Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 503 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

 
Profiel   

@lenexa; fijn dat jullie weer wat kunnen oppakken, lekker rustig naar buiten.

Welk springzadel hebben jullie op jullie haflingers? Het blijkt dat mijn zadel niet goed past helaas en ik alsnog een ander zadel moet. Helaas is het zadel alleen in te ruilen tegen (weer) een nieuw zadel… ik kom uit op een prestige elastic.
Het lastige is ook nog eens dat hij op zowat drie boommaten uitkomt. 33/34/35. Dus word vermoedelijk met inlagers werken…

Dusss was wel even benieuwd wat jullie erop hebben en wat die evt kosten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-23 13:07 



 
Profiel   

[ img ]

Zij stierf en nam mijn hart met haar mee…

Mijn popje werd deze ochtend niet meer wakker.
Ze wordt vandaag naar de kliniek gebracht voor autopsie, ik kan niet leven met het idee dat ze zomaar weg is…

En even overweeg ik om een nieuwe thuis te zoeken voor mijn tweejaar. Want wie Zyta kende, wist dat zij mijn reden van bestaan was…

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-23 18:03 



 
Profiel   

Och wat vreselijk!! Geen woorden voor… sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-23 18:55 



 
Profiel   

Ownee! Heel verschrikkelijk veel sterkte voor jou ik hoop dat je het rustig aan allemaal een plek kan geven en dat de autopsie antwoorden geeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-23 20:02 



 
Profiel   

Vreselijk! En vooral zo onverwachts! Heel erg veel
Sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-23 20:19 



 
Profiel   

Jeetje

Heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-23 21:37 



 
Profiel   

Ach nee, wat verschrikkelijk. Daar was ze nog helemaal niet oud genoeg voor. Wat heb je een pech met je grote schatten. Nog geen beslissingen nemen over je andere lieverd, laat eerst dit verdriet maar over je heenkomen.
Heel veel sterkte voor jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-23 08:44 



 
Profiel   

Heel veel sterkte, wat een verschrikkelijk nieuws! Ik ben het wel eens met Lenexa, geen grote beslissingen nemen in tijden waarin de emotie hoog is. Geef jezelf even tijd om dit te verwerken

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-23 12:19 



 
Profiel   

Jeetje sterkte met dit grote verlies

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-23 15:51 



 
Profiel   

@Mi Amore
Heel veel sterkte!! Vreselijk..

Eens met bovenstaande, beslis nog even niks en laat het inwerken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:12 



 
Profiel   

Hoe gaat het hier met de goudjes en wedstrijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 21:53 



 
Profiel   

Ik ga langzaam opzoek naar mijn eigen haflinger. Dit zal mijn eerste eigen paard zijn Nu vraag ik mij af waar jullie de gouden parels vandaan hebben?

Ik heb wel een aantal eisen:
Gezond (pssm vrij, geen exceem, goede hoeven)
4-10 jaar
Beleerd hoe ouder hoe meer kunnen.
Ruin of merrie zonder merrie trekken
Minimaal 1,50
Echte allrounder

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:21 



 
Profiel   

J30d schreef
Ik ga langzaam opzoek naar mijn eigen haflinger. Dit zal mijn eerste eigen paard zijn Nu vraag ik mij af waar jullie de gouden parels vandaan hebben?

Ik heb wel een aantal eisen:
Gezond (pssm vrij, geen exceem, goede hoeven)
4-10 jaar
Beleerd hoe ouder hoe meer kunnen.
Ruin of merrie zonder merrie trekken
Minimaal 1,50
Echte allrounder


Ik heb geen haast planning is eind dit jaar begin volgend jaar of er moet iets bijzonders op mijn pad komen maar altijd goed op te weten waar ik mijn ogen extra open moet houden

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 12:23 



 
Profiel   

marktplaats of e horses of facebook groepen wat over haflingers gaat wilt wel eens helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 13:05 



 
Profiel   

En dan nog een vraag wat is tegenwoordig een normale prijs voor een haf naar mijn wensen? Ik zat te denken aan 7/8k ? Op ehorses zie ik geregeld haflingers van 15k staan zit ik dan zo mis qua prijs?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 13:11 



 
Profiel   

15 vind ik ook wel erg veel.. maar geen idee wat nu de prijzen van de haflingers zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 13:16 



 
Profiel   

Ik vind 15 K ook heel veel.
Maar heb zelf ook veel betaald voor mijn haflinger vorig jaar juni... Prijzen zijn ook gewoon niet meer zoals het eerst was!

Ik heb Euro 3750,- betaald voor een merrie van toen 2 jaar en 3 maanden, wel 100% zuiver gefokt en goede afstamming. Had iemand jaren geleden voor gek verklaard als ze dat zouden neerleggen voor een haflinger en nu heb ik het zelf gedaan.......... haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 16:24 



 
Profiel   

J30d schreef
En dan nog een vraag wat is tegenwoordig een normale prijs voor een haf naar mijn wensen? Ik zat te denken aan 7/8k ? Op ehorses zie ik geregeld haflingers van 15k staan zit ik dan zo mis qua prijs?

Ik denk dat je met dit geld wel een eind komt. Die 15k waar staan die dan? Duitsland oid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 16:28 



 
Profiel   

In Duitsland zijn ze nog een slag duurder inderdaad. Voor 5-7 moet je echt wel een goeie kunnen vinden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 16:45 



 
Profiel   

Jup veel in Duitsland en een enkeling in Italië of Oostenrijk. Nu vind ik hier grens gebied Duitsland nog niet erg om er eentje vandaan te halen maar ik ga geen 15k voor een haflinger betalen :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 17:48 



 
Profiel   

Hebben sommige van jullie ook hafjes bij een haflingerstal vandaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 17:48 



 
Profiel   

Nee, de mijne komt van een leasepony boerderij.
Hij heeft geen bekende ouders, komt niet vanuit een stamboek, maar ik vind hem prachtig <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:55 



 
Profiel   

J30d schreef
Hebben sommige van jullie ook hafjes bij een haflingerstal vandaan?


Mijn vorige merrie komt van Haflingerstal van Steenbergen. Mijn merrie die ik nu heb is gefokt bij Haflingerstal Oet de Broekstreek

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 21:57 



 
Profiel   

J30d schreef
Hebben sommige van jullie ook hafjes bij een haflingerstal vandaan?


Ik fok ze zelf :+ maar goed je moet ergens beginnen, mijn fokmerrie heb ik via vd Berg gekocht, niet proefgereden en niks, maar beste aankoop ooit. Heb nog een hengst enter van haar die nog een goed plekje zoekt, en een 3jarige merrie van haar waar ik verder mee wil :j oh en een mooie kopen gaat sneller dan een mooie fokken :j (of ik ben te kieskeurig :+ )

In Oostenrijk lopen ook echt mooie dieren, als je daar wat bekend bent <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:58 



 
Profiel   

Ik heb Stanley via een manege

En max via afke (meassie hierboven)

Afke jij fokt hele mooie hafjes!

Ik vind deze trouwens heel knap haha met z’n 5
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 23:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 503 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen