Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 504 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

 
Profiel   

Die ik zelf gekocht heb komen allemaal van fokkers vandaan in Nederland en Duitland.

Wolfje gaat momenteel erg goed, laatst voor het eerst op buitenrit geweest met andere paarden en dat ging echt perfect. Ik vondt het zelf spannender dan hij haha.

1 april ons M1 debuut dus ben erg benieuwd. Ookeen nieuwe aanwinst, romee:

[ img ]

Ze wordt dit jaar gedekt en mace ook weer. Andere 2 dames moeten nog 4 weken dus het wordt aftellen momenteel.

Stanley zijn we het begin van longeren aan het leren, maar dit pakt hij prima op. Deze zomer gaan we Stanley verkopen

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:32 



 
Profiel   

K_nolan schreef
Die ik zelf gekocht heb komen allemaal van fokkers vandaan in Nederland en Duitland.

Wolfje gaat momenteel erg goed, laatst voor het eerst op buitenrit geweest met andere paarden en dat ging echt perfect. Ik vondt het zelf spannender dan hij haha.

1 april ons M1 debuut dus ben erg benieuwd. Ookeen nieuwe aanwinst, romee:

[ [url=m/O5eo3h.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze wordt dit jaar gedekt en mace ook weer. Andere 2 dames moeten nog 4 weken dus het wordt aftellen momenteel.

Stanley zijn we het begin van longeren aan het leren, maar dit pakt hij prima op. Deze zomer gaan we Stanley verkopen

[ [url=m/YclIvX.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hoe oud is Stanley?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 07:27 



 
Profiel   

J30d schreef
K_nolan schreef
Die ik zelf gekocht heb komen allemaal van fokkers vandaan in Nederland en Duitland.

Wolfje gaat momenteel erg goed, laatst voor het eerst op buitenrit geweest met andere paarden en dat ging echt perfect. Ik vondt het zelf spannender dan hij haha.

1 april ons M1 debuut dus ben erg benieuwd. Ookeen nieuwe aanwinst, romee:

[ [url=m/O5eo3h.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze wordt dit jaar gedekt en mace ook weer. Andere 2 dames moeten nog 4 weken dus het wordt aftellen momenteel.

Stanley zijn we het begin van longeren aan het leren, maar dit pakt hij prima op. Deze zomer gaan we Stanley verkopen

[ [url=m/YclIvX.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hoe oud is Stanley?


Jaar jonger dan wat je zoekt,Stanley is deze maand 3 geworden

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 07:41 



 
Profiel   

Ik heb de mijne van een handelaar in Haflingers gekocht: Marjolein Bergboer in Albergen. Ze haalt o.a. jong spul uit Oostenrijk of wat er verder op haar pad komt. De mijne is voorheen dekhengst geweest, was ook al volwassen. Hij is bij haar geruind en zodoende op de markt gekomen.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 13:31 



 
Profiel   

Ellen_ov schreef
Ik heb de mijne van een handelaar in Haflingers gekocht: Marjolein Bergboer in Albergen. Ze haalt o.a. jong spul uit Oostenrijk of wat er verder op haar pad komt. De mijne is voorheen dekhengst geweest, was ook al volwassen. Hij is bij haar geruind en zodoende op de markt gekomen.


[ [url=m/pZ09QB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een knapperd! Ja heb haar naam al vaker voorbij zien komen. Tevreden over?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 14:02 



 
Profiel   

Ja zeker, ze communiceert heel duidelijk en helder. Ik mocht meermaals komen (ook x met mijn instructeur geweest) ook rondje buiten gedaan, verder ook eerlijk over karakter van de paarden zodat ze een goede match kan maken. Jozef is nl niet een mak schaap zogezegd maar dat heeft ze allemaal duidelijk aangegeven. Dat kan ik wel waarderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 18:38 



 
Profiel   

Ellen_ov schreef
Ja zeker, ze communiceert heel duidelijk en helder. Ik mocht meermaals komen (ook x met mijn instructeur geweest) ook rondje buiten gedaan, verder ook eerlijk over karakter van de paarden zodat ze een goede match kan maken. Jozef is nl niet een mak schaap zogezegd maar dat heeft ze allemaal duidelijk aangegeven. Dat kan ik wel waarderen.



Dat is wel super fijn! Ja misschien dat ik dan daar toch is langs ga of iig contact mee ga opnemen! Heb ik wel 2 vraagje kreeg jij iets van een zadel en of hoofdstel of spullen erbij ter overname of heb je alles passend aangeschaft? En dan nog de brutale vraag in welke prijs categorie zit zij ongeveer? Hoef het niet precies te weten hoor maar mijn Max voor een goede gezonde haf is zo’n 8k vandaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 19:40 



 
Profiel   

Je kan altijd vrijblijvend even bellen en vragen wat ze heeft staan en zelf aangeven wat je zoekt?

Ik denk dat je voor dat geld echt wel wat kan vinden maar wat ik ervan begreep is dat zij voornamelijk jong spul heeft staan/licht bereden. Dusss even de vraag of ze dan net toevallig een ouder dier/meer doorgereden dier heeft staan. Maaaar dat hoor je dan wel.

Ik weet niet of ze er ook tuig bij verkoopt, geloof het niet. Verder had ik nog vanalles zelf aan tuig en spul van mijn overleden paard maar paste allemaal zowat niet dus sowieso veel nieuw moeten aanschaffen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:34 



 
Profiel   

Ellen_ov schreef
Je kan altijd vrijblijvend even bellen en vragen wat ze heeft staan en zelf aangeven wat je zoekt?

Ik denk dat je voor dat geld echt wel wat kan vinden maar wat ik ervan begreep is dat zij voornamelijk jong spul heeft staan/licht bereden. Dusss even de vraag of ze dan net toevallig een ouder dier/meer doorgereden dier heeft staan. Maaaar dat hoor je dan wel.

Ik weet niet of ze er ook tuig bij verkoopt, geloof het niet. Verder had ik nog vanalles zelf aan tuig en spul van mijn overleden paard maar paste allemaal zowat niet dus sowieso veel nieuw moeten aanschaffen.



Absoluut!! Dankjewel voor je antwoord *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:43 



 
Profiel   

Zijn er bij jullie al knappe veulentjes geboren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 18:29 



 
Profiel   

SamanthaSato schreef
Zijn er bij jullie al knappe veulentjes geboren?


Nog niet, zijn wel de 300 dagen over gelukkig. Had jij wat drachtig dit jaar? Wij verwachten twee veulens. Nieuwste aanwinst en Mace gaan naar de hengstenhouder als ze drachtig zijn; de dames die nu drachtig zijn moet ik nog even kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 18:35 



 
Profiel   

SamanthaSato schreef
Zijn er bij jullie al knappe veulentjes geboren?


Jazeker! Twee weken geleden onze Allstar van de Leemhorst. V. Avicii van 't Steengoed en M. Nanuk van Notting Hill.
Nu is het nog wachten op nummer 2 van Happy van de Bekenpieper x Noakley BE. Zij rond pasen uitgerekend.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 19:38 



 
Profiel   

suffie schreef
SamanthaSato schreef
Zijn er bij jullie al knappe veulentjes geboren?


Jazeker! Twee weken geleden onze Allstar van de Leemhorst. V. Avicii van 't Steengoed en M. Nanuk van Notting Hill.
Nu is het nog wachten op nummer 2 van Happy van de Bekenpieper x Noakley BE. Zij rond pasen uitgerekend.


[ [url=m/DK79tN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Sl5hPl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7zgf9V.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/djwefx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ach die heb ik voorbij zien komen ja, wat een lekkerdier. Ga je hem houden? Ben heel benieuwd naar het veulentje van noakley! Die van mij moeten nog 2,5 week.

Dit jaar ook nog even getwijfeld over avicii.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:21 



 
Profiel   

Zelf gen ik ook heel benieuwd naar hrt veulen van Happy. <3 Stiekem hoop ik op een merrieveulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 20:44 



 
Profiel   

@Nolan De eerste is 2 weken geleden geboren! En op dit moment wachten we nog op 2 veulens zijn beide officieel maandag uitgerekend.. eentje verwachten we wel snel de ander draagt altijd ver over dus daar wachten we nog wel even op haha
. Van wie heb jij ze nu drachtig Nolan?

Wat een leuk beestje Suffie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:03 



 
Profiel   

Oohw leuk het wordt druk! Ik heb big time gebruikt vorig jaar.

Dit jaar ben ik voor mace wel uit dat wordt Nachtwind, merrie van sternkonig daar heb ik nog een shortlist met 3 namen op, maar goed heb nog heel even...

1 april heeft wolf zn M1 debuut dus zijn vooral de galop erg aan het oefenen, hij wordt wat heet op de contra namelijk.. ben heel benieuwd hoe hij dat gaat doen, ik rij hem in principe zonder spoortje maar denk dat ik in de proeven nu toch een klein spoortje om ga doen. Soms raakt hij wat afgeleid door de merries en dan wat een zweepje om even bij te tikken als hij me been vergat wel handig, maarja die mogen we nu niet meer mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:13 



 
Profiel   

Ja het gaat zeker wel even druk worden! Wat een knap paard zeg had hem even opgezocht!

Nachtwind heeft een sprekend hoofd ik hou ervan!

Ik zou inderdaad dan eens een klein spoortje proberen, wel heel benieuwd hoe het gaat 1 april! Laat je het weten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:20 



 
Profiel   

Ja zal ik doen! Als hij z'n galop vooral rustig houdt moet het te doen zijn, we gaan het zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 10:33 



 
Profiel   

Heel veel succes alvast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 11:51 



 
Profiel   

En nog steeds geen veulens! Wachten duurt lang haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 15:16 



 
Profiel   

Nou zeg dat, hier staat er 1 opeens op springen. Werk nu halve dagen vanaf thuis want de nachtrust is wat voorbij. Ik denk zomaar dat ze het nog max een week in zich houdt, maar goed blijft koffiedik kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 15:42 



 
Profiel   

Ja dat merk ik hier ook hoor dat de nachtrust nu wel weg is :( wel lekker dat je vanuit huis kan werken dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 17:37 



 
Profiel   

Spannend allemaal! Abby verwacht ook een veulen. Nu 305 dagen drachtig dus t aftellen kan beginnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 21:42 



 
Profiel   

Hier gaat alles zijn gangetje

Rijden met max gaat opzich best goed. Hij is verder wel braaf maar het echt doorpakken lukt mij niet echt.. ik ben snel te bang dat ik te veel vraag.. Waardoor ik wat onzeker wordt. Ook is Max niet altijd met mij bezig maar met zijn omgeving.

Galop is ook nog niet bevestigd.. Weet nog niet hoe ik dat moet aanpakken. Aan de longe en dan laten galoperen met iemand erop? of ik zelf erop en mijn instructrice aan de longe laten galoperen.

Hij wordt 5 dus wel beetje tijd om meer aan de bak te gaan haha.

Leuk allemaal veulentjes op komst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 12:39 



 
Profiel   

Veulentjes! Wat leuk, ben benieuwd <3

@plutolover; klinkt inderdaad alsof hij toe is aan de volgende stap, met name omdat je zegt dat hij zo met de omgeving bezig is tijdens het rijden. :)


Ik ga Jozef eind april verhuizen, ik ben heel benieuwd hoe hij het daar gaat doen. Toevallig kwam er een plek vrij bij iemand aan huis via de rijvereniging welke ik niet kon laten schieten. Hij zal daar de gehele dag buiten staan (als grootste verandering) dusss we gaan het zien. Ik ben wel iets bezorgd over (teveel) gras of juist heel vroeg al naar buiten na vorstnachten maar we gaan het zien.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 14:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 504 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen