Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 496 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

 
Profiel   

Jaah zondag naar Haskerhorne :D
Hopelijk heb je snel een diagnose voor Mace!

Hier weinig te vertellen, we hebben vakantie, zijn naar Oostenrijk geweest en ben daar op een Haflinger de bergen in geweest <3
[ img ]
Over een paar weken keuring, dat wordt nog wel wat, mn veulie loopt nog niet zo braaf aan t touw :Y) Dan veulie ook maar eens in de verkoop. Momenteel veel te warm om verder wat met ze te gaan doen -O-
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 16:42 



 
Profiel   

Wat een heerlijke vakantie zo zeg!

Jaa, ben heel benieuwd zondag hebben flink geoefend op de galop dus nu eens kijken of het heeft gewerkt.

Mace gaat morgen ingespoten worden in haar kogel (zit om haar kogel heen, maar exact wat weten ze niet helaas) en ze krijgt speciaal beslag. Niet zonder risico's overigens dus ik hoop dat ze niet hoefbevangenheid wordt (verhoogd risico) Morgen halen we haar weer op en dan krijgen we een schema mee, ik hoop dat dit het eindelijk gaat oplossen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-22 17:26 



 
Profiel   

Hi all,

ik ga even moeten bijlezen, de tijd gaat zo snel...

Ik zit momenteel op het werk in het hoogseizoen, dus ik werk pittige uren (gelukkig met veel plezier <3 ) dus buiten hier en daar een instagrammetje, niet veel tijd om uitgebreid te lezen/reageren.

Hoe ging de inspuiting K_nolan??

Hier gaat het op en neer.
Ik heb alweer 6 weken niet gereden met Zyta.
Mijn knie gaat achteruit en mijn gewicht omhoog tgv cortisone...

Ik vind het niet meer eerlijk om echt te rijden met haar dus ze kreeg vakantie omdat mijn knie toch hels pijn deed :') Zij gras, ik luieren. Iedereen toch een béétje happy.

Be. Tjah, what can I say? I love Be... So much...

Hij is heerlijk en mag van mij zeker nog tot volgend voorjaar hengst blijven, misschien nog een jaartje langer.
En als hij blijft zoals hij is, zelfs wel nog langer :D

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-22 09:30 



 
Profiel   

@mi_Amore, die foto's zijn niet van Be toch? Balen dat je knie nog steeds zoveel problemen geeft, zou het wel weer beter moeten worden? Jezelf te zwaar vinden ken ik ook, ik kwam al iets te zwaar uit de corona en met alles wat de afgelopen maanden speelde is het er eerder slechter op geworden. En toen ging mijn vakantie ook nog eens niet door, toen heb ik mezelf maar weer ingeschreven bij de sportschool. Ik heb ook zin dat Rox straks weer wat meer mag, dan kunnen we samen lekker wandelen. En een geluk, mijn zadel past nu toch niet :)

K_Nolan, wat denken ze dat het nu is? En wat is het stappen plan? Nog rust?

Maessie, wat ziet dat er heerlijk uit, is het mooi rijden daar? Lijkt me wel!

Dinsdag is de osteopaat geweest, ze zat goed vast linksachter. Dat is natuurlijk niet zo vreemd gezien ze toch enige tijd op 3 benen stond. Behalve achter, was alles verder goed dus dat was fijn. Ze wilde voor geen meter achtjes lopen, dus de osteopaat gaf al aan dat ik waarschijnlijk weer een goede stap terug zou nemen in het rechtrichten. Zucht. Maar goed, over ruim 2 weken weer een controle foto dan hoop ik weet wat meer te mogen opbouwen dus dan kunnen we wellicht weer wat stapwerk aan de hand doen om die bovenlijn weer wat gespierder te krijgen. Want dat is inmiddels alleen maar vet en een knokkige schoft geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-22 10:18 



 
Profiel   

maessie schreef
Jaah zondag naar Haskerhorne :D
Hopelijk heb je snel een diagnose voor Mace!

Hier weinig te vertellen, we hebben vakantie, zijn naar Oostenrijk geweest en ben daar op een Haflinger de bergen in geweest <3
[ [url=m/zIdJTS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Over een paar weken keuring, dat wordt nog wel wat, mn veulie loopt nog niet zo braaf aan t touw :Y) Dan veulie ook maar eens in de verkoop. Momenteel veel te warm om verder wat met ze te gaan doen -O-
[ [url=m/CvgywS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wanneer ga je ? In augustus?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-22 11:50 



 
Profiel   

@ Knolan, hoe was de inspuiting van Mace, ik duim voor jullie!
@ Maessie, prachtige vakantie zo te zien <3
@ Mi amore, prachtige foto's! Wat heb je met je knie gedaan?
@ Lenexa, dan kan het aftellen toch alweer beginnen tot de volgende foto! Hopelijk goed nieuws!

Laatst weer wedstrijd gehad bij het Belgisch stamboek, we hadden een beetje last van spanning (ik was op de heenweg verdwaald en per ongeluk Antwerpen in gereden, niet heel relaxed met de trailer, paardlief was er ook niet zo blij mee :7 ) Dusja, laat, gestresst en dan tussen de andere paarden moeten, dat ging even niet zo lekker. Op de foto ook nog wel te zien. Toch nog wel een eerste plek kunnen pakken dus erg blij mee.
Verder gaan we volgende week een paar daagjes op "ponykamp" Lekker samen weg en lessen, heel veel zin in 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-22 12:02 



 
Profiel   

plutolover schreef
maessie schreef
Jaah zondag naar Haskerhorne :D
Hopelijk heb je snel een diagnose voor Mace!

Hier weinig te vertellen, we hebben vakantie, zijn naar Oostenrijk geweest en ben daar op een Haflinger de bergen in geweest <3
[ [url=m/zIdJTS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Over een paar weken keuring, dat wordt nog wel wat, mn veulie loopt nog niet zo braaf aan t touw :Y) Dan veulie ook maar eens in de verkoop. Momenteel veel te warm om verder wat met ze te gaan doen -O-
[ [url=m/CvgywS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wanneer ga je ? In augustus?


Dat is de bedoeling idd, moet wel vanwege t chippen enzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-22 14:56 



 
Profiel   

@mi_amore hopelijk gaat je knie snel weer beter! Wat goed dat het zo'n heerlijk mannetje is, lekker genieten

@Lenexa hopelijk een goede controle foto, weer een stap dichterbij een volledige revalidatie!

@Fangio het blijft echt een heerlijk paard wat je hebt, binnenkort ga je zelf ook je menbewijs halen toch?

Zal proberen de Mace update kort te houden, ze weten niet exact waar het zit maar wel ergens in de buitenkant van haar koot en niet de gewrichten. Inspuiten ging goed, voor heeft ze zooltjes extra bij haar beslag omdat ze nu een verhoogd risico op hoefbevangenheid heeft.

Ze moet nu 3 weken in de paddock staan en dan gaan we elke dag 20 minuten stappen, 2 weken en daarna mag ze draven. Ik hoop echt dat ze dan goed loopt! Over 7 weken controle bij den ham weer.

Net eindelijk het voorbrenghalster voor Annabelle binnen, ze mag 6 augustus naar de keuring. Laat wel iemand anders haar voorbrengen (als ze voorbrengers hebben) want ik ren niet zo snel haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-22 16:26 



 
Profiel   

@Lenexa: dat is mijn Be, met zijn bijna 15 maanden is het écht al een lekker ding!

@Fangio: aaargh centrum A'pen met trailer is sterven :') Ik gruwel zowiezo van 't stad met hun LEZ... Proficiat met de overwinning! :D Naar waar gaan jullie op vakantie?

Mijn knie is en blijft aan gort doordat ik in september '19 werd aangereden door een auto.
De tibiaplateaufractuur is quasi geheeld, niet volledig, maar voldoende.
De pezen zijn echter continu ontstoken, nu weer een ontsteking op het bot dat al weken aansleept, kraakbeen aangetast, je moet een kat een kat noemen => dit wordt nooit meer beter.
De chirurg zit ook op het eind van zijn latijn. Aan weefsel kan je namelijk niks veranderen.

@K_nolan: aah verd*mme zeg, wat lastig dat ze niet weten waar het net zit.
Ik duim met je mee dat het beter is over 3 weken en dat ze over 7 weken zeggen: jeeeej you made it!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-22 19:43 



 
Profiel   

@ Knolan, ik duim heel erg voor Mace! Hopelijk zit het nu eindelijk eens mee voor haar! Ik heb de mijne in draf ook laten voorbrengen, ik loop echt veel te traag, waardoor zn draf totaal niet uit de verf komt. Stap heb ik wel gedaan, want mn voorbrenger had zn eigen paard direct voor de mijne, dus die moest eerst terug naar stal :7
@ Miamore, oei, tibeauplateau fracturen zijn inderdaad zeer vervelende breuken. Op het werk al heel vaak complicaties mee gezien achteraf, duimen dat het weer zo goed mogelijk word dan maar... -O-
Wij gaan naar Bemmel, boven Nijmegen, dik 3u rijden voor ons, om mee te doen aan een clinic van Arne Koets. Heel veel zin in! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-22 15:48 



 
Profiel   

Mi_amore, nou zeg dat! Wat oogt hij al 'volwassen' voor nog geen 1,5 jaar! Hij is zeker knap!
Balen dat je knie echt niet mee wilt werken, hopelijk wordt het toch nog wel een stuk beter. Misschien geen 100% maar dan een acceptabel percentage..

Fangio, wat leuk een clinic. Veel plezier!

K_Nolan, ik duim ook voor Mace! Gelukkig mag ze nu wel buiten staan :)
Ging je nou binnenkort je oudje opzoeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-22 16:01 



 
Profiel   

@Fangio ow wat gaaf! Dat wordt zeker de moeite waard ondanks de lange rit.

@Lenexa ja ik ga eind augustus van vrijdag tot en met maandag naar me oudje toe. Ze hebben sinds kort ook huisjes bij het terrein zelf, dus hopelijk kan ik hem zelfs zien uit me raam. Ik kijk er erg naar uit, met al het gedoe omtrent corona en verhuizen heb ik hem echt veel te lang niet gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-22 21:50 



 
Profiel   

@Fangio, waar ben jij (ongeveer) woonachtig? Nijmegen is voor mij ook al 2h rijden zonder trailer dus idd ook 3 mét :D

Veeeel plezier alvast!

Heb jij meer zicht op blijvende gevolgen van mensen met TBF?
De chirurg hier wordt stiller en stiller bij elk bezoek...

@Lenexa: de knie wordt echt niet meer beter, die heeft 'getopt' vorig jaar in november en sindsdien telkens meer en meer achteruit. Het is wat het is, you can't fix what's broken.
Het bot is zo goed geheeld als kon, maar de weefsels daarrond zijn gewoon finaal naar de knoppen :roll:

(probeer ik met een glimlach te zeggen, maar helaas, na uren therapie ben ik er nog steeds niet over)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-22 10:02 



 
Profiel   

Hoi hoi,

ik ben nieuw hier!
Ik heb 2 haflingers aan huis. moeder van 8jaar en zoon van 1,5!
Ben nog niet echt bekend met Bokt dus ik lees vooral mee en aventoe als ik weet hoe het werkt zal ik reageren haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-22 22:25 



 
Profiel   

Hoe is het met alle blondies?
Fangio, hoe was de clinic?
K_Nolan, hoe gaat het met Mace?

Hier is het weer aftellen, vrijdag komt de dierenarts weer. Rox wordt inmiddels wel een beetje chagerijnig. Ze weet altijd precies hoelaat ik kom, ik kom 's middags standaard uit werk. Nu begint ze al ruim voor ik er ben te hinniken. Gister stapte ik mijn auto uit, hoorde ik haar al hinniken. Terwijl ze het parkeerterrein echt niet kan zien/horen vanaf haar stal. Dus ik hoop zo dat ze wat mag opbouwen en dat ik dat met weidegang mag doen. Ik wil haar zo graag die stal uit hebben, het maakt me niet uit dat ik er dan zelf nog weinig mee mag doen. Als ze er maar uit mag, ze staat inmiddels al 21 weken binnen. Ik denk dat ze op een graslandje best rustig blijft en ze hapt meer dan dat ze stapt, dus daar duim ik voor!

Ik heb inmiddels ook alle dierenarts kosten terug gekregen van de aansprakelijkheidsverzekering van de eigenaar van het andere paard. Het duurde wel even, ik moest er een paar keer achteraan bellen maar ze deden helemaal niet moeilijk. De volgende rekening mag ik nog na sturen. Dus dat verzacht vooral de spaarrekening pijn. Dat paard staat nu ook te koop, dus ik verwacht dat die weg is zodra Rox weer de groep in zal mogen. Dus dat is ook een zorg minder. Nu de dierenarts vrijdag nog oke en dan lijkt het allemaal eindelijk weer eens de echt goede kant op te gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-22 09:42 



 
Profiel   

Ik kruip ook weer eens onder de meelees steen vandaan

Super leuk om te lezen wat voor activiteiten iedereen uitvoert met hun haffies. Maar voor sommige ook enorm balen met de blessures.... Hopelijk zijn ze straks allemaal weer fit!

Met Naud gaat het momenteel wel goed. Zijn knieblessure blijft rustig gelukkig. Maar ik betrap mezelf erop dat ik nog vrij weinig aan durf wat betreft opbouwen van trainingen en het verder oppakken van het beleerproces. Ik ben zo bang dat de blessure weer terug komt. Al zou dat niet meer moeten kunnen, het zit toch in mijn hoofd. Dus tot ik zover ben doen we eerst wat fysio en osteo behandelingen. En binnenkort weer even een check op wormen. Dan weet ik zeker dat de rest van zijn lichaam hem niet meer dwars zit. Verder staat hij de hele dag lekker buiten in een paddock paradise, waarbij hij zichzelf genoeg beweging geeft door het spelen met andere paarden en het moeten lopen naar voer en water plekken.


Met de afgelopen warme weken doe ik sowieso niet erg veel wat betreft trainingen. Zo nu en dan eens aan de longe of dubbele lijnen, wat balkjes lopen (niet langer dan 10 minuten), hem opnieuw leren wennen aan de wasplaats (lang leve warm weer :D) en we zijn bezig met het iets relaxter worden aan de hand buiten. Op stal hebben we om de weilanden heen een leuk pad waar je kan wandelen. Geeft voor mij een veilig gevoel dat, wanneer Naud zich een keer los trekt, hij dan verder nergens heen kan. Dit gaan we dan langzaamaan uitbouwen naar het lopen over de weg met andere vriendjes. Ben benieuwd of ons dat volgend jaar gaat lukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-22 10:48 



 
Profiel   

@ Mi amore, ik woon op de grens Zeeuws-Vlaanderen, Belgie, helemaal in het meest linksonderste hoekje zo'n beetje, een pokke eind van Nijmegen iig :Y) Tsja, als een tibeaplateau fractuur niet van de eerste keer goed is genezen blijft het meestal miserie... Zijn lastige breuken die vaak lang pijn blijven doen en restklachten geven. Bij sommige mensen kan een operatie uitkomst bieden, maar hoor toch veel patienten die er mee blijven sukkelen. Niet echt het nieuws wat je wil horen natuurlijk :+
@ Lenexa, scheelt toch wel als je een groot deel van de kosten terug hebt, dat verzacht toch iig de financiele pijn. Hopelijk is Rox snel weer de oude!
@ JeeBee, mooie plek!

Wij hebben weer heerlijk genoten van de clinic, veel geleerd, en momenteel zwaar depressief over het feit dat ik totaal niet kan paardrijden :') Fotos en filmpjes volgen nog, vriendin heeft alles met haar fotocamera gefilmd, maar dat zijn erg grote bestanden. Wel echt superleerzaamom terug te kijken, dan vallen er soms echt nog kwartjes van dingen die ik tijdens de les helemaal niet zo door had.

Inmiddels ook weer menles gehad en wat pakt die pony dat toch lekker op <3 Bij mn instructrice gaat ie echt als een speer! Bij mij wat minder, maar dat ligt meer aan mijn beperkte men skills dan aan hem

Zijn 4e keer voor de wagen, mijn 3e keer mennen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-22 22:07 



 
Profiel   

Ik ben nog éven aan het bekomen van het avontuur gisteren :roll:

Met mijn 'kleine' uk op pad de baan op, gelukkig voor mij is er 400m tot de straatkant dus we wandelen elke keer 10m verder dan de keer ervoor :)
Ging suuuuupervlot, beetje snuiven maar hoofdje vrij laag, vlotte pas, netjes naast mij.
Komt de boer van de akker over ons opeens met zijn tractor én aanhanger op ons afgereden. Dus hij staat netjes stil, ik doe teken om even te wachten zodat ik kan draaien en op een veilige afstand hem kan laten kijken. Rijdt die idioot gewoon rechtdoor tot een paar meter voor ons om dan af te slagen.
Echt, zo'n boeren, die mogen van mij wel eens dikke diarree met aambeien krijgen.

