Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 488 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

 
Profiel   

[ img ]

Zo, morgen is kleine uk al 3 weken bij mij <3

Best wat stress, want weg van mams en een heeeeeel lange rit, maakten dat meneer snotjes en hoest te pakken heeft.

Hij eet goed, drinkt goed, mest goed en is zeeeeer luid :')

Dus we moeten ons geen zorgen maken zegt de DA :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 20:15 



 
Profiel   

Mi_Amore, ben je aan het genieten van je kleine boef?

K_Nolan, hoe is het in jullie paradijs en met alle blondjes en niet blondjes?

PeerAppel, volgens mij ben je goed je bakangst aan het overwinnen?

Flicka, hoe is het met jouw topper? Weer helemaal zichzelf? Je zei een tijdje geleden dat je ging merken dat ze al wat ouder is, had dat nog te maken met dat ze niet lekker was?

Ik weet even niet meer wie het was maar er was ook nog een eenogige haflinger, is dat nog weer helemaal mooi genezen en pony weer de oude?

Hier gaat het goed, Roxy past weer in haar origine zadel. Die zit voor mij een stuk lekkerder dus erg blij mee. Nu gaan we ook weer wat fanatieker in de bak rijden, vandaag wilde ze vooral even lekker galopperen. Dus dat hebben we maar even gedaan, ze heeft de herfst weer in haar bol. Bij jullie iedereen ook blij met het frisse weer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 17:46 



 
Profiel   

@Lenexa: meestal wel :')

Kleine man is al 3 weken aan de kuch, slijmpjes en snotjes, exact hetzelfde als dat TiSento had toen hij net bij ons kwam, dus ik vind het euhm, aardig spannend :')

Met Zyta hebben we een serieuze terugval gedaan ook met haar rijden, terug teugelkreupel, maar het begint terug te beteren met intensiever trainen!

Wat leuk dat je zadel terug past! Dat is altijd kl*te he als ze er euhm, uit groeien.

Ik heb onze Be ingeschreven voor de bokt hengstenveulenverkiezing.
Hij zal niet winnen met alle sportveulentjes daar, maar het is wél fijn om te zien dat hij al een paar stemmen gekregen heeft.

Knap ventje <3 Hij is en blijft mijn ode aan onze Titi...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 10:59 



 
Profiel   

Hoe is het hier met alle blondies? Zijn ze bij jullie ook zo woest? Roxy is vanaf het kouder wordt altijd weer helemaal in haar hum, frisse billen. Al zit er een vrij dikke vacht overheen :).

Zaterdag op buitenrit geweest, ze was niet te houden. Elke drafpas was een halve galop sprong, leven de herfst. Zondag met een andere mee naar buiten, langere rit. Eerste deel ging super goed, ze ging in galop iets te hard van start maar kwam daarna weer netjes naar een tempo waar ik het mee eens kon zijn. Daarna waren de rapen gaar. Volgende drafje reed ik achter het andere paard, schoot ze er bokkend vandoor. Hou ik echt niet van, dan zit mijn hart in m'n tenen. Al gebeurd er eigenlijk niet zoveel, ik lig er nog niet half naast, we zijn geen km ver ineens. Oke opnieuw draf, nu ik voorop. Binnen 3 passen weer een bokkende spurt. Na weer even mijn zenuwen onder controle te krijgen, nog maar een keer proberen. Deed ze het weer. Maar toen bedacht mijn stalgenoot ineens dat het meer leek of ze uithaalde ipv bokken Wellicht haar lange regenjas was die wat flapperde, zij die jas uit. Niets meer aan de hand. Mijn uber stoere pony, trappen naar een jas die maar een heel klein beetje flapte.

Maandag hadden we voor het eerst in denk een maand of 6 rijles, we hebben ook erg weinig in de bak gereden die afgelopen 6 maanden. En als ik het al deed, 15/20 minuten met een barebackpad vooral wat zijgangen in stap.
En ze deed het een partij goed! We zijn 6 maanden geleden geëindigd dat ze in een langzaam tempo best netjes gaat nageven en dragen maar dat ze daar nog veel voor weg loopt. Heel veel moeite om dat tempo lager te krijgen zodat ik er wat meer aan kan werken. Nu lukte het om in een normale arbeidsdraf ook keurig te lopen, we hoeven dus niet meer in een halve verzamelde draf te draven. Ze valt er nog veel uit, maar het feit dat het op hele stukken lukte was zo leuk. Stapte echt dolblij af. Al dat werken vanaf de grond en daarnaast lekker buitenrijden en niet teveel hoeven heeft zo goed gedaan.

