Nog steeds mn pony 'horen'?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:43

Iets om over na te denken:

Volg je hart!
Vraag je niet af wat 'zij daar' zoeken.
Vraag wat er binnen in jou is.
Volg niet je interesses, want die zijn veranderlijk,
maar volg wat je bent en waar je van houdt,
wat nooit of mag veranderen.

Met andere woorden: ook al is je pony/paard weg, hij/zij blijft toch in je hart!

Manon_V

Berichten: 1660
Geregistreerd: 26-03-07
Woonplaats: Breda

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 14:42

Ik heb het niet echt met dieren meegemaakt, al voel ik dan wel soms iets in mezelf dat zegt dat ik op moet passen. Wij hebben namelijk vorige zomervakantie een hondje gehaald, Bing, hij werd ingeslapen omdat hij in zn koppie niet helemaal 100% was (voort verhaal kan je altijd pb sturen, ik praat er graag over). Bing was een hondje dat je ineens uit het niets aan kon vallen en de laatste tijd voordat hij werd ingeslapen hing er altijd een bepaalde sfeer voor mijn gevoel om hem heen en hij kon je ook op een bapaalde manier aankijken die niet echt prettig is. Dat gevoel heb ik af en toe wel gehad. Maar niet echt dat ik hem zag lopen.

Oja! Onze eerste hond was een mechelse herder, hij heette Falco en was echt super! We waren grote maatjes. Maar ook hij kwam uit het asiel, net als Bing. Falco was bij zijn eerste baas ontzettend mishandeld, bij zijn tweede baas werd hij heel goed opgevoed, maar die man kreeg een of andere ziekte waardoor hij niet meer helder was en toen is Falco naar ons toegekomen. Falco en ik kregen een heel goede band omdat we in het begin allebei bang van elkaar waren.
Ik was echt zo gek op hem dat ik ook vaak meeging met mijn vader om 6 uur 's ochtends om hem uit te laten, momenten om nooit te vergeten!
Maar op een dag was ik met Falco aan het spelen, ik struikelde en viel achterover op mijn hoofd, zelf heb ik dus niets meegemaakt van wat hij toen deed, maar hij beet mij flink in mijn gezicht, bij mijn oog, in mijn neus en op mijn hoofd. Ik moest naar de eerste hulp. Toen ik 's avonds terug kwam ging ik als eerste naar Falco toe, hij zat heel zielig op de mat en wist nog precies dat hij fout was geweest. Ik vloog hem om zijn nek en heb hem flink geknuffelt (nog altijd vind ik het moeilijk als ik hietaan denk). De volgende dag moest Falco terug naar het asiel omdat mijn moeder en zusje hem niet meer vertrouwden.
Ik begon 2 jaar later hem heel erg te missen en begon een zoekactie, zonder dat mijn ouders hiervan wisten. toen ongeveer een jaar later ben ik ermee opgehouden....
Dat was aan de ene kant goed voor mezelf, maar aan de andere kant ook helemaal niet! Ik kreeg drie dromen vlak achter elkaar. Uit elk van die dromen bleek dat er nog een keer zo'n ongeluk zou gebeuren, dat ik gebeten zou worden door een hond in mijn gezicht.
Ik denk dat dit falco's werk was, maar zeker weten doe ik het niet, al geloof ik wel alle verhalen die hier staan.

Ik heb ook meegemaakt dat ik een aanwezigheid heb gevoeld. Dit was niet van een dier, maar van mijn opa.
De avond dat mijn opa is overleden voelde ik om 10 uur 's avonds een aanwezigheid in mijn kamer, ik lag opbed en durfde me echt niet te bewegen, zo bang was ik op dat moment!
De volgende ochtend hoorde ik dat opa was overleden, compleet onverwacht aan een hartaanval. Ik wist meteen dat opa dit was en dit geeft me eigenlijk wel een goed gevoel.

-xXx- Manon
p.s. Mensen die hier graag over praten, mijn inbox staat ervoor open!

_Femkee

Berichten: 1112
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:46

Maantjj schreef:
Maar op een dag was ik met Falco aan het spelen, ik struikelde en viel achterover op mijn hoofd, zelf heb ik dus niets meegemaakt van wat hij toen deed, maar hij beet mij flink in mijn gezicht, bij mijn oog, in mijn neus en op mijn hoofd. Ik moest naar de eerste hulp. Toen ik 's avonds terug kwam ging ik als eerste naar Falco toe, hij zat heel zielig op de mat en wist nog precies dat hij fout was geweest. Ik vloog hem om zijn nek en heb hem flink geknuffelt (nog altijd vind ik het moeilijk als ik hietaan denk). De volgende dag moest Falco terug naar het asiel omdat mijn moeder en zusje hem niet meer vertrouwden.


Wat een gedoe, zeg!! maar je zegt dat jij en Falco een hele goede band hebben/hadden, hé? En toen je struikelde hij in je gezicht beet? weet je waarom hij dat deed?? als een dier zo aan iemand gehecht is en er gebeurt iets mee (zoals struikelen en niet meer opstaan/wakker worden) dan doet het dier er alles aan om zijn/haar baasje wakker te maken! Falco dacht op die manier je wakker te maken.. hij was (denk ik) bang dat hij je kwijt zou raken.. Ik weet haast zeker dat Falco weet dat hij fout was, door jou te bijten, maar hij wilde je wakker maken (ik weet niet of je toen buiten bewust zijn was..) en misschien heeft je moeder of vader hem flink gestraft of voelde hij dat hij hierdoor weg moest..
Ik ben ook ooit gevallen en toen kwam mijn hond ook meteen naar me toe gelopen en die beet me toen in mijn hand (ze bijt nooit!!) gelukkig voor mij dat ik nog bij bewust zijn was..
En wat die dromen betreft.. misschien zoekt Falco wel contact met jou?? en wilt hij je vertellen dat je moet op letten..

Manon_V

Berichten: 1660
Geregistreerd: 26-03-07
Woonplaats: Breda

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:54

Femkuh schreef:
Wat een gedoe, zeg!! maar je zegt dat jij en Falco een hele goede band hebben/hadden, hé? En toen je struikelde hij in je gezicht beet? weet je waarom hij dat deed?? als een dier zo aan iemand gehecht is en er gebeurt iets mee (zoals struikelen en niet meer opstaan/wakker worden) dan doet het dier er alles aan om zijn/haar baasje wakker te maken! Falco dacht op die manier je wakker te maken.. hij was (denk ik) bang dat hij je kwijt zou raken.. Ik weet haast zeker dat Falco weet dat hij fout was, door jou te bijten, maar hij wilde je wakker maken (ik weet niet of je toen buiten bewust zijn was..) en misschien heeft je moeder of vader hem flink gestraft of voelde hij dat hij hierdoor weg moest..
Ik ben ook ooit gevallen en toen kwam mijn hond ook meteen naar me toe gelopen en die beet me toen in mijn hand (ze bijt nooit!!) gelukkig voor mij dat ik nog bij bewust zijn was..
En wat die dromen betreft.. misschien zoekt Falco wel contact met jou?? en wilt hij je vertellen dat je moet op letten..


Falco was mishandelt, waarschijnlijk beet hij mij van schrik, maar wat jij zegt over het wakker maken, kan ook heeel goed waar zijn. Ik denk, of eigenlijk weet bijna zeker, dat ik op dat moment buiten bewustzijn was, want ik had niet gemerkt dat ik bloedde, dat moest mijn zusje zeggen Tong uitsteken
Falco wist heel goed dat hij fout zat, mijn moeder stond op dat moment aan de keuken, waar ik viel, dus zij trok Falco van me af. Toen we naar het ziekenhuis gingen lieten we mijn zusje achter met hem (stom!!!), zij had hem in de bijkeuken gedaan omdat ze bang was, hier zat hij nog toen ik thuis kwam, zielig te zitten op de mat Huilen .
Ik denk idd dat Falco mij probeerde te waarschuwen, maar misschien had het ook wel met mijzelf te maken, ik was op dat moment gestopt met zoeken naar Falco en dat voelde een beetje als hem in de steek laten waardoor ik heel erg onrustig werd...

Maargoed, eigenlijk zijn we een beetjj van het onderwerp aan het afdwalen Knipoog

Machonito

Berichten: 1614
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: ergens tussen de Noordpool en de Zuidpool

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 12:14

Mijn Ouders hebben 2 katten Punkie en vosje waaronder 1 pas (vosje) dood is gegaan in mijn armen.
we waren op weg naar de dierenarts voor inentingen en ze zaten bijde op de schoot van mijn moeder.
en mijn vader draaide de terrein op van de dierenarts en ineens gaf 1 van de katten een rare harde enge gil en zakte inelkaar.
Ik pakte haar op en rende naar de praktijk toe ineens deed ze haar hoofdje omhoog en keek me aan haar ogen werden groot en snaktje naar adem en ineens was ze weg.
Dierenartsen hebben geprobeerd haar te helpen maar helaas ze was al vertrokken.
haar hartje had het begeven.
(Mijn ouders hebben haar laten cremeren en ze staat nu thuis in een mooi potje met haar foto erin.)


Mijn moeder vertelde me in de auto op weg terug naar huis dat Punkie met grote ogen naar vosje keek en zo ineens naar boven volgde
of ze vosje uit haar lichaam had zien treden.
ik geloof daar echt in poezen hebben al een zintuig exrta.

Later vertelde mijn vader van volgens mij is ze nog aanwezig.
want ze voelde voetstapjes op bed terwijl de andere poes gewoon naast hun lag.
en ook een geluid bonk leek net dat iets van bed afsprong
en punkie reageerd er ook op en ze keek steeds naar de richtig met grote ogen of ze iets voorbij zag komen.


Ik geloof daar wel in

Guardian
Berichten: 451
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: ik in Purmerend, knol in eemnes

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 03:08

ik geloof er heilig in!ik heb zelf ook meerdere dingen meegemaakt zowel met mensen als dieren. toen ik een jaar of 11 was reed ik elke zaterdag op de manege op agaat, een paard, in de ponieles. ze was mijn grote vriendin met haar 1.80m en ik met mn 1.50m ongeveer toen. een paar maanden voordat agaat ingeslapen werd voelde ik al dat ze weg zou gaan en nooit meer terug zou komen al wist ik niet waarom. agaat had problemen met een van haar knieen en ze was ook niet de jongste meer. maargoed, uiteindelijk was ze ingeslapen, ze had zoveel pijn maar wilde nog zo graag, ze kon gewoon niet meer. de dag nadat ze ingeslapen was ben ik naar de manege gegaan en ik hoorde agaatje hinniken, een hinnik uit duizenden, en ik was niet de enige die dat hoorde. voor maanden hoorde ik haar hinniken als ik naar de stallen toe liep, iets wat ze altijd deed als ze me hoorde of rook, en ik reageerde dan altijd met hallo agaatje. na een tijdje stopte het en dat vond ik wel jammer.

ook toen mijn oma een paar jaar geleden overleed had ik rare ervaringen die veel mensen afgschreven als verdriet. ik was op mijn werk (ik woonde toen in engeland) en had zoals altijd mijn mobiel bij me. maar om de een of andere reden had ik hem die dag aan laten staan, normaal deed ik hem altijd uit, en hield hem goed in de gaten ondanks dat ik geen bereik had. om 7 uur s'avonds, ik had nog 2 uur te gaan op werk, belde mijn moeder me op mijn mobiel dat mijn oma in zoetermeer in het ziekenhuis lag op haar sterfbed en dat ik zo snel mogelijk naar nederland moest komen. ik kon die dag niet meer vertrekken en moest dus wachten tot de volgende dag, waar ik overigens stevig over baalde. de volgende dag ging in naar het vliegveld om naar nederland te vliegen en ik wilde er zo snel mogelijk zijn aangezien ik nog afscheid wilde nemen van mijn oma ondanks het feit dat ze me waarschijnlijk niet meer zou kunnen horen. maar mijn vlucht was vetraagt. zo erg zelfs dat tegen de tijd dat ik eindelijk op schiphol was mijn stiefvader daar al stond te wachten met het slechte nieuws dat mijn oma was overleden...precies op de tijd dat mijn vlucht vertrok! maar dat is nog niet eens het meest bizarre. onderweg naar luton, het vliegveld in engeland, zat ik in de trein tegenover een vrouw uit zweden ofzo en die leek zo ontzettend veel op mijn oma dat ik dacht dat mijn oma in de trein zat. zelfs na meerdere keren kijken kon ik geen verschil zien tussen die vrouw en mijn oma en sprak haar dus ook uiteindelijk aan, toen bleek dat het niet mijn oma was. nou zal je wel denken dat ik absoluut maf ben of dat ik jong was maar ik was toen 23 en dus ook niet zomaar onder de indruk, al zal de situatie er wel bij geholpen hebben. mijn vetraagde vlucht was overigens binnen 15 minuten in nederland wat ongehoord is aangezien de vlucht normaal 50 minuten duurt...

mijn katten kijken ook regelmatig naar dingen die er niet zijn en blazen alsof ze iets zien wat ze niet leuk vinden. maar dit gebeurde pas nadat mijn kitten garfield was ingeslapen toen ze 9 maanden oud was en vol zat met kanker gezwellen. sindsdien kijken en blazen mijn katten naar iets wat ik niet kan zien, al hoor ik af en toe wel dingen die ik niet kan plaatsen....heel raar allemaal. maar dit heb ik al van jongs af aan en ben er ook niet bang voor.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 16:29

Hier in huis gebeuren ook vreemde dinge, lampen gaan knipperen [soms,niet altijd],deur gaat tot 3 keer toe heel langzaam open,terwijl alle deuren en ramen dicht zijn [dus kan geen tocht of wind zijn].Een ketting van een mountainbike die muurvast klem zit en de volgende morgen haal ik hem er zo af zonder gereedschap te gebruiken.Vogels die s'avonds geschrokken door hun kooi vliegen als we de film Poltergeist zitten te kijken [toen ging de deur trouwens ook steeds open].Een cassette recorder die opeens begint te spelen,zonder dat de Play knop is ingedrukt.Iemand die je aantikt terwijl er niemand is,of een ijskoude wind in huis die langs je heen gaat.Zo heb ik nog veeel meer dingen mee gemaakt,ik ben er niet bang meer voor.Ik geloof er ook in,alleen in die mensen die met de overledenen kunnen praten en er geld uit slaan?die zijn nep.Iemand die zo'n gave heeft verdient er niet aan en maakt zich niet belend in de media.Ik heb zelf vele mensen en dieren genezen met mijn handen en 'gedachten'.Ik schreeuw dit niet van de daken,want ik wil niet dat dit bekend word.En je word al gauw voor GEK verklaard door de meeste mensen.Mijn schoonzus had veel pijn aan haar rug en in haar zij,ze had wat aan haar nier.Ik heb haar helemaal genezen op afstand d.m.v. concentratie op haar.Dit is echt gebeurt,en vele andere genezingen.Veel mensen hebben een gave maar vele weten dat niet eens.En geesten?ja die bestaan wel degelijk, goede en slechte.Maar ik ga stoppen,kan er wel een heel boek over schrijven zo.

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:39

Hier in huis willen ook nog weleens rare dingen gebeuren, zoals net nog: stond ik onder de douche, zie ik heel vaag een manspersoon staan (als ik dit doorvertel aan de anderen, wordt ik vast voor gek verklaard!) Schuif ik de douchecabine open... weg 'vent'! Ook is er beneden het geval van de tuindeur. Want hoe kan het ineens dat de deur ineens ontzet is? Niemand krijgt 'm meer open! NIEMAND!!! Ook de balk die als een noodmiddel ertussen zit (en die dus normaal erg makkelijk te verwijderen WAS!) zit nu vast als een HUIS! Verklaar me maar voor idioot of zo, maar ik denk dat iets (of iemand!) ons uit de tuin wil houden! Zelfs met de klok is wat vreemds aan de hand. De batterij is ervan leeg en al die tijd stond 'ie op 12 uur. Dat ging een paar dagen goed... totdat de klok eergisterochtend... om 10 voor half 1 stond! (met de wijzers nog steeds stil!) Ik had gevraagd hoe dat kon, kreeg ik als antwoord: de wijzer is naar beneden gevallen! AMMEHOELA!!!! Iemand heeft die klok zó GEZET!! Anders was de grote wijzer wel helemáál op de 6 blijven staan! Maar nu staat 'ie 10 minuten vóór.

>> RARARA!!! HOE KAN DIT???? <<

Ceres_olisa

Berichten: 229
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 10:57

Sterkte he, krijg je nu ook een ander paard? ik geloof je wel!! kan zelf ook geesten zien

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 11:01

Onze klok heeft wéér bewogen! Nu staat 'ie weer op Kwart voor één! (er zit een lege batterij in) dus... nu weet ik het zeker! HET SPOOKT BIJ ONS!!!!!!!!!!!!!!!

Allejandro
Berichten: 18541
Geregistreerd: 21-09-03

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 11:09

Paardenmaf1 schreef:
Onze klok heeft wéér bewogen! Nu staat 'ie weer op Kwart voor één! (er zit een lege batterij in) dus... nu weet ik het zeker! HET SPOOKT BIJ ONS!!!!!!!!!!!!!!!

Soms wordt de batterij opgeladen door energie in en rond het huis. Dan heeft ie energie om tot 20 voor ofzo, of kwart voor te gaan.
Maar spoken? Nee. Daar ben ik te nuchter voor Vork

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 11:39

(offtopic): De batterij is gortdroog die erin zit! (zat eerst in het bakje met de gebruikte batterijen, was een Duracell) Hij zat er zelfs verkeerd om in, vertel ik je! (net effe gechecked!)

_Femkee

Berichten: 1112
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:39

misschien moet je er een medium bij halen ofzo.. om te vragen wat die persoon wil? wat bij mij altijd helpt is door te zeggen: 'Ga weg, ik kan je niet helpen, ik kan je niet zien, ik kan je niet horen, ga op zoek naar iemand die je wel kan helpen' en dat steeds herhalen.. dan is het ook weg..

Guardian
Berichten: 451
Geregistreerd: 19-06-07
Woonplaats: ik in Purmerend, knol in eemnes

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 15:40

euuuw dat is wel maf jah!

_Caitje__
Berichten: 1869
Geregistreerd: 06-10-06

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 21:43

Ik heb het met een hond. Hij is ingeslapen een paar jaar geleden, maar soms voel ik nog het gelik aan mijn oren. Dat deed hij altijd. En dan heb ik zoiets, het is goed, hij is nog steeds heel dicht bij me.

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 23:05


Love_boyke
Berichten: 318
Geregistreerd: 25-06-07

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:49

_anton_love_ schreef:
Jaa dat is het zeker, Ik wist ook een keer zeker dat ik me oma in de gang zal lopen..


Ik heb dit ook een keer gehad in het huis van mijn opa,
een deurknop draaide in hun slaapkamer, terwijl er niemand was..

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:18


901823
Berichten: 4889
Geregistreerd: 05-06-06

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:47

Ik geloof ik zeker in, laatst zag ik, het was heel vreemd, de tante van m'n vader, die overleden is fietsen, ze woonde niet hier, en ze is er niet meer...

Ook heb ik zelf 'last' van geesten/entiteiten, geef t een naam, ze laten dingen bewegen, doen of er iemand is, lopen op de trap wat je goed hoort ect, gooien dingen tegen me aan... er zijn zoveel dingen die er gebeurd zijn hier die onverklaar baar zijn...

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 22:28

Gisteravond moest ik even naar de WC en pots (ik weet niet hoe!) maar het werd ineens koud om me heen, net alsof ik door een of andere koude mistbank liep! Zó BIZAR! En net wanneer ik de trap op wilde lopen, zag ik iemand in de spiegel staan. Ik kon het niet zijn , want ik stond al halverwege op de trap. (een zwarte man!)

_Femkee

Berichten: 1112
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:18

@Paardenmaf1: Je maakt jezelf nu bang door die filmpjes op te zoeken enzo, maar dat moet je juist niet doen! (slechte) geesten leven van angst. Zodra ze in de gaten krijgen dat je niet bang voor ze bent en dat je ze niet kan verstaan enzo, misschien gaan ze dán weg.. Zoek anders toch iemand die met geesten kan praten en of hij/zij die weg zou willen sturen of zo iets dergelijk.. of visualiseer een wit licht om je heen, dat geeft bescherming (voor als je je echt niet fijn voelt en echt bang bent)

edit; er is een topic over geesten, dan kan je daar dingen vertellen en vragen viewtopic.php?f=18&t=747858&hilit=

xXkippieXx
Berichten: 29
Geregistreerd: 11-04-07

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:31

je hoort vaak dingen die er niet zijn.dat komt omdat je niet wilt geloven dat het er niet meer is net mals je vader misschien.maar ik geloof het wel maar het kan wta hier boven staat

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 22:04

Een tijdje geleden stond er een of andere schim voor de [voor]deur.Het was net zo'n soort rookwolkje maar dan heel dun en wit.Het was niet mistig buiten,de ketel stond ook niet aan [anders kon het de damp zijn daarvan],het was s'nachts rond 12 uur ofzo.Een kennisje van me sliep toen bij ons en die zag het 2 keer zelfs,ik zelf maar 1 keer.Ik weet nog steeds niet wie of wat het geweest is.Ook een keertje s'nachts,ik was in slaap gevallen op de bank met t.v. kijken.Ik werd opeens wakker van een heel groot fel spierwit licht.Het kwam uit de t.v. en verlichtte heel de huiskamer.Na 1 minuutje was het weer weg en was er weer gewoon beeld mét geluid.Het is nu alweer een poosje rustig in en om het huis.

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 22:56

Hier wat vreemds: Beyaert is een paar dagen terug overleden, maar toch had ik vandaag even het rare gevoel dat er toch nog iets van activiteit in zijn stal te bekennen was. Hoorde namelijk zachtjes geschuifel in de (LEGE!) stal! Ik heb het maar niet tegen de anderen gezegd en heb heel schijnheilig het herinneringsblaadje gelezen dat naast de stal hing. Bij Oscar kon het niet zijn want die was weg en aan de andere kant van de stal (aan de rechterkant) was ook niemand. Heel bizar. (zou hij dan teruggekomen zijn om ons toch nog even gerust te stellen?)

Dat zou fijn zijn want we missen die ouwe rakker nu al!

Oja, ook leek ik iets van een heel zacht snuifje te horen die ECHT uit de stal vandaan kwam! (leek op een zacht zuchtje)

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 22:03

Ik geloof erin.
Ik heb vaak het gevoel gehad dat er iemand bij me was.
Wie/wat het zou hebben kunnen zijn weet ik niet.
Het zou de oma van me vader kunnen zijn geweest die overleden was toen ik net geboren was. Ik heb het gevoel al een tijdje niet meer gehad daarna. Sinds mijn opa overleden is heb ik het weer terug. Dit keer zou het waarschijnelijk dus mijn opa zijn geweest. Hij is nu al half jaar dood, en ik heb het gevoel wel minder. Ik zie hem wel heel vaak voor me. Dan komen de leuke herrineringen naar boven. Het enige wat ik ook nog weet van vroeger is dat hij me een keer kwam ophalen met de fiets op school, en dat we langs een lange weg met veel bomen fietste. En dat is al zeker 6/7 jaar geleden. Ik ben tijdje geleden nog langs die fietspad gereden, en ik probeerde me te herrineren waar het was en ik wist gewoon de plek aan te wijzen. Heel eng.