Arrabella bijna een jaar later en mis je nog steeds !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sjanetje
Berichten: 579
Geregistreerd: 12-10-06
Woonplaats: Schoonhoven

Arrabella bijna een jaar later en mis je nog steeds !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 14:27

Het is al bijna een jaar geleden maar voelt nog als de dag van gister,

Vorig jaar begin mei bracht ik mij meisje naar de wei op lekker een paar maandjtes te genieten ! Wist dat het weleens de laatste keer kon zijn want mij meisje is al 34 jaar !

Deze gedachten werden werkelijkheid en ze mocht ruim 2 weekjes genieten in de wei, totdat ze een hersen infarct kreeg. Wat was mij lieve meis in 1 klap veranderd zeg Verdrietig ze kon bijna niet meer lopen, kon amper eten. Maar ze wou wel graag eten en zachtjes kwam ze dan naar mij toe gewankeld.

Binnen een paar minuten was de DA er, en die vertelde mij dat ze echt op is en dat ze top leeftijd heeft behaald.! Ik kon alleen maar huilen Huilen want ik wou haar niet kwijt ze is al 16 jaar mijn maatje. Toch zat er niks anders op en moest mij meisje uit haar lijden verlossen. En heb nog 2 dagen afscheid kunnen nemen van haar en dat heb ik dan met alle liefde gedaan.

De dag dat ze een spuitje kreeg ben ik bij haar gebleven tot haar laatste zuchtje, ze keek mij aan lag haar hoofd neer op mij been en ze was bij me weg genomen. Ik kon alleen maar huilen ( nu dat ik dit typ ook ) dag later werd ze opgehaald. Heb nog lang naast haar gezeten en bedankt voor alle mooie jaren die wij samen hebben doorgemaakt.

Lieve meid, ik mis je nog steeds zal je nooit vergeten! Lovers

Heb ook nog na afloop een diergesprek gehad en dit was helemaal geweldig. ( voor mensen die erin geloven)
Ze vertelde dat ze een fanatastich leven heeft gehad bij mij, maar lichamelijk helemaal op was.
En nog meer mooie dingen die de persoon niet kon weten wie het diergesprek uitvoerde.

Ook vertelde ze dat ik een nieuw maatje zou vinden in welk opzicht dan ook, ik zei altijd ik hoef nooit meer een paard. Maar in september heb ik een nieuw paardtje gekocht na een lange zoektocht. Dit paard is helemaal niet vergelijkbaar met Arrabella, maar het is wel een paardtje die en 2e kans moest krijgen!

Lieve Arrabella bedankt voor alles ! We hebben samen veel leuke dingen gedaan en dat zal ik nooit vergeten ! Love You

Kimmm

Berichten: 1739
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Tiel

Re: Arrabella bijna een jaar later en mis je nog steeds !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 15:24

heb er geen woorden voor Ach gut heel erg veel sterkte!

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Arrabella bijna een jaar later en mis je nog steeds !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 15:31

ach kan het me wel voorstellen hoe jeje voel..
een jaartje geleden was me kleine hondje overleden was er kapot van mis het nog steeds

Leo

Berichten: 50156
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Arrabella bijna een jaar later en mis je nog steeds !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 19:21

Omdat er voor paarden die langer dan 3 maanden geleden zijn overleden een centraal topic is, moet ik dit topic sluiten.

Het centrale topic kun je hier vinden:
viewtopic.php?f=151&t=597114