Ooh ja, en Be is qua kaak bijna uit het halster gegroeid van mijn volwassen Haflingermerrie:


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 12:00 



 
Profiel   

JeeBee, kan me heel goed voorstellen dat je er voorzichtig mee bent. En vooral omdat het beleerproces toch altijd intensief is. Niet alleen voor het lichaam maar ook voor de geest. Lekker rustig aan op jullie tempo doen, dan maar wat rustiger toch? Als je er zelf maar een goed gevoel bij hebt!

Fangio, hij doet het super knap zeg! Ben je hem voor de leuk voor de kar aan het beleren? Of is dit fysiek voor jou zoveel fijner?

Mi_Amore, ik vind hem echt al zo groot ogen. En goed dat hij het super knap doet! En tot dat de boer niet deed hoe je het wilde, gezien hij eerst wel netjes stopte dacht hij wellicht dat je met je teken bedoelde dat het wel ging lukken. Zo niet, gun ik hem ook aambeien:).

Hier is vrijdag de dierenarts geweest, ondanks het het niet perse slecht niet is ben ik toch teleurgesteld. Breuk is nog steeds niet helemaal goed netjes en uitgehard. Schiefel ook nog stukje onrustig en helaas toch wat botvorming aan de kant van de pees. Hopelijk gaat ze daar geen last van krijgen. Ze mag heel langzaam wat meer gaan bewegen. We mogen in de komende 2 maanden uitbouwen naar 1 uur stap. Tegen het einde mogen we wat kleine stukjes draf gaan doen.
Ze mag nog absoluut niet galopperen en voor nu ook geen draf. Springen mogen we waarschijnlijk nooit meer. Ik zou er wel op mogen, maar haar zadel past nu niet en ik ga er echt niet zonder zadel op. Dus eerst nog maar even gewoon stappen tot we op een minuut op 20 zitten. Dan kan ik wel eens wat kort teugelen of misschien hoefslag volgend aan de dubbele longe. Ze mag als ze rustig blijft hier en daar een uurtje of wat op een landje. Dus ik krijg maandag een afgezet stukje weiland en dan ga ik met haar oefenen of ze rustig gaat blijven. Dan zou ze ipv het beweegmoment een uurtje of misschien wel 2 naar buiten mogen. Dus ik hoop van harte dat ze zich kan gedragen. Gister ging ze weer even helemaal uit haar stekker tijdens het wandelen, staart omhoog, snuiven en 4 benen in de lucht met bok landen. Dus, we hebben nog wat te oefenen in rustig blijven..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 12:13 



 
Profiel   

@Lenexa, wat balen dat het toch niet helemaal positief is. Gaan ze met een aantal weken weer een foto maken? Gelukkig kon je er uit komen met de eigenaar van het paard die heeft getrapt, flinke kosten allemaal! Gelukkig kan je wel rustig opbouwen.
@mi_amore wat naar als dat gebeurd zeg.. hier ook laatst 1 die echt als een zot voorbij kwam rijden in een stille auto, ik schrok me dood..

@Fangio, ik had je al op instagram gesproken maar met zulke leuke beelden mag het altijd 2 keer gezegd worden: wat doet hij het goed zeg!!

Hier is alles goed, mace mag vanaf woensdag 20 min pd stappen onder het zadel. Ben heel benieuwd hoe dat gaat en hopelijk is ze in draf straks zuiver!

Wolf wordt steeds sterker. Lessen nu elke week bij Frank Hosmar en dat werpt zn vruchten echt af, heb nog nooit zo fijn getraint

[ img ]
[ img ]


Annabelle mocht mee naar de keuring..

[ img ]

Helaas ging het niet zoals ik had gehoopt, ze liet zich in draf niet zien. Ze heeft een hele mooie ruime en zwevende draf maar ze kon enkel in traverse galopperen tijdens de keuring helaas.

Jury vondt haar draf rommelig (en terrecht) Maar verder weinig aan haar op te merken, rastypische haflinger met een zeer ruime stap (die liet ze dan wel zien haha)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 13:59 



 
Profiel   

Jammer van de keuring Nolan!

Hier nog in dubio voor de keuring komende zaterdag. Ze voorspellen 33 graden, én ik kon geen box meer krijgen, dus weet nog niet of ik dat de moeite waard ga vinden. Chippen kan thuis ook wel..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 21:49 



 
Profiel   

maessie schreef
Jammer van de keuring Nolan!

Hier nog in dubio voor de keuring komende zaterdag. Ze voorspellen 33 graden, én ik kon geen box meer krijgen, dus weet nog niet of ik dat de moeite waard ga vinden. Chippen kan thuis ook wel..


Denk dat je niet de enige zal zijn, las ook dat we dan een hittegolf in gaan net op het nieuws..

Ja heel jammer, moet ook eerlijk toegeven dat ik haar eigenlijk zelf nog wat te jeugdig vindt en als ik de rest van de jaarlingen zag had ik daar zeker wel gelijk in. :+ Ach, ze heeft zich super gedragen; braaf in haar stalletje en op de trailer en volgend jaar gaan we gewoon wat meer oefenen en rennen we zelf

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 23:21 



 
Profiel   

Ooh maar jeugdig is niet erg, dat komt wel! :j

Ik heb inmiddels afgemeld, ze voorspellen bij ons 5 dagen lang 29 graden, pfff. Laat staan daar in Bunschoten, rond de 32 stond die.. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 10:50 



 
Profiel   

@ Miamore, vervelende aanvaring met die trekker! Ik probeer altijd maar te denken dat het vast een misverstand is geweest. Ik probeer hier ook altijd ruim op tijd aan de kant te gaan. Pony is trekkerproof, maar na met ander paard eens ondersteboven in de sloot te zijn beland door een trekker ben ik er zelf niet zo tuk op te paard :(
@ Lenexa, ben hem voor de kar aan het beleren om hem zijn hengstenproeven ook te laten lopen. Hij is dit jaar goedgekeurd als dekhengst, dus dan moeten ze ook een dressuurproef onder het zadel en voor de wagen kunnen lopen. En ondertussen vind ik het mennen zelf stiekem ook wel leuk worden, nooit verwacht :Y)
Kan wel snappen dat Roxy het ondertussen ook helemaal heeft gehad met dat rustig blijven, arm ding. Vind dat ze het nog braaf doet al met al.
@ Knolan, jammer dat Annabelle zich niet goed liet zien, maar ik vind keuringen zelf ook altijd lastig met die paarden. Mijne heeft echt wel een goede stap, maar liet zich op de keuring ook niet zo goed zien, toch ook een stukje spanning enzo, het is wel echt een knap ding! En Wolfie <3 Die wordt echt gaver en gaver he! Mag je echt trots op zijn hoe fijn je die al aan het lopen hebt <3
@ Maessie, jammer van de keuring maar een fijne beslissing voor je paard denk ik. Wat een temperaturen geven ze weer af -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-22 12:32 



 
Profiel   

Ik kom mij ook maar eens melden :D een goede vier weken geleden heb ik een haflinger gekocht, en wat een heerschap :') moet nu al zo om hem lachen. Eigenlijk was ik opzoek naar een springgefokte kwpn ruin maar kwam regelmatig een advertentie tegen van een vrouw welke haflingers aanbied, zodoende er eens een belletje aan gewaagd en tadaaa ik heb een haflinger gekocht.
Het is een pas gecastreerde ruin welke tot een half jaar terug nog dekhengst was. Zijn stamboeknaam heb ik niks mee, ik vind van die gortdroge namen leuker :') zodoende dat ik hem Jozef heb gedoopt (van Frans Jozef ivm z’n Oostenrijkse roots). Ik heb ondertussen alles nieuw kunnen kopen want mijn vorige paard was een kwpn-er van 1.71cm, maar gelukkig pasten in elk geval mijn nieuwe zadel en hoofdstel.
Ikzelf ben een actieve recreant welke wekelijks naar de rijvereniging gaat, oefencrossen rijd en lekker regelmatig naar buiten. Ik verwacht met Jozef dan ook tzt dit lekker op te kunnen pakken.

Hopelijk vinden jullie het goed dat ik zo binnen kom vallen in dit sub-deel om gezellig mee te kunnen kletsen. *\o/*


[ img ]


[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-22 21:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 496 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen