Nakomeling van Wolkenstein B, wie!?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Nakomeling van Wolkenstein B, wie!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:58

Ben heel benieuwd wie er nog meer nakomelingen heeft van de hengst Wolkenstein B, foto zou helemaal mooi zijn :D.
Groetjes Henrieke.

Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 20:49

Henrieke schreef:
Ben heel benieuwd wie er nog meer nakomelingen heeft van de hengst Wolkenstein B, foto zou helemaal mooi zijn :D.
Groetjes Henrieke.

Heeft er dan helemaal niemand een nakomeling van Wolkenstein B of ken je ook niet iemand die er eentje heeft?

Herfterhoeve
Berichten: 260
Geregistreerd: 14-09-08
Woonplaats: Overijssel

Re: Nakomeling van Wolkenstein B, wie!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:07

Geen foto helaas, maar mijn vriendin had er een, dat was geen lieverdje.
Wat is de reden dat je op zoek bent naar info?

Floortje2002

Berichten: 486
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 23:42

Ikke!!! :D

Floortje oftewel officieel: mariandl van werkhoven:
Afbeelding

en:

Afbeelding


voor meer foto's zie mijn proifiel en link in onderschrift!
(ik ben ook wel benieuwd naar andere wolkenstein-b nakomelingen, vooral qua gedrag enzo)


gr leonie

clausaar
Berichten: 2
Geregistreerd: 06-04-09
Woonplaats: hellevoet

Re: Nakomeling van Wolkenstein B, wie!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 13:56

Ik heb ook een nakomeling van wolkenstein B,
een hele lieve haf, maar af en toe best pittig
voor fotos moet je maar even op mijn profiel kijken!

Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 18:23

Okee wat leuk zeg :D je kunt het wel zien ja, hier staan er 3 op stal en heb er 4 gekent. Allemaal zijn ze erg voorwaarts en werkwillig-pittig, net wat clausaar zegt maar echt leuke paarden! Er staan ook wel foto's in mijn profiel van hun (Warstein, Whisky en Wodka die andere staat er niet bij.)

Die van jou (Clausaar) vind ik er nog niet zo heel erg op lijken :P.
Hoe oud zijn die van jullie? Hebben ze ook last van eczeem? Rijden jullie er wedstrijden mee en alleen ohz of rij je ook aangespannen? Ze hebben niet zulke hele lange manen vind ik :P, hoewel het ook niet weinig is ofzo. Springen jullie ook nog en hoe oud/groot zijn die van jullie O:).

Floortje2002

Berichten: 486
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:19

hey

Floortje word morgen 7! en afgelopen zaterdag hadden we onze eerste officiele wedstrijd, tussen de paarden. onze punten waren 2 x 187 en we waren vd 13 combinaties 1e en 2e. dus dat was ff gaaf!

Floor heeft helaas zomerexceem ja, dus die ellendige periode gaat weer beginnen, maar ik heb een middeltje waar ze het erg goed op doet en zelfs zonder exceemdeken dag en nacht buiten kan staan.
toen ik dr kocht had ze zo'n ontzettende jeuk, dus meteen alles erafgeknipt en nu zijn ze erg gegroeid.
zie link naar itp in onderschrift!

Floor is vaak druk. kan heel rustig zijn, maar 1 klein dingetje en ze kan 100% omslaan. het is een harde werker, blijft lopen en heeft vooral de neiging om te gaan dribbelen. echt trainen om de rust erin te krijgen en houden. ze verveeld zich snel. pas begonnen met een pasje wijken, vraag ik een keer andere stelling, appuyeerd ze bijna, ze word van zulke dingen fanatiek, vind het leuk, die voltes kent ze wel. leert snel en verveeld zich dus ook snel, weleens lastig als je zelf je hoofd er niet bij hebt......kan ik nog beter niet gaan rijden haha!

erg aanhankelijk, vind iedereen leuk en krijgt bij iedereen veel voor elkaar. een echt charmeur ;)
ze houdt me op stal altijd in de gate, geeft soms echt het gevoel dat ik gefilmd word!

het kan een donderstraal zijn, maar vaak iz ze zooooo leuk!

leuk om te zien die foto's van jullie, zie toch wel hele bekende uitstralingen en uitdrukkingen!

gr leonie

Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 09:16

Floortje2002 schreef:
hey

Floortje word morgen 7! en afgelopen zaterdag hadden we onze eerste officiele wedstrijd, tussen de paarden. onze punten waren 2 x 187 en we waren vd 13 combinaties 1e en 2e. dus dat was ff gaaf!

Floor heeft helaas zomerexceem ja, dus die ellendige periode gaat weer beginnen, maar ik heb een middeltje waar ze het erg goed op doet en zelfs zonder exceemdeken dag en nacht buiten kan staan.
toen ik dr kocht had ze zo'n ontzettende jeuk, dus meteen alles erafgeknipt en nu zijn ze erg gegroeid.
zie link naar itp in onderschrift!

Floor is vaak druk. kan heel rustig zijn, maar 1 klein dingetje en ze kan 100% omslaan. het is een harde werker, blijft lopen en heeft vooral de neiging om te gaan dribbelen. echt trainen om de rust erin te krijgen en houden. ze verveeld zich snel. pas begonnen met een pasje wijken, vraag ik een keer andere stelling, appuyeerd ze bijna, ze word van zulke dingen fanatiek, vind het leuk, die voltes kent ze wel. leert snel en verveeld zich dus ook snel, weleens lastig als je zelf je hoofd er niet bij hebt......kan ik nog beter niet gaan rijden haha!

erg aanhankelijk, vind iedereen leuk en krijgt bij iedereen veel voor elkaar. een echt charmeur ;)
ze houdt me op stal altijd in de gate, geeft soms echt het gevoel dat ik gefilmd word!

het kan een donderstraal zijn, maar vaak iz ze zooooo leuk!

leuk om te zien die foto's van jullie, zie toch wel hele bekende uitstralingen en uitdrukkingen!

gr leonie

Ik herken dit echt heel erg, zal dus echt wel in het karakter zitten, ze zijn zo werklustig en als je ze niet aan het werk zet dan gaan ze dingen verzinnen en je uitproberen, als je je hoofd er niet bij hebt hoef je idd niet te gaan rijden :Y), hoewel ik dat niet doe. Maargoed.. ze dribbelen ook ja en ze hebben een erg goed uithoudingsvermogen! Ze willen idd ook erg graag wat (nieuws) leren en geven zich dan helemaal!

Ilsje_007
Berichten: 583
Geregistreerd: 13-02-08

Re: Nakomeling van Wolkenstein B, wie!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:41

Hai, ik heb net een 3 jarige haflinger gekocht, nakomeling van wolkenstein B. Nog geen foto, maar ik zal even kijken of ik die nog kan plaatsen.
Voor zover ik hem nu ken: Lief en aanhankelijk paard, rustig en leert snel!

Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Nakomeling van Wolkenstein B, wie!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 09:12

Leuk, hoe heet ie, kent ie ook al wat of...? Wat doe je ermee/ wat ga je ermee doen? :D

Ilsje_007
Berichten: 583
Geregistreerd: 13-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 17:19

Mijn haf heet Wouter en is sinds 3 maanden onder het zadel. Hij doet het geweldig!!! :D
Hij loopt al netjes nagevelijk en we zijn al een paar keer het bos ingeweest *\o/* .

Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Nakomeling van Wolkenstein B, wie!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 19:44

Oke leuk hoor, ben benieuwd ook naar een foto! :)

Floortje2002

Berichten: 486
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 22:28

hey

@ilsje007: leuk om te lezen! ben ook benieuwd naar de foto's!

gr leonie