Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Waar te koop zetten?

 
Profiel   

Ik heb een vraagje. Ik heb mijn haflinger te koop. Maar ik vraag me af welke weg de beste is? Iemand hier ervaring mee? Ik heb een advertentie op bokt en ik heb op facebook kenbaar gemaakt haar te verkopen. Wat is nog een goede manier om een goede plek te vinden? Een advertentie op marktplaats kost 35 euro, dat vind ik eerlijk gezegd best veel. Ik hoor graag goede tips.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 17:49 



 
Profiel   

Je hebt een prachtig dier, wel zou ik de titel veranderen waar je duidelijk uit kan halen dat ze te koop staat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 18:01 



 
Profiel   

Stel op mp zien 2000 mensen de advertentie en je verkoopt haar voor 1400
Stel op Bokt zien maar 400 mensen dat ze te koop staat en je besluit uiteindelijk om met 1300 akkoord te gaan. Is dan 35 euro een verstandige investering of niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 18:05 



 
Profiel   

Marktplaats kost 10 euro en sporthorses 8,50!
Dus zeker de moeite waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 18:10 



 
Profiel   

Evony schreef
Marktplaats kost 10 euro en sporthorses 8,50!
Dus zeker de moeite waard.
Marktplaats kost tegenwoordig 30 euro! Per 28 dagen.

Bokt, Facebook, speurders, sporthorses, ehorses en misschien toch ook marktplaats.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 18:18 



 
Profiel   

Ik hoor toch dat op fb harder gaat met verkopen want daar kunnen mensen elkaar nog taggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 18:44 



 
Profiel   

Ikzelf heb goede ervaringen met Mp. Kost idd 35 euro maar had zoveel reacties dat ik haar snel verkocht had. Scheelde mij dat bedrag met gemak weer in voer.

Zelf vind ik Mp niet wat... maar mijn eigen paarden verkochten er prima op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 18:46 



 
Profiel   

Via Facebook verkoopt slecht. Mensen taggen elkaar allemaal alleen dat zijn wat kijkers. Reacties van owww die is leuk, lief etc vul het maar in heb je niets aan. Marktplaats geeft gericht kopers en als mensen contact opnemen zijn ze serieus. We hebben al veel verkocht via Mp. Helaas kost het nu 30 euro... maar een maand stalling is duurder moet je maar denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 19:05 



 
Profiel   

Mijn mening is dat je op Marktplaats de meeste mensen bereikt. Daarbij is het aanbod klein en de vraag groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 19:34 



 
Profiel   

Sporthorses, Markplaats, Facebook. Misschien een site speciaal voor haflingers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 19:40 



 
Profiel   

Tot nu toe heb ik altijd goede ervaringen gehad met marktplaats. De reacties zijn serieus en tot nu toe alleen nog maar goede huisjes gevonden via marktplaats. Ik heb ook Facebook en bokt gebruikt, maar daar krijg je jammer genoeg veel meer penny reacties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 20:02 



 
Profiel   

Je advertentie tekst vind ik onduidelijk. Het is niet verkeerd om eerlijk te zijn, maar wel duidelijk.
Wat bedoel je met dominant? Waar/voor wie is ze wel geschikt?
Laat iemand die je pony kent, even meelezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 20:16 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor jullie reacties. Wellicht toch maar marktplaats overwegen dan. En zal nog eens naar mn tekst kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 20:21 



 
Profiel   

senna21 schreef
Je advertentie tekst vind ik onduidelijk. Het is niet verkeerd om eerlijk te zijn, maar wel duidelijk.
Wat bedoel je met dominant? Waar/voor wie is ze wel geschikt?
Laat iemand die je pony kent, even meelezen.



Ik heb de advertentie ervaren als eerlijk. Spreekt mij enorm aan. Zo heb ik het idee dat je juist niet dingen verbergt.
Zou ook een extra stukje toevoegen wat ze wel goed doet...

Onduidelijk vind ik het niet echt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 20:26 



 
Profiel   

Eerlijk?

Wat maakt 35 euro nu uit als je een goed huisje vind voor je paard en je zelf nog een leuk bedrag er aan over houd?
Echt......als het nu 350 euro was zou ik misschien anders reageren, maar die paar tientjes???

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 20:28 



 
Profiel   

Melissa1996 schreef
Evony schreef
Marktplaats kost 10 euro en sporthorses 8,50!
Dus zeker de moeite waard.
Marktplaats kost tegenwoordig 30 euro! Per 28 dagen.

Bokt, Facebook, speurders, sporthorses, ehorses en misschien toch ook marktplaats.


Heh ik heb vorige week paard te koop gezet op marktplaats. Voor €10 euro. Paard is inmiddels verkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 21:42 



 
Profiel   

Voor mijn shetlander kostte het 20,- op MP? Wel een jaar geleden. Echt vreemd al die verschillende prijzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 21:44 



 
Profiel   

mp is toch echt 30 euro geworden. sinds vorig jaar september dacht ik.

ik verkoop veel ponys meeste nog altijd via marktplaats.
Facebook weinig is vaak meer taggen of nieuwsgierige mensen maar meer ook niet.

maak je adv duidelijk en kort en zorg voor goede foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 21:47 



 
Profiel   

Ik heb mijn hadlinger ook laatst verkocht en moest voor de advertentie op MP 30,- betalen. Ik heb ruim 30 reacties gehad in 24 uur en de eerste kijker heeft m dezelfde dag nog gekocht dat ze kwam kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 22:34 



 
Profiel   

Hier juist weer goede ervaringen met op Bokt verkopen. Zo had ik op Marktplaats inderdaad veel interesse vanuit mensen maar meerdere keren gehad dat ik een afspraak had gemaakt en mensen niet op kwamen dagen. Was ik er dus voor niks. Maar goed, ik spreek over 2012, misschien is dit al een heel stuk veranderd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 22:40 



 
Profiel   

Marktplaats en waarom? Er zitten zoveel mensen op..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-18 01:32 



 
Profiel   

Bedankt allemaal! Met marktplaats binnen 4 dagen verkocht. Pfff dat ging snel ...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-18 01:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen