mijn oude verzorg haflinger stef

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hyawattaJarig

Berichten: 1659
Geregistreerd: 18-01-07

mijn oude verzorg haflinger stef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 13:12

ik was gister ff met een oude vriendin mee naar stal ze had een paard gekocht en was gister gekomen.toen wij daar waren prak ik de eigenaar van mijn oude verzorgpaardjes.
de eerste haflinger van haar was Stef die heb ik toen verzorgt maar is toen om verschillende verkocht. hij is toen naar Velp (GLD) verkocht en die mensen wouden hem ook voor hun dochter hebben en zelf om hem met nog een haflinegr van die mensen voor de kar laten lopen dat is allemaal goed gegaan en was ook echt heel braaf.
toen vroeg ik toen aan de oude eigenaar of ze nog wel is wat van Stef hoorde, haar antwoord was Stef is ingeslapen omdat ie een peesblessure had waar die niet meer vanaf kon komen en dus veel pijn had met lopen. Als ik het goed heb heeft Stef maar 9jaar mogen worden Huilen .
Lieve Stef Rust Zacht.
groetjes linda
http://www.mijnalbum.nl/Album=JDY8G6RT
de laatste foto in mijn album is stef.
lukt maar niet om in het topic foto te plaatsen

xxGermaXX
Berichten: 783
Geregistreerd: 18-03-06
Woonplaats: Apeldoorn

Re: mijn oude verzorg haflinger stef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 13:15

wat vervelend zeg Verdrietig
sterkte ermee

hyawattaJarig

Berichten: 1659
Geregistreerd: 18-01-07

Re: mijn oude verzorg haflinger stef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 13:20

ja idd vervelend dacht nog steeds die loopt lekker nog voor de kar maar nee hoor.
groetjes linda

Leo

Berichten: 50155
Geregistreerd: 06-12-02

Re: mijn oude verzorg haflinger stef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 20:05

Het is niet toegestaan een topic op Im Memoriam te plaatsen wanneer je zelf niet de eigenaar van het paard bent, of duidelijke toestemming van de eigenaar hebt om een topic te openen.

Vandaar dat ik dit topic moet sluiten.