Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 505 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

 
Profiel   

xLeoniee schreef
Spannend allemaal! Abby verwacht ook een veulen. Nu 305 dagen drachtig dus t aftellen kan beginnen


Heey dat is een oet de broekstreek! Wat leuk! En spannend zeg
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 18:00 



 
Profiel   

Babies <3
Kom maar door met al die gouden veulens, te schattig!

Hier gaat het nog niet helemaal lekker, een week of 4 geleden is de dierenarts geweest omdat ik haar toch niet helemaal lekker vond lopen. De buigproeven en volte op het harde waren oke, volte op het zachte met haar slechte been buiten niet helemaal goed. Voor nu vooral gedacht dat het nog wat kracht/stijfheid/balans was, als opdracht balkjes gaan lopen. Maar kan ook de knie zijn. Daar heeft ze toendertijd ook trappen op gehad dus zou zo maar kunnen dat daar ook iets zit.
Osteopaat laten komen, lekker bezig gegaan en nu heb ik het idee dat ze slechter loopt.
Dus we gaan dinsdag naar Bodegraven. Spannend, we zijn nog nooit op een kliniek geweest en ze kan nogal draken bij veel prikkels. Ongeacht of ze wel of niet iets vinden heb ik het liefst dat ze dat hele been even op de foto/scan zetten. Dus ik vind het best spannend, ze is al lang niet meer op een trailer geweest. Andere locaties kan ze heel spannend vinden en ze kan ook niet echt goed geduldig stil staan. ( ha eigen schuld, ik heb ook geen geduld om haar dit aan te leren..) Dus dat wordt uberhaupt al een avontuur, hopen op een gunstige uitslag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 12:35 



 
Profiel   

Lenexa schreef
Babies <3
Kom maar door met al die gouden veulens, te schattig!

Hier gaat het nog niet helemaal lekker, een week of 4 geleden is de dierenarts geweest omdat ik haar toch niet helemaal lekker vond lopen. De buigproeven en volte op het harde waren oke, volte op het zachte met haar slechte been buiten niet helemaal goed. Voor nu vooral gedacht dat het nog wat kracht/stijfheid/balans was, als opdracht balkjes gaan lopen. Maar kan ook de knie zijn. Daar heeft ze toendertijd ook trappen op gehad dus zou zo maar kunnen dat daar ook iets zit.
Osteopaat laten komen, lekker bezig gegaan en nu heb ik het idee dat ze slechter loopt.
Dus we gaan dinsdag naar Bodegraven. Spannend, we zijn nog nooit op een kliniek geweest en ze kan nogal draken bij veel prikkels. Ongeacht of ze wel of niet iets vinden heb ik het liefst dat ze dat hele been even op de foto/scan zetten. Dus ik vind het best spannend, ze is al lang niet meer op een trailer geweest. Andere locaties kan ze heel spannend vinden en ze kan ook niet echt goed geduldig stil staan. ( ha eigen schuld, ik heb ook geen geduld om haar dit aan te leren..) Dus dat wordt uberhaupt al een avontuur, hopen op een gunstige uitslag!


Spannend, ik duim met je mee! Op de kliniek hebben ze alles wel gezien qua paarden dus zou je daar geen zorgen om maken dat komt helemaal goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 13:01 



 
Profiel   

Nou wolf heeft zn eerste m1 proeven gereden en we nemen drie winstpunten mee naar huis, super trots op hem. Hij sprong wel beide proeven verkeerd aan na het halsstrekken, dat teugels op maat en dan aan galopperen vindt hij erg lastig. Konden het gelukkig compenseren, dus nu maar thuis dat even goed oefenen..

Hier nog steeds geen veulens helaas, we wachten vrolijk door

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:16 



 
Profiel   

Spannend Lenexa! Maar het komt vast goed!

K_nolan! Wat goed zeg lekker bezig! Welke regio start jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:39 



 
Profiel   

Wij zitten in Overijssel :D over twee weken mag hij weer eens mee naar een haflinger wedstrijd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:48 



 
Profiel   

K_nolan schreef
Wij zitten in Overijssel :D over twee weken mag hij weer eens mee naar een haflinger wedstrijd :D



Oh dat is wel een leuke omgeving! Zijn hier mensen die actief rijden in het Noorden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 19:56 



 
Profiel   

SamanthaSato schreef
K_nolan schreef
Wij zitten in Overijssel :D over twee weken mag hij weer eens mee naar een haflinger wedstrijd :D



Oh dat is wel een leuke omgeving! Zijn hier mensen die actief rijden in het Noorden?


Ik heb altijd heel actief gereden in het Noorden! Nu even niet maar het staat wel weer op de planning straks

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 20:01 



 
Profiel   

Hier ook altijd actief gereden in het hoge noorden, laatste paar jaar wat minder, maar heb nu een 3jarige om dat weer wat meer mee op te pakken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 20:47 



 
Profiel   

Leuk zeg! Wie weet komen we elkaar eens tegen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 20:56 



 
Profiel   

Ik ga heel misschien 13 mei een oefenwedstrijd doen,

Bij een maneges naast mijn stal. Haha dus Max kan letterlijk z’n eigen kudde zien.

Alleen z’n galop is nog niet bevestigd maar goed gaat om de ervaring en vreemd terrein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 20:57 



 
Profiel   

plutolover schreef
Ik ga heel misschien 13 mei een oefenwedstrijd doen,

Bij een maneges naast mijn stal. Haha dus Max kan letterlijk z’n eigen kudde zien.

Alleen z’n galop is nog niet bevestigd maar goed gaat om de ervaring en vreemd terrein.


Alles op zn tijd hè! Komt allemaal goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 21:00 



 
Profiel   

SamanthaSato schreef
K_nolan schreef
Wij zitten in Overijssel :D over twee weken mag hij weer eens mee naar een haflinger wedstrijd :D



Oh dat is wel een leuke omgeving! Zijn hier mensen die actief rijden in het Noorden?



Jaa, ik rijd nog steeds actief in het Noorden! Morgen toevallig M1 debuut met de 5-jarige. Hij mocht vanaf 1 april M starten vanwege leeftijd, dus morgen direct los hahaha. Zou eigenlijk Eext, lekker weer outdoor. Vind paardje fijner, last minute nu toch nog ergens anders kunnen regelen helaas wel indoor.
Met de andere Haflinger ben ik ZZL startgerechtigd. Maar nog wel veel problemen met de vliegende wissels. Dus zijn vooral aan het oefenen en niet zoveel op wedstrijd momenteel

K_nolan: gefeliciteerd wat goed!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 21:40 



 
Profiel   

Jullie gaan hard Miriam! Succes morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 22:26 



 
Profiel   

Hoe gaat het met al het mooie goud. Hier nog steeds geen veulentjes, wel een hengstige merrie dus die gaat morgen naar de hengstenhouder.

[ img ]

Rest van de paarden gaat goed, wolf mag volgend weekend nog een keer een rondje M1 mee. Kijken of we dan wel goed kunnen aanspringen, hebben er hard op getraind dus ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-23 18:44 



 
Profiel   

Wij hebben gisteravond een merrieveulen gevangen. Honey van de Leemhorst v. Noakley BE.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-23 19:14 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, wat een knapperd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-23 21:15 



 
Profiel   

Spannend K_Nolan! Welke hengst gaat ze bij?

Gefeliciteerd Suffie! Knap veulen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-23 21:43 



 
Profiel   

Wat leuk K_Nolan
Ook benieuwd bij welke hengst ze gaat!!

Suffie, gefeliciteerd, mooi beestje zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-23 13:53 



 
Profiel   

Nou net een bericht dat het opeens met Nolan niet goed gaat. Voelt echt verschrikkelijk machteloos aangezien hij in Frankrijk staat. De dierenarts is nu bezig met een spoedgeval en daarna rijdt hij gelijk naar Nolan toe. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Blij dat de eigenaar van het rusthuis ze altijd goed in de gaten houdt en me gelijk informeerde en de dierenarts belde, nu is het duimen draaien hier. Ergste geval ga ik erheen, maar voor nu nog even niet aangezien het zo'n 11 uur rijden is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 09:55 



 
Profiel   

oliebol K_Nolan, dan lijkt het me ineens heel lastig dat je zover zit. Het is natuurlijk ook wel een keer te verwachten dat het een keer slecht nieuws gaat zijn, helaas met oudjes. Hopelijk valt het deze keer mee en mag hij nog lekker verder genieten van het Franse leven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 10:47 



 
Profiel   

Nolan is overleden aan een hartaanval de dierenarts was erbij, maar het mocht niet meer baten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 11:25 



 
Profiel   

Och nee joh! Gecondoleerd! Wat naar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 11:27 



 
Profiel   

Ach jee, dat is mooi kl*te! Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 12:00 



 
Profiel   

Och wat een naar bericht! Veel sterkte!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 16:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 505 van de 515 [ 12859 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen