolden de tranen over mijn wangen.
Ik weet het zeker, ze was bij me.
Zo heb ik nog een kwartier tegen haar gepraat, en ik weet zeker dat ik dit vaker ga doen.
En ik meen dit echt serieus, ze was bij me, ik zweer het....ze was bij me Vriendjes zijn?

Dat lijkt me heel erg mooi om mee te maken.


Normaal kan ik er wel om praten, maar opeens kwam er iets, en lukte het niet meer.
Aan de ene kant doet het pijn, want ik wil zoveel met haar doen, maar aan de andere kant voelt het fijn, want ze wil nog bij me zijn....
Ik had nooit gedacht dat het zo zou aflopen...

Claudia__

Berichten: 3388
Geregistreerd: 05-03-06
Woonplaats: De Meern

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 18:00

Dat is inderdaad heel erg fijn. Ja

Ik heb niks van mijn pony gevoeld, maar laatst had ik wel het gevoel dat ik niet alleen was.
Ik denk niet dat niet bij me wil zijn, want we hadden een heel erg sterke band....misschien dat ik me er (on)bewust voor afsluit? Dat vind ik heel erg jammer, want ik zou zo graag nog eens haar aanwezigheid willen voelen.

Lisaaaaaaa
Berichten: 153
Geregistreerd: 12-07-07

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 18:15

Ik geloof je wel hoor! misschien dat ze wil laten weten dat ze er nog (voor je) is.
het lijkt mij ook wel prettig om die dingen te horen.
ik zelf heb zoiets nog niet meegemaakt.

Heel veel sterkte met het verlies! Ach gut

alwinlove123
Berichten: 224
Geregistreerd: 23-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 15:21

Jas ik ook gehad met een overleden paard er wat het paard altijd deed was half uit de stal staan en dat deed mij in de vakantie overleden paard ook heel raar

heidinuyten

Berichten: 232
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Rucphen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 12:41

Ik herken het ook wel, ik denk dat ze nog vaak bij jullie is en pas weg gaat als ze ziet dat het weer beter gaat met je.

alwinlove123
Berichten: 224
Geregistreerd: 23-02-13

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 16:19

Ja dat is waar maar het kan nog langer duren door mij andere overleden paard

janahxginger
Berichten: 910
Geregistreerd: 29-04-14

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 16:24

ik herken het eigenlijk wel. Mijn paard is negen maanden geleden gestorven...en ik heb echt al vaak gehad dat ik voorbij een andere weide rij en precies hetzelfde paard zie staan. Precies of hij het is. Net hetzelfde met zijn hinnikje.

alwinlove123
Berichten: 224
Geregistreerd: 23-02-13

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 13:31

Maar je heb gauw de neiging om niet los te laten

alwinlove123
Berichten: 224
Geregistreerd: 23-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:13

Ik zelf heb nogal een neiging om in de lege stallen van de twee overleden paarden te kijken echt ik viel soms hun aanwezig heid tijden dat kijken

alwinlove123
Berichten: 224
Geregistreerd: 23-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 10:49

Het paard wat ik rij gaat nu aleen met haar hoofd uit de stal te steken een beginned verschijnsel van mij andere 2 overleden paarden ook altijd deden maar die gingen dan ook letterlijk half uit de stal staan
en nog iets als ik naar de manege ga dan kijk ik in de 2 lege stallen want heb altijd het gevoel dat ze nog bij me zijn

alwinlove123
Berichten: 224
Geregistreerd: 23-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 07:42

alwinlove123 schreef:
Het paard wat ik rij gaat nu aleen met haar hoofd uit de stal te steken een beginned verschijnsel van mij andere 2 overleden paarden ook altijd deden maar die gingen dan ook letterlijk half uit de stal staan
en nog iets als ik naar de manege ga dan kijk ik in de 2 lege stallen want heb altijd het gevoel dat ze nog bij me zijn

Ze gaat nu half uit de stal staan creepy het voelt voor mij heel fijn want dan weet ik dat ze bij mij zijn

Laura12

Berichten: 674
Geregistreerd: 14-02-13
Woonplaats: Winterswijk

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 08:27

Ik weet niet of ik nu bang moet worden van die verhalen of dat ik me juist gerust moet stellen.... :(
Als ik bij mijn oma ben voel het alsof mijn opa er ook is (is overleden toen ik 1maand was)
En als ik er aan denk kan ik wel gaan huilen...
En mijn overleden konijn hoorde ik ook altijd....

alwinlove123
Berichten: 224
Geregistreerd: 23-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 23:32

Toen ik nog op de stal reed had ik steeds de neiging om met een grote boog om stalen te lopen die open stonden en dat omdat miep en monty altijd half uit hun stal stonden.