[FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Merry98
Berichten: 2789
Geregistreerd: 25-07-07
Woonplaats: Dromenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 14:57

Marlis schreef:
Merry98: Zitten al hele nette stukken tussen hoor en wat een gaaf hoofdstel <3 Ze begint ook beter op gewicht te komen he? :D

ja ze is gelukkig wat afgevallen

jelle20
Berichten: 33
Geregistreerd: 01-10-10
Woonplaats: nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:12

Afbeelding
vrijspringen met mijn super verzorghalflinger elvira <3

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:56

Op elkaar reageren zou leuk zijn. Ipv alleen je foto's droppen.

Rainer
Berichten: 638
Geregistreerd: 13-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 00:26

Ik reageer alleen op mensen die ook op andere reageren, want wordt persoonlijk gek van de mensen die zo nu en dan opeens verschijnen en dan alleen een foto droppen.

pg 6

@PeerAppel Ik had ze al gezien op facebook! De foto's zijn echt gaaf geworden!
@Ine23 WILLEM <3 Oh gosh wat een prachtdier!
@Alanaa_ Wat wordt Bo ook mooi zeg!
@Li3s1991 Mooi hoofdstel zeg!
@MelisWess gave foto! Die eerste!
@BenteMaxime Ziet er netjes uit, het rijden!

pg 7
@lisa_storm rijden ziet er goed uit! En wat is ze toch knap he <3
@SaartjeNina _O-
@LittleSannie die tweede foto :} Wat lief!
@enefde ziete r goed uit!
@Alanaa_ Gave actiefoto!
@xLeonie stoer hoor!
@Chasey Wat stoer dat je zo lang nog rijdt! Ik vind het buikje nog heel erg meevallen hoor!
@PeerAppel Abbyyy
@Merry98 Ik ben verliefd op jou paardje zeg!


pg 8
@paljaslaura stoere foto!
@wouterwesley wat gaaf! Dat is nou iets wat ik wel mis hier hoor! Die lange stranden!
@CorinaLima wat een knapperd zeg! Echt een heel lief koppie. Hoofdstel staat haar ook mooi!
@Alanaa_ Lekker koppie!
@Wouterwelsey mooie kleur, dat groen!
@Merry98 Dat groeit wel snel idd! Wat zonde dat dat bij haar is geknipt!
@SaartjeNina Awh wat een schatjes!

pg 9
@Marlis Peeps loopt echt lekker! En inderdaad Kyra is echt al groot! Ook in de breedte (qua spieren etc)


Ik ben zo trots op mijn lexy! Hij doet het zo goed!
Afbeelding

Afbeelding

Evelyne

Berichten: 1116
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 00:34

Bijleespost :)

Pagina 6:

PeerAppel: Super mooi foto van je super mooie Abby <3
bovanuitert: Leuke foto
Ine23: Owhjeej! Geen foto's van mooie hengsten plaatsen hoor want dan worden we jaloers :+ :D
Alanaa_: Leuke foto van jullie samen :)
Li3s1991: Wauw! Dat hoofdstel staat ook echt super mooi <3
MelisWess: Leuke foto's :)
BenteMaxime: Leuke foto's van jullie samen :j
PeerAppel: Je foto's doen het niet meer maar het waren vast leuke foto's :D

Pagina 7:

Lisa_Storm: Gave foto die 2e <3
SaartjeNina: Hahahah ja je bent een haflinger of niet he?! :D
littlesannie: Owh gaaf met dubbele lijnen longeren! Dat wil ik binnenkort ook gaan doen :)
enefde: Lekker crossen en springen :)
Alanaa_: Bo je haar danst :D
xLeoniee: Gaaf hoor dat je met de vlag mocht rijden! Super stoer :)
Chasey: Heerlijk geknuffeld met james :+:
PeerAppel: <3 :~
Merry98: Leuke foto's!

Pagina 8:

paljaslaura: Gave foto!
Wouterwesley: Leuke foto's :)
Nathalie83: Leuke foto's!
Chasey: Toch nog een keer op buitenrit geweest :D
CoronaLime: Super foto's! Je straalt helemaal :D
Alanaa_: Bo aan het voetballen :)
Deliana1993: Leuke haf :)
Wouterwesley: Ik zie 2 dezelfde foto's.. Wel leuk dat je hem weer voor de kar beleerd :)
Merry98: Hopelijk groeit het snel aan!
SaartjeNina: Leuk ezeltje!

Pagina 9:

Marlis: Ziet er goed uit! Hoe hoog is Kyra nu?
jelle20: Leuke haf :) Het zou ook leuk zijn als je op andere mensen reageert ;)
Pipvl: Leuke foto's! Ik vind dat hoofdstel echt zo ontzettend gaaf! :D

En dan nog maar ff 2 foto's van onze shoot laatst :)

Afbeelding

Afbeelding

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 00:35

Echt super dat Alex het zo goed doet daar in Curaçao. Mooie omgeving en wel lekker warm he? Zijn jullie zelf ook al gewend? :D

Angus stijgt op haha, geweldig beest.
Ik heb geen idee hoe groot kyra is, m'n blondies zijn nog nooit gemeten heb geen meetstok :P
Groter dan moeder Peep iig.

horsii

Berichten: 7720
Geregistreerd: 06-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 09:08

Al een poos niet meer gepost en gereageerd ivm te weinig tijd, dus hierbij weer een bijleespost vanaf waar ik gebleven was!
Ik reageer alleen op degene die zelf ook op andere reageren!

Pagina 3

@stviee: Hij heeft nu dan toch best wat manen voor een ze paard. Staat die onder de deken?
Vriendelijk hoofdje heeft hij.

@evelyne: Wat is angus toch gaaf, vindt hem zo'n stoer voorkomen hebben.
Die eerste foto is echt gaaf, stoer maar toch heel lief.

@peerappel, wat leuk dat je nog fotos hebt van Abby in haar jonge jaren, leuk ook dat ze voor de kar heeft gestaan.
Is echt mijn droom, mn blondies voor de kar.

@saartjenina: Lekker een buitenrit gemaakt. Heerlijk een meer vlakbij stal.

@evelyne, zo te zien was angus moe van de les. Balen dat het niet helemaal lekker gaat nu.
Maar ach ze hebben allemaal wel is hun kuren toch.
Angus ook al te dik, hier nog twee die dik worden van lucht.
-O-

@alana, knappe bo weer, vindt het echt een prachtige merrie.
Leuke foto ook, best goed gelukt toch.

Pagina 4
@enefde , springen kan Mika wel he? En een race aanbod sla je natuurlijk nooit af. Leuk filmpje.

@evelyne, angus is inderdaad wel te dik. die foto van jullie samen is echt heel leuk.

@paljaslaura, wat een gave fotos. Mooie springtechniek heeft ze zo te zien. Leuke combi zijn jullie.

@lisastorm, die manen :~ je hebt een mooi paard! Ziet er heerlijk uit ook lekkerin het water.

@evelyne, angus stijgt op haha en gooit zijn haren los :P

@enefde, gelukkig ging ze uiteindelijk toch fijn lopen .

pagina 5:
@xleonie, rijden ziet er netjes uit, wonder en rosan lijken best veel op elkaar zeg.

@labul, lekker buitenritje gemaakt?

@klijn, prachtige fotos van sil.

@emmyjoyce, welkom, leuke haflinger

@evelyne, angus blijft knap

pagina 6

@peerappel, gave foto zeg van abby, leuk zo met die krullen. In de vlechten gehad?

@ine23, Willem is echt gaaf, mooie hengst. Je maakt altijd mooie fotos :D

@alana, wat is bo toch mooi op gewicht. knappe pony

@meliswes, haha zal je altijd zien, dat ze voor een winkel gaan poepen. Peeps doet het altijd bij mn oma voor de duer(55plus flat)

@bentemaxime, mooie haf, heerlijk in het bos. Hoezo rijd je haar nog maar weinig?

@peerappel, ik zie helaas kruisjes, geen fotos.

pagina 7
@lisastorm, bevalt het op de nieuwe stal? Rijden ziet er goed uit, netjes.
En wat een gave foto in het water.

@saartjenina, het zal geen haf zijn als ze niet wat te eten moeten pikken ahah

@littesannie, ach paard heelmaal versierd, leuk

@enefde, balen dat de dressuur niet goed ging, maar het springen en cross zien er goed uit :D

@alana, prachtige bo weer, ze krijgt een flinke bosmanen

@xleonie, leuke dag gehad op ermelo? Fotos zien er leuk uit

@chasey,vervelend dat james gelijk aankomt nu hij wat minder doet. Maar wat niet gaat gaat niet, komt na de zwangerschap wel weer toch :D

@peerappel, wat ziet abby der goed uit, flink afgevallen he?

@merry98, wat heb je toch twee pracht pony;s. je shet is ook erg leuk

pagina 8
@paljaslaura, haha ze was nogal heet dus, gelukkig ging het snel beter. Foto ziet er goed uit

@chasey, fijn dat je weer f gereden heb met james, haha de water rat.

@coronalime, wat heb jij toch altijd gave setjes. en wat ziet je haf er goed uit.

@alana, bo lekker spelen met de bal.

@wouterwesley, leuk dat groen onderlegde tuig. Hoezo terug bij af met de kar?

@saartjenina, ach leuke foto van saar en ezel vriendin, leuk gezicht die twee samen

pagina9
pipvl, alex ziet er goed uit. Bevalt het allemaal in curacao?

@evelyne, wat een mooie kwaliteit fotos. angus staat er weer mooi op.

horsii

Berichten: 7720
Geregistreerd: 06-11-05

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 09:11

Puppy kyra lag heerlijk te slapen terwijl mama peeps zich in het zweet werkten tijdens een les
Afbeelding

en nog een oude foto van kyr, jaarlinger kyra in een knuffel bui(elke dag haha)
Afbeelding

Nebuko

Berichten: 68
Geregistreerd: 25-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:15

Deze maand voor het met mijn pony op pad geweest. Gelijk een paar keer deze maand.

Eerst naar de Gorsselse Heide. Nog niet zo'n held vandaag, maar hij heeft prima en braaf gevolgd. Zelfs nog heel even voorop gelopen.
Afbeelding
Afbeelding

Vervolgens naar het Lage Bergse Bos geweest. Hier durfde pony al veel meer voorop te lopen.
Afbeelding
Afbeelding

Als laatste naar Boswachterij Austerlitz. Hier heeft hij het geweldig gedaan!! Helemaal geen moeite met voorop lopen, in alle gangen. Soms wat te vlot voor de shet ernaast, dus soms moest hij er eventjes achter.
Afbeelding

Dit is mijn avontuur met mijn haffie van de afgelopen maand. :)

Nebuko

Berichten: 68
Geregistreerd: 25-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:20

Ik zie hier echt onwijsgave foto's staan van leuke haffies!
Zo zie je hoe veelzijdig dit ras eigenlijk is.
Er staan al zoveel foto's in dit topic dat het lastig wordt om er stuk voor stuk nog op te reageren, maar echt super leuke foto's!!! (Edit: Ga het vanavond toch eventjes proberen :j)
Bij de komende pagina's ga ik het zeker bijhouden!

ApplePapple

Berichten: 2744
Geregistreerd: 12-02-13

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 17:20

oliebol, oliebol, oliebol zie nu pas dat er een nieuw topic is. Komt snel weer een foto!

Evelyne

Berichten: 1116
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Zeeland

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 20:04

@Nebuko: Kun je je post met foto's even aanpassen?
Het is namelijk de regel dat je maar 2 foto's per mag posten :)
Je hebt trouwens wel een onwijs mooie haf zeg!

@horsii: Mja de les ging niet helemaal lekker vorige week maar deze week ging het wel weer erg goed :D
Ik rijd altijd zonder sperriempje omdat ik vind dat hij zij mond open mag doen als hij dat wil.
Helaas ging hij hier een beetje te ver in door en wilde het bit niet echt accepteren,daardoor geen aanleuning en niet nageeflijk te rijden. Afgelopen zaterdag weer les gehad en toen een sperriempje eraan gedaan,opeens ging het een stuk beter! :D
Lieve foto's van puppy kyra!

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 20:24

@paljaslaura Leuke foto! Gelukkig dat ze later wel kalmeerde! Heeft zij trouwens het sport predicaat?
@Wouterwesley Wat leuk naar het strand! Ging de WE goed?
@Nathalie83 Wat gaaf dat je een clinic mocht geven!
@Chasey Erg schattig zo dat je zoontje je helpt! Knap ook dat je nu nog kunt rijden!
@CoronaLime Van die twee foto's vind ik het echt heel erg fijn er uit zien. Gaaf dekje ook!
@Alanaa_ Ze heeft inderdaad echt een heel lief hoofdje! Nog lekker puppy.
@Deliana1993 Leuke Haflinger!
@Wouterwesley Ooh gaaf! In het tuig! :D Leuk setje ook zo! Waar heb jij die onderleggers gekocht?
@Merry98 Zo hé, dan groeien haar manen ook wel snel zeg!
@SaartjeNina Wat schattig zo met een ezeltje!
@Marlis Peep loopt goed zeg! Wanneer gaan jullie starten? Dekje staat ook super! Kyra is inderdaad groot zeg!
@Pipvl PIP, JE LEEFT! :oo Hahaha, nee grapje. Was gewoon al een tijdje geleden dat Mel en ik een teken van leven van jou hadden gezien. ;) Echt hele gave foto's zo onder die palmboom! Echt super dat hij het ook zo goed doet! :D
@Evelyne Angus stijgt op inderdaad! Leuke foto ook van jullie samen!
@horsii Abby is zeker flink afgevallen! Aaah, nu kan Kyr nog lui zijn. Maar volgend jaar... Hahaha, grapje hoor!
@Nebuko Leuke foto's van de rit. Leuke haflinger heb je. Als ik jou was zou ik alleen wel even de OP lezen aangezien daar dúidelijk staat dat je maar 2 foto's per dag mag plaatsen. Bijlezen hoeft niet direct het hele topic hoor, 1 pagina is voor de eerste keer wel genoeg. ;)

Zo ik ben er weer doorheen! Tijdje geleden dat ik hier voor het laatst bijgelezen had.

Abby gaat ZOOO goed! Gister draafde ze weer spontaan op het harde toen ik wat sneller liep met een gevuld hooinet over m'n schouder en haar aan het touw.
Het rijden gaat ook top, top top! :D Ik ben heel erg met mijn eigen houding bezig geweest en dan is Abby meteen zo'n paard die mij dan een beloning daarvoor geeft door weer hard aan haar eigen te werken. Laatst een proef geoefend om te kijken waar onze struikelpunten lagen; bij de galop, middenstap en de figuren netjes op de letter rijden.

Aangezien het zo goed gaat gaan we deze winter ons onderlinge debuut maken. :D Als het goed is gaan we ook meedoen met de WinterWedstrijddag voor Haflingers hier in de buurt. Can't wait!

Hier nog twee foto's van de fotoshoot. Ik zal binnenkort wel alles binnen hebben en dan maak ik een topic.

Afbeelding

Afbeelding

Hier het topic: [ITP] Abby op de foto door Anne Teune! *\o/*

Nebuko

Berichten: 68
Geregistreerd: 25-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 21:26

@ Allemaal: Sorry sorry sorry. :o Iets te enthousiast en niet goed genoeg gelezen dat je 2 foto's mag plaatsen, zal ik int vervolg rekening mee houden. Volgens mij kan ik dit echter niet meer aanpassen?

Pagina 9:
@ Marlis: Ziet er super netjes en ontspannen uit! Vooral dat achterbenengebruik is echt super knap!
@ jelle20: Geweldig dat hoofdje! Zo kijkt de mijne precies ook als hij mag springen!
@ Pipvl: Hoe cool onder zo'n palmboom! En wat een mooie manen en staart! Zo zijn die van mijn haf hoogstens 5 minuten...
@ Evelyne: Wat een stoere foto!
@ horsii: Wat een poepie!! Die tweede foto is echt heel schattig!
@ PeerAppel: Leuke appeltjes heeft jou haffie! En natuurlijk een prachtige foto!

claucarlien

Berichten: 285
Geregistreerd: 28-10-09

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 21:40

Carlien van der Vennen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 21:42

Zo he, wordt er net nog gezegd dat bijlezen wel netjes is en ook de OP lezen wel verstandig is voor je hier je foto's neerpleurt.
Dan had je namelijk kunnen weten dat je maar 2 foto's per dag mag posten.

BenteMaxime

Berichten: 1115
Geregistreerd: 07-08-12
Woonplaats: Dordrecht

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 21:58

Vind het ook jammer dat (bijna) niemand de moeite neemt van 2 of 3 pagina's een bijleespost te maken. Hij word of maar van een aantal gedaan, of van de laatste pagina. Vind ik jammer.

Babbelaar20
Berichten: 1722
Geregistreerd: 29-12-12

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:07

Aghja dan is het heel simpel toch? Alleen nog reageren op mensen die ook de moeite nemen om op andere te reageren.

BenteMaxime

Berichten: 1115
Geregistreerd: 07-08-12
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:15

littlesannie schreef:
Aghja dan is het heel simpel toch? Alleen nog reageren op mensen die ook de moeite nemen om op andere te reageren.


Precies ja..

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:25

Meiden, ter info:

Laatst bijgewerkt door Animal op 14-08-13 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: OP gewijzigd, geen limiet meer op aantal foto's die geplaatst mogen worden.


Ik kom me snel weer melden :)

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:31

Ooh, mijn excuses in dat geval.

Merry98
Berichten: 2789
Geregistreerd: 25-07-07
Woonplaats: Dromenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:41

SaartjeNina: ach die ezel!! Super sweet! Ezels zijn echt leuke dieren.Vroeger toen ik nog geen paard mocht wilde ik altijd een ezel. Omdat ik dacht dat die net als geiten waren. Dat je ze gewoon in een weitje zette en af en toe wat voerde en meer niet. :p (was toen een jaar of 10,paarden waren toen te duur werd mij wijs gemaakt door mijn ouders).
Marlis: Ziet er goed uit onder het zadel! Netjes :) Kyra lijkt inderdaad groot. Toch maar even meten ;)
jelle20: .B.i.j.l.e.e.s.p.o.s.t. Verder leuk hafje.
Pipvl: Jaaa super cool! Ben jaloers op je dat je in dat heerlijke land woont! Leuk om jullie zo te zien.
mooi hoofdstel ook.
Evelyne: Lekker gek doen!Leuke fotos, en gave tattoo op je arm :p
horsii: lekker toch als je zo'n knuffel pony hebt!
Nebuko: Oepsie teveel fotos gepost. Maar wel leuke haflinger! Lekker koppie zit erop.En die bonte is ook cool. Austerlitz is niet zo ver bij mij vandaan. Tenzij die plaats meer voor komt in nl??
novito: Schandalig dat je dat nu pas door hebt :p nee hoor grapje :p
PeerAppel: Super leuk dat het goed gaat met Abby! En wat een mooie fotos weer (ook op fb) Abby ziet er goed uit!En die zwart wit foto is wel erg mooi. Ik wil in het voorjaar een goede fotograaf laten komen voor mijn 2 paardjes op die kiek te zetten. En dan hopelijk een hele gave uit te laten vergroten.Wil heeeel graag een bijna levensgrote foto hebben van ze. Zou t wel vet vinden op een grote muur ooit als ik op mezelf woon.. }:0 (droomt verder)..whaha -O-
claucarlien: .B.i.j.l.e.e.s.p.o.s.t. mooie foto in de bloemetjes.

Ik heb vandaag maar eens een poetsdag gehouden. Pien (shetlander) moest nodig in de nieuwe vlechten. Die hingen er weer gerafeld bij.. :Y) Zag er niet uit.
Dus die uitbunding gepoetst en gedaan. En ingevlochten.
Daarna indy gedaan. En die was ook wel toe aan nieuwe vlechten. Dus eerste de vlechten eruit. Uitgepluist met me handen.
Voorzichtig de kam erdoorheen. En inmiddels waren we een uur verder. >;) Korte pauze ingelast om der staart even te wassen. Die was gewoon zwart.
Heb geen idee waar ze zich in heeft geduwd maar het was gewoon zwarte stof en stront en geen idee allemaal. Cowboy magic shampoo is mijn reddende engel +:)+ _/-\o_ Nu heeft ze weer een witte staart. *\o/* En door de cowboy magic meteen makkelijk door-kam-baar. (is dat een normaal woord?)
Hierna ben ik maar weer begonnen met der manen in te vlechten en uiteindelijk was ik daar ook onngeveer 3 kwartier mee bezig.
Had er echt even genoeg van := . Al helemaal toen ik kramp in me handen kreeg. -O- >;)
Ze staan er nu weer verzorgd bij.
Ik had indy der manen maar eens opgemeten. En der kuif is 51 cm lang. En der manen bij het langste punt 125cm. *\%/* *\%/*

**vandaag even geen fotootje**
Laatst bijgewerkt door Merry98 op 02-09-13 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Merry98
Berichten: 2789
Geregistreerd: 25-07-07
Woonplaats: Dromenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:42

Ine23 schreef:
Meiden, ter info:

Laatst bijgewerkt door Animal op 14-08-13 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: OP gewijzigd, geen limiet meer op aantal foto's die geplaatst mogen worden.


Ik kom me snel weer melden :)

In dat geval..... gaan we elkaar spammen met fotos voortaan???? *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

_KaWi_

Berichten: 911
Geregistreerd: 21-05-11

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 23:26

Waarom is dat veranderd dan?? Met 2 foto's p.p is het al lastig op veel mensen te reageren.
Als er zoveel foto's gepost mogen worden is dat naar mijn mening niet echt fijn.

Merry98
Berichten: 2789
Geregistreerd: 25-07-07
Woonplaats: Dromenland

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 23:31

nee dat bedacht ik me ook. En t nadeel is dat als je via je tel dan bokt bekijkt je ook geen Re*t ziet want de fotos laden nu al amper. Als het maar niet met iedere post veel fotos zijn maar bv dat je gewoon 1x per week wat meer fotos neerzet en de rest vd week gewoon 2. En niet 5 dezelfde fotos dan. Maar leuk overzichtje vd hele week of van een shoot is dan wel leuk om te zien.