We waren met de buitenrit weer een voor ons nieuw rondje aan het doen, heel leuk stuk.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-21 10:39 



 
Profiel   

Ik heb al lang niet meer meegekletst.
Afgelopen maart is mijn maatje Tommie ingeslapen. Weet niet of ik dat al had verteld.
Nu weer helemaal blij met de halfzus van Tommie. Ze heet Galaxy en is 14 jaar.
Zij vindt het heerlijk dat het weer wat kouder is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 20:57 



 
Profiel   

[ img ]

Nog even een foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-21 20:59 



 
Profiel   

@ Miamore, wat een knappie is het toch <3 Ik zou me ook heel veel zorgen maken om een hoestje, na een hoop miserie daarmee gehad te hebben, maar toch maar vertrouwen in de DA blijven hebben! Jammer dat Zyta ook even een stapje terug zet.
@ Lenexa, lekker bezig jullie! Superfijn dat ze haar zadel weer past. Hier is de kolder in de kop ook wel herkenbaar in de winter. Probleem zit hem hier vooral in dat ze maar een klein paddockje ter beschikking hebben dus nooit eens echt lekker de benen kunnen strekken helaas. Altijd even behelpen tot het voorjaar weer begint.
@ Annemiek, welkom

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 18:23 



 
Profiel   

Hoe is het hier met iedereen?

Meeste zullen het wel al op insta gezien hebben, maar wij hadden laatst wedstrijd in kerstsfeer! Super veel lol gehad, alleen de volgende keer gaan we die bellen toch eerst even thuis uit proberen :') Hij was een beetje erg loperig van al het gerinkel :D Al met al niet onze beste proeven, maar toch weer een eerste plek in de B kunnen veroveren *\o/*


Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 22:05 



 
Profiel   

Fangio schreef
Hoe is het hier met iedereen?

Meeste zullen het wel al op insta gezien hebben, maar wij hadden laatst wedstrijd in kerstsfeer! Super veel lol gehad, alleen de volgende keer gaan we die bellen toch eerst even thuis uit proberen :') Hij was een beetje erg loperig van al het gerinkel :D Al met al niet onze beste proeven, maar toch weer een eerste plek in de B kunnen veroveren *\o/*

[ Video ]

Super leuk en goed gedaan, jullie zagen er prachtig uit *\o/*

Hier gaan we weer de goede kant op nadat flicka een hele periode niet fit is geweest, nu zijn we weer lekker aan het oefenen :D

Vanmorgen genoten van de prachtige wereld <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 10:47 



 
Profiel   

knappe flicka fijn dat ze weer opknapt

hier de mannen verhuisd.. Ze moeten even wennen,plakken wat aan elkaar. Stanley van 23 wilt de groep niet uit,, trekt zich los... en max is dan wel weer heel lief,komt naar mij toe (deed hij altijd al) en wilt wel mee. Alleen kunnen ze nog niet zonder elkaar. In de stal zijn ze dan nog wel onrustig vooral als ze elkaar niet zien. Maar dat komt met de tijd wel goed

in de groep doen ze het super staan er net week in, en staan erbij of ze er al jaren bij staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 12:11 



 
Profiel   

Fijn nieuw jaar dames <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-22 22:28 



 
Profiel   

Gelukkig nieuwjaar! Op naar een top jaar met de blondjes *\o/* Hebben jullie ook doelen voor dit jaar?

Ik zou heeeel graag (mits het qua gezondheid lukt) nog graag 3 winstpunten willen rijden in het Z1, dan is ze sport :j

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 10:36 



 
Profiel   

[ img ]
Mijn doelen, een mooi gezond merrieveulen denk ik, daar zou ik heel blij van worden, maar heb ik weinig invloed op natuurlijk.

Berber dat is een mooi streven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 12:26 



 
Profiel   

@Flicka12 dat is een mooi doel! Heb je soms een rij-filmpje? Ik ken zeer weinig Haflingers op dit niveau dus ik kan er maar eens bij wegdromen :D

@maessie: ik duim met je mee! Welke hengst had bij jou dit jaar de eer?

Ik kijk uit naar de volle zus/broer van onze Be Formidable.
Stiekem hoop ik ZO hard op een zusje, samen met de fokker :')

Mijn doel dit jaar is met ons Zyta eenvoudigweg de zijgangen in draf erin krijgen.
Als ze dat kan, kan ze haar gewicht meer dan voldoende correct dragen om het galopwerk erbij te nemen.

Met onze Be hoop ik dit jaar eenvoudigweg het buitenwandelen op te nemen en verder de kleine dingen.
Trailerladen, wat obstakeltraining, in minuscuul kleine stapjes natuurlijk, clickersgewijs.

Elke dag kruipt hij meer en meer onder mijn vel.
Het was wat moeilijk na het verlies van onze TiSento, je 'blokt' automatisch de volgende wat af,
maar ik zie er zo veel Ti in dat Be mij echt héél gelukkig maakt.

Ik vergelijk hen gelukkig niet, zou hartpijn doen, maar ik zie het als leuk extraatje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 16:47 



 
Profiel   

Mi-Amore goed om te horen dat hij je hart verovert :j Het heeft ook even tijd nodig!

Velina is gedekt door Stubenkönig, ben héél benieuwd wat daar uit komt :j Ik heb ook nog een bijna 2-jarige merrie uit Vlien van Blickfang, daar ben ik ook superwijs mee! Dat word(en) dan Vlien haar opvolgsters hopelijk, Vlien wordt dit jaar ook alweer 19.. -O- Twijfel of ze nog een keer gedekt wordt, of dat ik nog wat wedstrijden met haar wil starten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 17:06 



 
Profiel   

Heb je een foto van je Blickie?
Ik ben benieuwd naar de Stubenkönig-veulens, er is royaal gefokt met hem, dus het moet veel goeds beloven :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 18:15 



 
Profiel   

Super leuk weer een veulentje afke! Snap je overwegingen wel, lastig qua leeftijd -O-

Filmpjes van Flicka onder het zadel (hoop dat je het kunt zien..)
https://www.instagram.com/reel/CXsuVJrg ... =copy_link
https://www.instagram.com/reel/CK9QTxqD ... =copy_link

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 19:55 



 
Profiel   

Ik kan ze helaas niet zien :(
Mag ik je Insta-naam vragen? Mag ook per pb uiteraard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 20:12 



 
Profiel   

[ img ]

Be heeft met zijn 8,5 maand al een pak manen! Ik ben er dol op!!

Mijn andere paard heeft helaas zomereczeem dus ik hoopte stiekem dat hij heel lange dikke manen ging krijgen en op het eerste zicht lijkt dit te komen :D

[ img ]

Zyta heeft haar halfjaarlijkse osteobehandeling gehad.
Sinds enkele dagen kreeg ik haar linksom wel op mijn pinkjes gereden, maar rechtsom zelfs geen normale stelling/buiging meer :(

Geen idee wat ze gedaan heeft, maar links zat de knie en kogel met een trauma, borstspier en lange rugspier ook gans vast, kaak ook en rechterbekken/rechterrib vooraan.

Nu een weekje rust voor mijn dame en dan terug opbouwen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 17:04 



 
Profiel   

Mi_Amore schreef
Heb je een foto van je Blickie?
Ik ben benieuwd naar de Stubenkönig-veulens, er is royaal gefokt met hem, dus het moet veel goeds beloven :D

Ja bizar hoeveel Stübi heeft gedekt!

Lekker smerig na flink rollen in een modderbak :o
[ img ]
Ze toont wat grof door het dikke pak haar, maar is héél gaaf qua type, heel luxe. Heeft nu als 2jarige nog een ponymaat halstertje, wordt nog wat straks met een hoofdstel enzo. :j Ik moet van t zomer echt eens even goeie foto's maken. :j
[ img ]
Afgelopen zomer volop in de groei.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 21:38 



 
Profiel   

Voor alle noorderlingen hier. 13 februari NHPS haflinger meetmoment in Vinkega, met extra grote goodiebag voor alle deelnemers en onder de inschrijvingen worden ook nog extra prijzen verloot! Ik zou zeggen, geef je op! *\o/*
https://www.startlijsten.nl/lijsten/185 ... haflingers

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:11 



 
Profiel   

Ik meld me nu ook maar eens :+
Ik lees al enkele jaren mee, maar er zijn nogal wat dingen gebeurd bij mijn Haf waardoor ik vond dat ik nog niks leuks te posten had. Naud is inmiddels 4 jaar, wordt dit jaar 5. Helaas heeft hij in 2020 een flinke bloedworminfectie gehad en hebben we de afgelopen 1,5 jaar af en aan gezeten met een knieblessure. Nogal wat pech dus...

Gelukkig gaat het nu de goede kant op. Ik laat hem al sinds oktober elke week laseren om de pezen te ondersteunen. Sinds december doen we dat om de week. Dat hou ik nog even vol tot en met februari.
In de tussentijd loopt hij al een stuk beter. Hij staat sinds een week ook weer buiten bij de groep in. Dus hopelijk is de stijfheid van (4 maanden!) boxrust straks ook weg.

Ik durf weer iets verder in de toekomst te kijken en hoop dat we ergens in het voorjaar verder kunnen met het beleren. Ik heb er misschien twee keer opgezeten (voordat alle ellende weer begon) en wat was hij braaf! Ik kan dus niet wachten tot we echt van start kunnen.

@Flicka12, ik hoop dat we volgend jaar een keertje een wedstrijd in Vinkega kunnen rijden :D

Foto uit 2020 begin weide seizoen
[ img ]

Ps. als iemand weet hoe je instagram foto's op bokt kan krijgen, let me know! Pb box staat open voor instructie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 13:48 



 
Profiel   

Mijn doelen voor dit jaar
- Officieel starten!
- L starten bij het stamboek
- Heel veel clinics, historische dressuur, working equitation en zoveel mogelijk verschillende dingen proberen
- Onze eerste springles

Momenteel zijn we lekker aan het knutselen met zijgangen. Nu we eenmaal mijn hoogste niveau (B :+ ) voorbij zijn wordt het steeds lastiger, want alles is nu compleet nieuw voor ons allebei. Travers heeft echt heel lang geduurd voor we iets hadden wat ook maar een beetje in de buurt kwam en dat lag echt aan mij, want ook op mn instructrice haar doorgewinterde dressuurpaarden kreeg ik er niks uit :7 Nu nog steeds moeten er nog 1001 dingen aan verbeterd worden, maargoed, dat houdt ons van straat :j


@ Flicka, ik hoop dat die 3 laatste puntjes jullie nog gegund zijn!
@ Maessie, wat een leukerd! Ben heel benieuwd wat er onder al dat haar weg gaat komen dit voorjaar
@ JeeBee, wat een lieverd, hopelijk wordt dit jaar jullie jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:51 



 
Profiel   

Hallo allemaal! Zo het is al even geleden, hier in de wintermaanden nooit zoveel te beleven :) Pony is dan 3 maanden rete fris dus ik heb constant mijn handen vol. Maar we gaan gewoon lekker door. We proberen nog steeds elke week op buitenrit te gaan, al zijn het nu eigenlijk stapritjes. Maar goed, we gaan in ieder geval!

Mi_Amore, hoe is het met jou schatjes? Zyta weer oke?
Fangio, lekker bezig. Fijn he als dan af en toe weer iets extra's lukt! Hier zijn het altijd kleine babystapjes, heb ook het idee dat ik geen meter op schiet. Maar ja, als het maar leuk is.
JeeBee, welkom! Wat een pech hebben jullie al gehad. Hopelijk zit het jullie nu mee!
Maessie, wat heeft ze een heerlijk dikke vacht. Het ziet er altijd zo knuffelig uit met die lekkere teddyberen vacht. Al begint hier al heel rustig wat verhaard te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 10:34 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie dames?
Hier alles op het gemakje :)

Zyta doet het ok, de winter was wat lastig voor haar, maar ik heb een magnetisch deken op komst om haar wat te helpen.


[ img ]


En Be, tja:

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 09:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 488 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen