winnie.. (winston) nu bijna n jaar geleden overleden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mentjuh

Berichten: 3230
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Arendonk

winnie.. (winston) nu bijna n jaar geleden overleden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 01:31

mijn paardje winston een 6 jarig jong BWP paardje n jaar geleden onverwacht overleden..
ik had hem 2 jaar.. nooit iets aan de hand geweest.. toen werd hij kreupel we hebben meteen de
DA gebeld.. hij kon aan zijn benen zelf niet veel vinden maar hij liep toch niet goed dus is hij
meegegaan naar de kliniek. toen bleek het aan zijn nek te liggen. hij scheen artrose te hebben
in zijn nekwervels, er was een fragmentje afgebroken en dat duwde op zijn zenuwen vandaar dat hij
moeilijk liep. hij zou een half jaar op rust moeten en dan weer oppakken. ik was blij dat hij er weer
boven op zou komen. toen zijn er voor de zekerheid nog wat bloed monsers genomen.
daar kwam iets heel ovenverwachts uit hij scheen ergens tegen te vechten. ze hebben
een scan gemaakt van zijn buik om te kijke wat het was. nu hadden ze een groot abses gevonden.
hij was erg slecht ter been en we moeten een paar dagen wachten voordat ze een operatie konden doen om
te kijken of ze het abses weg konden halen..
toen ik bij hem was in de kliniek keek hij heel treurig uit zijn ogen.. hij had alleen aandacht voor mij.. hij legde zijn hoofd
op mijn schouder en liet hem helemaal hangen.. dit is de laatste keer dat ik mijn lieve paardje heb gezien..

en toen werd ik gebeld door mijn vader.. winnie was er niet meer :'( het abses was veel te groot om weg te halen
en we konden kiezen hem natuurlijk laten overleiden met veel pijn of hem niet meer wakker te laten worden
van de operatie.. we hebben m natuurlijk niet langer laten lijden..
het ging allemaal heel snel binne anderhalve week was hij van kreupel tot overleden..
ik heb t er nog steeds heel erg moeilijk mee ik mis hem ontsettend!! hij was mijn 1e eige paardje
die ik 2 jaar heb gehad..
die avond dat hij heen gegaan is droomde ik over hem.. ik zag hem vrolijk en gezond rond galoperen
op een mooie wei met andere paarden om hem heen.. het klinkt raar maar ik heb t gevoel dat hij wilde
zeggen dat hij t nu goed had en geen pijn meer had.. het deed me wel goed.

ik mis hem nog steeds heel erg en er zal nooit een paard zijn die winston kan vervangen..

Kaitlyn

Berichten: 9736
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: winnie.. (winston) nu bijna n jaar geleden overleden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:27

heel heel veel sterkte, ook al is het nu een jaar geleden. het is en blijft verschrikkelijk om iets te verliezen waar je van houd..

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re: winnie.. (winston) nu bijna n jaar geleden overleden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:54

Aangezien je paard langer dan 3 maanden geleden is overleden zijn dit soort topic niet toegestaan. Je kunt je verhaal in dit topic kwijt: viewtopic.php?f=151&t=597114.

Veel sterkte ermee!